Autor
|
Příspěvek
|
Honza K. | Friday 04 February 2005 - 16:04:14 | | |
| |
|
riwal | Friday 04 February 2005 - 19:31:11 | | |
EGR vyčistit a zaslepit |
| |
|
Honza K. | Saturday 05 February 2005 - 06:32:51 | | |
2Riwal - mám to v plánu, ale to čidlo teploty by mi bylo momentálně milejąí Hoza K.,VeBe Caravan,X16XEL |
| |
|
NIO | Saturday 05 February 2005 - 08:18:16 | | |
cidlo teploty vody je pri pohledu zepredu vlevo nad servem zboku vedle krytu rozvodu. |
| |
|
Honza K. | Saturday 05 February 2005 - 15:43:49 | | |
2NIO - dík za radu. |
| |
|
Honza K. | Friday 11 February 2005 - 16:32:19 | | |
Po prostudování značného mnoľství materialu jsem zjistil toto:
-14,10,5...14,10,5..14,10,5 -kód chyby 1405 = EGR ventil -týká se motoru SZR, ale i mého XEL, kde nemá co pohledávat! -EGR ventil vypadá poněkud jinak, neľ co jsem dosud viděl,slyąel. -obsahuje regulační pístek (jenľ se zasírá), solenoidní ventil - elektromagnet, kde R=7-8 Ohmů, dále potenciometr o Rdráhy = 4kOhmy. -se zaslepením moľná můľe být problém, zdá se, ľe pístek vyjíľdí nad úroveň příruby -nevypadá přílią rozebíratelně.
Tha»s all folks!
Čau, Honza K., VeBe Caravan X16XEL |
| |
|
Praetor | Saturday 12 February 2005 - 19:40:19 | | |
proto zaslepka musi bejt dostatecne tlusta a udela se do ni dulek ... |
| |
|
riwal | Sunday 13 February 2005 - 16:50:26 | | |
Důlek se dělá, ale u EGRů, kde zavírací jehla přesahuje přírubu, u motorů 1.6 8V, X18XE a X20vimhovnoco, je to v cajku jehla nepřesahuje. |
| |
|
Honza K. | Tuesday 22 February 2005 - 22:06:04 | | |
EGR vyčiątěn, zaslepen + ďůlek, kontrolka O.K. Úkon provedl můj manuelně zručný synek a velmi nadával, ľe prý je to na demontáľ motoru. Tímto mu děkuji, neb já bych se z toho po*ral vzteky. Čau Honza K., VeBe Caravan X16XEL 96 |
| |
|
riwal | Wednesday 23 February 2005 - 00:23:28 | | |
No vidíą, ľe to ąlo a budeą mít klid. |
| |
|
|