Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problém se startem x20dth |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Anonymous |
| ||
Host | Nikdy jsem dosud vlastní auto sice neměl, ale antitalent také nejsem... přesto- myslíte ľe to zvládnu sám a za druhé kde hledat v motoru ty ąpatné hadičky ?? V mototechně mi dali ten metr BOSCH hadičky a k tomu jeątě jednu gumovou záslepku.... mít manuál jak na to, tak se vás ani neptám ) Díky za odpověď pro amatéra, který je se svým autíčkem náramně spokojený ) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Kdyľ otevřeą kapotu, tak na boku motoru přímo proti tobě je kovová kostka-vstřikovací čerpadlo - do něj vede potrubí s palivem a z něj vedou tlakové kovové trubičky ke vstřikům na jednotlivé válce. Od čerpadla po nich pojedeą tedy nahoru k oněm vstřikům - jsou zaąroubované a vypadají zhruba jako svíčka, ale bez kabelu. Na těchto vstřicích pak najdeą i ony přepadové hadičky, které se buď spojují do jedné nebo vedou samostatně zpět do onoho vstřikovacího čerpadla. Je to úzká hadička s textilním opletením (psal NIO) a je podobná provedením těm hadičkám, jaké se pouľívaly na starých ©kodovkách pro dopravu benzínu. Moľná budeą muset odąroubovat plastový překryt hlavy motoru - já ho mám na třech ąroubech - ale co typ motoru, to jiný překryt. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Díky...ten plastový překryt tam skutečně mám a 3 ąrouby také...díky moc...dám vědět, jak to dopadlo a zda to pomohlo..pokud ne, budu hledat dál..zatím vám moc děkuji... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Anonymous80.188.127.10 napsal ... Díky...ten plastový překryt tam skutečně mám a 3 ąrouby také...díky moc...dám vědět, jak to dopadlo a zda to pomohlo..pokud ne, budu hledat dál..zatím vám moc děkuji... uz jse delaji i gumove se silikonovym prekrytim a jsou velmi fajnove. a drzi. jeste: jke mozne ze po vymene tech hadicek to nepujde natocit. zavzdusni se to. staci ujet na lane asi 50m na 2-3 stupen a chytne to hned. | ||
| |||
TM |
| ||
Host | Hadicky je dobre menit pri zahratym motoru, kdy starter lepe toci. Po delsim toceni (asi 2x10s.) mi motor naskocil. Kdyz se nechcete nechat tahnout, tak se taky necha. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | tak jsem hadičky vyměnil a dělá to dtále..v jiné diskusi psali, ľe se dá jeątě zkusit nějaký zpětný ventil, který zabrání padání nafty....včera po dvou dnech stání jsem musel točit 4x 10 vteřin, neľ to naskočilo..... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Před palivový filtr, na přívodní hadici na něj, vloľit zpětný ventil od posilovače brzd z Favorita/Felicie. Padání nafty vyřeąí - vařeąil jsem to na takhle na Citroenu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |