Autor
|
Příspěvek
|
fist | Thursday 10 February 2005 - 09:12:32 | | |
| |
|
Rudy | Thursday 10 February 2005 - 09:41:03 | | |
No tipnul bych to na termostat,přeci jen 25km je i v těch -17 dost dlouhá doba na to,aby se to zahřálo a to beru i to,ľe si asi měl ventilátor topení nejmíň na trojku. |
| |
|
Duffy | Thursday 10 February 2005 - 09:42:43 | | |
Takľe máą Vectru a Fabku? Co se týče VeBe, po 25km by podle mě měla být uľ skoro provozní teplota (cca 85C), ale nemůľu ti to říct z vlastní zkuąenosti, páč se mi zdá, ľe mám absolutně ten samej problém (těsně nad modrym polem, takľe asi termostat, ale je fakt, ľe při mínus 17ti bych to tak zle neviděl) Zkus se podívat do odkazu na TERMOSTATY |
| |
|
riwal | Thursday 10 February 2005 - 10:57:24 | | |
Termostat - jasně, i v týhle teplotě musí bejt po 10km na plný provozní teplotě. U mýho motoru je v -10st plná teplota 82-85st po tak 7km. |
| |
|
Yper | Thursday 10 February 2005 - 11:12:40 | | |
Souhlas s Riwalem, ale také záleľí na tom, zda se jedná o benzín nebo diesel. Diesely se prohřívají pomaleji. Já mám zhruba po 10ti km ručku teploměru teď po výměně termostatu na cca 75 C při venkovní teplotě -10. Ale moje jízda je tak z 1/4 jízdou na volnoběh a nebo z kopce. Včera při cestě do Teplic, kdy je motor v tahu jsem měl na stejnou vzdálenost teplotu uľ na 80 C.a za daląích 5km se ąplhala k 88 C(můj max. teď v zimě). Fabii nesrovnávej, protoľe je to subtilní motor a i kdyľ má menąí obsah, tak poměr obsah vůči hmotě motoru je pořád v neprospěch větąích kubatur.
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech |
| |
|
SCULLY | Thursday 10 February 2005 - 12:02:02 | | |
Přesně jak říká Yper Fabie má trochu jiný motor ten se zahřívá podstatně rychleji. Já mám 2.0Di a kdyľ jedu v klídku tak to trvá 20km neľ se ručička vyąplhá na provozní teplotu. Hodně záleľí na venkovní teplotě a na stylu jízdy. Kdyľ to honim je tam podstatně dřív(logické ľe) na krátké vzdálenosti moc nepoznáą jak dobře ti to funguje. Horąí by byllo keby po 50km ručka stále v modrém. |
| |
|
fist | Thursday 10 February 2005 - 12:28:10 | | |
sry, je to xe18x. Da se nejak promerit termostat jestli je dobrej, nebo jestli nejsou ucpane trubky ci co? A kolik pls stoji novej? |
| |
|
riwal | Thursday 10 February 2005 - 12:33:06 | | |
Mělo by se ti to chovat jako mě - viz. výąe, kolik stojí nevim - jak kde. |
| |
|
maniac | Thursday 10 February 2005 - 12:46:54 | | |
jel sem v úterý do práce venku kolem - 18 stupň. zahřáté auto na provozní teplotu po 8-9km. takľe si myslím, ľe tak by to mělo být.....zatím benzín 2,016V |
| |
|
riwal | Thursday 10 February 2005 - 13:17:29 | | |
jj |
| |
|
|