Autor
|
Příspěvek
|
Jiřik | Monday 18 December 2006 - 10:34:58 | | |
Dopr..18390 to je strašně moc, i když by to bylo supr, právě by to chtělo sehnat něco staršího, nebo nechat přebrousit ty moje, ale s tím mi taky nikdo nepomůže, nebo je nějaká možnost pro nás sociály tak do 5 tis? protože když to bude dražší tak se fakt vyplatí už jít do C20LET illegal instalation doma na koleně, i s pokutama to bude pořád levnější. |
| |
|
VGT | Monday 18 December 2006 - 11:50:49 | | |
Tak zkus tohle Odkaz a pak napiš, cos zjistil či jak to jezdí. |
| |
|
Jiřík | Thursday 01 February 2007 - 11:53:47 | | |
Čau určitě by to jelo dobře, ale přebrušujou vačky pouze šáde! Jinou nabídku jsem tam neviděl a volat tam jsem zatím nezkoušel. Zatím jsem v kopci na 4. kvalt totálně pokořil A4 2.5TDI, novou octávku 2.0TDI i fábka RS se mnou do 160 neudrží krok, jestli někdo chce poradit jak na tuning x16xel, poradim jak na to pište na : Email |
| |
|
Jiřik | Wednesday 21 February 2007 - 09:24:37 | | |
Ahoj, nepište mi jak zvýšit tah odspodu, protože to jde jen omezeně(s tím obsahem a 16v technikou)tenhle motor se vyžívá v otáčkách 3-6tisíc, s úpravama se zaměřuju na tohle pásmo.Jirka |
| |
|
jakub-ko | Wednesday 21 February 2007 - 16:51:00 | | |
Jiøík napsal ... Èau urèitì by to jelo dobøe, ale pøebrušujou vaèky pouze šáde! Jinou nabídku jsem tam nevidìl a volat tam jsem zatím nezkoušel. Zatím jsem v kopci na 4. kvalt totálnì pokoøil A4 2.5TDI, novou octávku 2.0TDI i fábka RS se mnou do 160 neudrží krok, jestli nìkdo chce poradit jak na tuning x16xel, poradim jak na to pište na : Email je to blbost a ak to aj ide ako pises tak to vydrzi jedno leto |
| |
|
jirik | Saturday 24 February 2007 - 10:43:30 | | |
ahoj, jestli vis neco vic, upresni, proc je to blbost atd. jestli ne, tak to nejdriv vyzkousej |
| |
|
Jirik | Saturday 24 February 2007 - 10:46:44 | | |
ahoj, jsem autorem, trochu upresni co je blbost, nez kritizujes tak to vyzkousej, jestli vis neco vic napis |
| |
|
Martas | Saturday 24 February 2007 - 11:08:27 | | |
Jakykoliv tuning u benzinoveho motoru se vlastne projevuje tim, ze je nasano vice smesi, tazke vice smesi je nasledne stlacovano a v prime umere ma i vetsi vybusnou silu, takze se zveda i kompresni pomer. Vzhledem k tomu, ze motor je dimenzovan na puvodni kompresni pomer, tak i takoveto upravy musi mit za nasledek snizeni zivotnosti i kdyz treba ne takove jako pri pouhem snizeni hlavy.
Mereni vykonu auta tim, ze 2,5 TDi me do kopce na 4 nestaci je dle me naprosto nepouzitelne diky neobjektivnosti, snad pokud by to clovek meril se stejnym ridicem a na cas ...
Nikdo netvrdi ze ti to auto nejezdi vyrazne lepe a ze se ti za mesic rozsype, ale nejake snizeni zivotnosti motoru lze ocekavat. Kdysi jsem jel se Skodou 130 ktera mela 100 Kw nedalo se s tim poradne rozjet a tehdy nadupane Mazdy 626 s 2.0 V6 do kopce ve zrychleni tez nestihaly (oba jsme jeli co to dalo ale t Sade jela max. 150) ale taky zivotnost toho motoru byla kolem 20 000 km a spotreba kolem 25l/100km. |
| |
|
jakub-ko | Saturday 24 February 2007 - 18:05:36 | | |
tak tak tak ako pise martas a nemozes porovnavat benzin s dieselom a nepitaj sa preco mal by si to vediet |
| |
|
Jiřik | Tuesday 27 February 2007 - 13:11:00 | | |
Ahoj lidi, jsem rád, že jsem založil takový zajímavý vlákno, jsem machr, né?Hele s tím kompresním poměrem a jeho vlivem na výkon a životnost to dost zjednodušuješ, výkon u x16xel se dá výrazně zvýšit hlavně tím, že zvedneš krouťák ve vyšších otáčkách, ale nad max. hodnotu( zhruba 150Nm ) to není, jen jeho rozsah je vyšší, tzn. kompresní tlak nevzrůstá, ale samozřejmě životnost je o něco nižší, protože teď jde motor daleko radostněji do otáček, konkrétně: původní hodnota: 140Nm ve 3000-4000ot, nyní: 140Nm 3000-5000 ot, v 6000 má původní motor sotva 92Nm, teď 120, už chápeš? Aby mi to neodešlo, přidal jsem do motoru Xeramic, ale stejně netvrdim, že najedu takhle 500tis, ale to mi žíly netrhá, benzín s dieselem porovnávat budu, protože se ropáci pořád vytahujou jak jim to jede, tak ať viděj, že jim to jenom žere míň, ale nic víc! Jirka |
| |
|
|