Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
motorek topení |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
weni |
| ||
Host | tak jsem se právě vrátil z auta,mám rozebranou půlku palubky u spolujezdce (nepočítám rozebraný předek min.týden díky nějakému odkazu tady,kdy někdo radil že ten motorek je přístupný zpředu,sundat stěrače,plast,filtr a jsem tam-jo,ale jen ventilátor) takže už na něj vidím,ale to je asi tak vše.Co všechno musím sundat abych se k němu dostal,a mohl vymontovat??A ještě,motorek má ložiska nebo futra,má vakl osy skoro 2cm,vrčí,chchrlá,neventiluje...Díky za dobré rady.Jsem na prášek __; .... Zlatej trabant | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | weni: pokud jsi četl, že se k němu dá dostat zepředu, tak to asi bylo nejspíš proto, že mně na Vectru radili (QPC a NIO) jak se k němu dostat. Jak ale říkám, to byla Vectra. Já mám něco podobného - mně nejede v mínusových teplotách - asi předřadný odpor u něj, bo mám digiklimu a ten je pak u motorku nebo samotné uhlíky. Jinak já si myslím, že je tam kluzné ložisko.Je to nějaká směs uhlíku s grafitem, což je tedy také uhlík, ale v šesterečné krystalické struktuře, takže pak oproti mormálnímu uhlíku maže. _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
weni |
| ||
Host | no asi jsem si to blbě přečetl,pro jaký auto to byl návod,ale hledal jsem všude a nic nenalezl,proto jsem hodil dotaz sem.Palubka už zase v kupě,zítra jedem pryč tak abych nejel s "holoautem" ?lola Navíc jsem zkusil pročistit kontakty přístrojovka,tacho mi občas ukáže že kruhák beru 220/hod... Snad to pomůže. Jinak podle toho kam všude nacpali šrouby to vypadá na komplet palubovku,viděl jsem ten horor na fotkách tady,to snad radši koupím 12V ventilátor s klipsou na palubovku | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | tady mas schema celeho vnitrniho rozvodu vzduchu, snad to pomuze _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
weni |
| ||
Host | díky moc,ale už jsem to rozpitval,ležel jsem přitom hlavou pod palubkou,zadkem na sedačce a nohy trčely nad střechu... rozebrat kastlík spolujezdce.vyháknout (musel jsem silou,jemná japonská mechanika nezabrala ) lištu s kabelama,pak ještě vykroutit výdech topení na pravý bok,modrou hadici na podtlak,vytáhnout a rozpojit konektor napájení a už jen odšroubovat 4 debilní hvězdičky,vypadne to skoro samo.. Páč jsem prd věděl a viděl,ještě mě napadlo cvičně vyhodit airbag. Zbytečně. Ale povedlo se,bylo zapečené futro na hřídeli a protáčelo se v místě svého uložení.Odmastit,promazat,a pojistil jsem to tekutým kovem.Maká!!! _; | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Np, tak to já s Palicem jsme tento týden dělali na jeho a mém autě a pustili jsme se i do toho prokletého ventilátoru. Předřadný odpor to samozřejmě nebyl, protože když mám digiklimu, tak tam žádný takový není - je tam placka s elektronikou a na té se nic moc pokazit nedá, takže nakonec šel ventilátor ven a měl ubroušené uhlíky. Naštěstí diky Palicovi, který je taková elektronka, tak našel v šuplících uhlíky, které se musely dobrousit do správného rozměru a teď ventilátor maká tak, že mi průduchem vyfouká i trvalou! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||