Prosím o zkuąenost či radu při zimním startování astry 1,7TD,r.v.97.Do -10°C zaľhavím jednou,aľ kontrolaka ľhavení zhasne a jeątě počkám 5 vteřin.Pak startuji a současně zmačknu plný plyn a pulzuji s ním.Motor chytí asi po 8-10 otočení(cca 3 vteřiny točím),ale nepravidelně a dost kouří.Od-10°C do -25°C je to katastrofa.Tuto proceduru startování opakuji i třikrát.Nastartovat úpně bez plnu nejde.®havicí svíčky jsou v pořádku, baterka nová a auto stojí venku.Díky
klubo
Friday 11 February 2005 - 09:53:12
Host
no to máą asi ucpanej kat, protoľe tim plynem při startování ho dřív nebo pozdějc odrovnáą
riwal
Friday 11 February 2005 - 10:27:17
Host
Já bych nechal změřit tlaky. To samý úplně přesně jsem měl u escorta 1.8TD - tměřili mi tlaky a bylo jasno - ąel z domu, ale i kvůli jiným důvodům.
NIO
Friday 11 February 2005 - 17:27:57
Host
opravdu jsou svicky v poradku. tim myslim jsou kontrolovane vyndane z auta?? Pak se muze zavzdusnovat palivova soustava a u tohoto typu ne prepady jsou zelene a le pod gumickami na filtru. cidlo teploty nebo vaha vzduchu. nebo pootevreny egr ventil. Pokud by toto vse bylo ok tak se da nastavit pocatecni plneni pri startu vyssi. na diagnostice v oplu. snad mas astru G a motor X17DTL
Díky, Pavle, vám oběma taky! Tutaj v kutnohorskokolínském pohraničí celé dopoledne deštivo a 12°C, od poledne už neprší, ale i tak to na koupání zatím není...
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz