• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
spojka - ztuha kvalty, drnceni pri seslapnuti spojkoveho pedalu OB X30XE
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
pk11
Monday 14 May 2007 - 14:50:13 Citovat
Host
Zdravím lidi,

1) se omlouvám za založení vlákna, prolezl jsem to tu (snad) dost peclive

2) v sobotu jsem zaregistroval, že mi jdou ztuha kvalty, hlavnì ve vyšších otáèkách (vytoèil jsem trojku, ètyøka tam skoro nešla apod.) V nedìli jsem si všiml, že pøi sešlápnutí spojkového pedálu se ozve takové drnèení, pøi zaøazení kvaltu a rozjezdu zmizí, pak už "jen" ty obtíže s øazením

3) auto teï stojí (samozøejmì). volal jsem mechanikovi a ten mi øekl, že bude potøeba vymìnit ložisko a nìjaký setrvaèník, jen na díly to vyjde 35000,-Kè plus práce nìjaké 2000,-

4) když jsem se pokusil tu najít informace, narazil jsem na vlákno, kde "Martin" nìkdy v lednu mìnil spojku a vyšlo ho to na nìjakých 12.000,- i s prací (ložisko, pøítlaèák a lamela)

moje otázka: nechce se mi platit skoro 40.000 (moje poslední prachy), neumìl by mi nìkdo poradit co s tím? Nebude "staèit" vymìnit "jen" tu sadu?

Auto Omega 3.0V6 motor X30XE r.v.2000 najeto 284000,.km

Díky všem, Pavel
Legend
Monday 14 May 2007 - 15:10:02 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
To drnčení nejspíš způsobuje vypínací ložisko. Pravděpodobně je zvlněný přítlačný kotouč spojky, v důsledku toho se lamela částečně dotýká setrvačníku i při sešlápnuté spojce a proto pak skoro nejde zařadit. Tady Odkaz mají spojkovou sadu za 9900 (lamela, přítlačák a ložisko). Ložisko v této sadě není kompletní s hydraulickým vypínáním ale jen to kuličkové ložisko, které odchází. Kompletní by stálo 6500 samostatně. A setrvačník je předraženej strašně moc, nový stojí 42000, takže jednoznačně z vrakoviště, pravděpodobně mu nic nebude, to jen jako info.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
pk11
Monday 14 May 2007 - 15:33:53 Citovat
Host
to Legend

díky moc, jakákoliv informace pomůže.

ten odkaz mě přesměruje na nějakou stránku s loginem, ale nevadí, "jdu" hledat vrakoviště Opel

Pavel
pk11
Monday 14 May 2007 - 17:57:02 Citovat
Host
tak už jsem jí holku odvez, mechanik říkal, že rozhodně nedoporučuje kupovat nic z těch dílů na vrakovišti - i ten setrvačník je prý složitější - pružiny, tlumiče vibrací atd.
Já s ním souhlasím - při tomhle počtu km - můj bankéř je zásadně proti
Zítra by to měl rozebrat a zavolá mi, jak to vypadá, tak mám ještě trochu času na "rozmyšlenou".
Dík P.
Legend
Monday 14 May 2007 - 19:43:49 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
nj, ten odkaz nefachá. Tak dej Odkaz a tam už se proklikáš na spojku Omega B

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
hery
Monday 14 May 2007 - 21:38:29 Citovat
Host
pavle je to pravě opačně,maš pěkny rok ale tyhle motory,v6 dělají zhruba po ujetí 300 000km diru do peněženky.par borcu se k tomu určitě vyjadří.setrvak se zrovna moc nekazí a lamelu s přitlakem celkem poznaš.mam vše jak nove komplet za 5000kč.pasuje na 25td tak a klidně odpočívá v regale.
JardaB
Monday 14 May 2007 - 21:47:08 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Takovy prachy bych do toho nevrazil, vymenil bych jen to nejnutnejsi.
To je skoro akualni hodnota toho auta (no trosku prehanim, ale za 2 roky jo )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
pk11
Thursday 17 May 2007 - 13:38:41 Citovat
Host
Díky chlapi,

byl prasklej ten talíř, nakonec jsem trochu zazmatkoval a dopadlo to takhle:
je tam nový ložisko (6000,-)
novej přítlačák s lamelou (11000,-)
starej setrvačník
i s prací 19.000,-
mezitím jsem se dohod s někým, kdo už pro mě má celou sadu za 5000,-. Dal už jsem mu 2 tisíce zálohu, už to od něj vemu. Takže JardoB děkuju, teď mě mrzí, že jsem se sem nekouk dřív - ty "moje" díly maj bejt v pohodě taky, ale v ruce je ještě nemám. V každým případě, kdyby měl někdo zájem, tak je prodám za kolik jsem koupil - 5.000,-Kč (pk11 zavinac seznam.cz).

Jinak ty poznámky o hodnotě vozu (díra do peněženky atd..) - já to všechno vim! A v podstatě mi to nevadí. Koupil jsem to loni, už jsem najel 70.000,-km (80% Praha), párkrát jsem jí pěkně prohnal a zatím jsem "dal zpátky" nějakejch 70.000,- (rozvody, náplně, baterka, malej řemen s rolnou, ložisko na kole, zadní péra, vodní pumpa, těsnění víka, výměna klimy při čištění chladičů jo a samozřejmě kouče a destičky. Tlumiče jsou na řadě za 14 dní).

Pořád je to úžasná kára se skvělym zvukem motoru a na dálnici. Pořád je to 6 let starý auto, který nový stálo milion a půl. Žena na ní žárlí, takže to nemůže bejt špatný auto
Tomin
Thursday 17 May 2007 - 15:37:01 Citovat
Host
Spojka mi ceka taky a tak se zeptam - cemu se rika "talir" ?
Co bylo teda preskly ?
KopA
Thursday 17 May 2007 - 19:22:27 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Tomine jak pise vymenil lozisko, lamelu a pritlacak. Takze talir bych tipnul na ten pritlacak. _;

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1285 sec,0.0981 z toho dotazů.