Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Xenony - aut. sklon |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martin |
| ||
Host | No tak konecne jsem ten automaticky sklon xenonu videl v praxi a uz vim jak ho overit v praxi staci si rozsvitit treba na rovine, pak vypnout svetla, najet pak na nejakej prudsi kopec a zapnout svetla pri zapnuti se to samo seridi... ale za jizdy to vubec nepoznam.. no hlavne ze to fakči | ||
| |||
Dubisko |
| ||
Host | mam moznost koupit solidni Omegu c 2,5V6 benzin automat, origos xenony. palubak hlasi zavadu na svetlech a zda se, ze nefachci automaticky sklon. Mate nekdo tuseni, kolik by stala oprava?? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Vlezl bych pod auto a zkontroloval bych kontakty u snímače zatížení vozidla.Je to pod autem a tak je velká pravděpodobnost že uhnijou kontakty. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Dubisko |
| ||
Host | a dá se to principielně opravit nebo nový snímač?? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Chci jenom upozornit na to, že některá auta vůbec nemusejí mít motorky na seřizováníá světel. V případě Citroena C5 je stejný sklon reflektorů např, zajišťován hydropneumatickým pérováním (tzv.hydraulikou). Když se zatíží auto, tak kontrola výšky světlosti dofoukne tlumiče. V případě Omegy, zejména kombi, je zadní pérování (no spíš tlumení) zajišťováno pneumaticky. Tzn. když se zatíží zadek, tak zadní tlumiče jsou dofouknuty automaticky vzduchem tak, aby byla dodržena stálá světlost vozu. Pak je samozřejmě i zbytečné, abyste si světla štelovali z místa řidiče elektrickým motorkem. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Marek |
| ||
Host | No já vím, že i Omegy s dofukováním zadních tlumičů mají automatické seřizování sklonu xenonů. Čidlo od světel je na levém rameni (vpředu i vzadu) a od pérování na pravém (určitě na zadku, vpředu nevím). Každopádně to dofukování udržuje světlou výšku zadku auta, ale nezabrání houpání auta za jízdy-což by měly zachytit čidla a hýbat se světly-mám na vlastním autě a funguje to. S tím uhnilým konektorem taky moc nesouhlasím-je to celý plastový s gumovou krytkou. Podle mně je vypadenej ten magnet z čidla na přední nápravě (pokud to píše Headlight Field/Vision). A s tím už nic moc nenaděláš-je to v podstatě kloubek a jak začne vypadávat, tak i když ho nasadíš zpět, tak to vydrží jen do doby, než to někde víc drcne. Já to vyřešil koupí čidla z vrakáče na Kutnohorské v Praze-500,-. Teď to sháním kámošovi-má úplně stejnou závadu. V Autolandu Sluštice si za to čidlo řekli 1500,-!!! Tak jsem se jim vysmál a zdarec. Jinak to může být i motorek na světlech. Ale mrkni na to čidlo vpředu-je to vidět i když jen vytočíš kola. | ||
| |||
m.a.x.i.m.u.s |
| ||
Host | Můžu potvrdit, že i C5 má automatický sklon světlometů. | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | Vsechny xenony to musi povinne mit. Bez ohledu jestli auto neco podobnyho ma nebo ne. Ono na tom zas tak moc nezalezi. Serizeni svetel se musi dit rychle a seriezeni vysky auta je preci jen hodne pomale. Jinak se to da spolehlive poznat tak, ze 1) rozsviti se pro vypnutem motoru, 2) nastartuje se. Svetlomety by mely sjet dolu a pak se nastavit do spravne polohy. To se neda prehlidnout. | ||
| |||
Mare k |
| ||
Host | Tohle Omega nedělá-při zapnutí světel se žádná jízda dolů a nahoru nekoná! U žádné Omegy s xenonama!!! Jediný spolehlivý způsob jak to poznat je, zapnout zapalování (nestartovat), zapnout světla, otevřít motor a zhoupnout se v předu na autě-a je krásně slyšet, jak ty motorky se světlama hýbou. Za jízdy je to vidět taky, ale málo a musí se na to člověk zaměřit. Leda když se prudce zastaví proti zdi, tak je vidět, jak se ty světla dorovnávají i když se auto zhoupne. | ||
| |||
ninja |
| ||
Host | Nevím, jak u Oplíka, ale u Octavie jsem to měl tak, že se obě paraboly po zapnutí zapalování sklopily úplně dolů do nejnižší pozice a hned zase do nastavené pozice. Takto to dělalo po každém sepnutí zapalování. Jak již někdo psal nade mnou, tak musíš mít na přední i zadní náprvě nivelační čidla. Dále origo montáž nebude mít v kabině řidiče "kolečko" na sklon parabol a taktéž budeš mít ostřik předních světlometů. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |