Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
rizeni |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jira |
| ||
Host | muzete mi nekdo poradit pri brzdeni jse mi trepe volant | ||
| |||
omegalukin |
| ||
Host | Prvně si nech převážit pneumatiky, pravděpodobně se však v tvém případě bude jednat o zvlněné brzdové kotouče. Kup nové + destičky. Stáčet na soustruhu je nenechávej, pomohlo by to stejně jen na chvilku. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | jo jo kotouče jsou svinstvo. Omega je dost těžký auto tak nekupuj úplně to nejlevnější co najdeš ,nebo si to za rok zopakuješ. já nakupuju zde Odkaz Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
brenky |
| ||
Host | a jake brzdy by jsi doporucil? jakou kombinaci desek+kotoucu? dival jsem se na ten web, a libi se mi ty Bremba kotouce, ale jak muzu vedet, ze to skutecne jsou Bremba...za 1600,- Pak se mi zalibily ty ATE Powerdisk, ale bojim se, ze se ty drazky casem ztrati az se ten kotouc sjede o par mm. (mam OB 2.0l 16V) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Brenky: sorry, ale těď jsi mi připomněl různé tuningáře-tuzingáře. A to tím, že se Ti líbí Brembo. Nechápu, proč se všichni soustřeďujete na takovej šid, jako jsou Bremba. Já mám zrovna na VéBé ty řezané ATE. Mám je tam minimálně už pátý rok a jen destičky na nich tam jsou celou dobu, co mám auto já (4.rokem) a zatím jsem na ně nemusel ani sáhnout. Nejhorší postup při výběru brzd je ten, když dáš na osvědčené rady typu: ..nejlepší jsou brzdové kotouče Brembo a k nim pak zase destičky od .... (někoho jiného)! __; Já mám, jak jsem napsal, ATE kotouče a k nim ATE destičky - typ pro drážkovaný kotouč. Letos je budu měnit jako komplet sadu - auto má totiž najeto už 230 tisíc a myslím si, že 100 tisíc na kotoučích je až tak dost, protože je to věc, na které se nemá šetřit. Navíc ty drážky zajišťují stálý dobrý brzdný účinek a navíc odstraňují pnutí, takže se kotouče zahřátím jen tak nezvlní. Takže tak! _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
brenky |
| ||
Host | dekuji za radu....jen jsem chtel znat Tvuj nazor. a ty drazky tam jeste mas nebo se uz sjely? Na ty komplety ATE jsem uz slysel a cetl mnoho kladneho, jen jsem se bal tech drazek. Jaky typ ATE desticek se na to nejvice hodi? (z toho katalogu to nepoznam __; ) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Brenky: ..u kořene mám ty drážky už sjeté, takže také proto je budu měnit a zejména proto, že povolená nejmenší tloušťka kotouče je překročená - to se ti ale stane i na kotoučích, které nejsou řezané. Na hladkých kotoučích se to sjetí projeví dřív, protože i na destičkách se vytváří tvrdá vrstva cementitu a to pak způsobuje rychlejší úbytek litiny na kotoučích. Naopak řezané či děrované kotouče způsobí, že cementit je z povrchu destičky seškrábnut, takže destička nehobluje kotouč a má stále vynikající adhezi vůči němu. Jaký typ destiček mám přesně nevím, protože jsem je ještě nekupoval, jen vím od předchozího majitele, že je objednával právě pro tyhle řezané kotouče ATE - přímo na ně. Samozřejmě, že to jsou asi nějaké v tvrdším provedení. Musíš jen říci, že chceš spešl origo destičky k těmto kotoučům. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | brenky napsal ... Pak se mi zalibily ty ATE Powerdisk, ale bojim se, ze se ty drazky casem ztrati az se ten kotouc sjede o par mm. No ale o tom to je! Když se ty drážky ztratí, je to mimo jiné signál k výměně kotoučů. (skutečně, povrch kotouče nelze dle předpisu výrobce ojet ani o pár mm - rozuměj - smíš o tři milimetry na celkové tlouštce). Teď mě napadá, jak silné máš vlastně teď ty tvoje ojeté kotouče? (jinak Yper je znám svojí nechutí k Brembu. Tahle značka však dělá více řad výrobků - mj. i sady na Ferrari, takže tak úplná sr.... to snad nebude) Odkaz (cena 104 000,-Kč __; ) | ||
| |||
brenky |
| ||
Host | jak silne kotouce mam? no, moc uz ne proto se ptam na nazory a ceka me vymena brzd na predni naprave. Dosud tam mam nejake obycejne ktere jsou strasne slabe...na takovy vuz (mozna jsou to jeste origo - puvodni majitel se o to vubec nestaral), takze to chci dat trochu dohromady. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Já mam ted také ATE Powerdisk a mohu jen dporučit.Dobrá kombinace bejvala dikky Zimmerman a destičky Ferrodo DS 2500 každopádně si napřed nech vyvážit kola a koukni se rovnou,zda nemáš třeba nestejnosměrně sjeté pneumatiky a podobně.. [ Upraveno Tuesday 06 March 2007 - 14:16:51 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |