Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jaké svíčky na MV6 |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
brenky |
| ||
Host | budu dělat GO motoru a potřeboval bych poradit jaké mám nasadit svíčky do motoru. Nechci tam žádné obyčejné. Chci aby dobře zapalovaly a vydržely. Prostě chci kvalitu a výkon. Prosím, doporučte značku - typ a případně kde to koupit. Dík. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tady máš NGK i s katalogovejma číslama Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | taky říkám NGK _; 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
ja NIO |
| ||
Host | myslim ze jedine NGK cislo snad 23 | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | spravny vyber svicek je asi nejdulezitejsi rozhodnuti pri generalce motoru, si myslim, ze budes mit nejakou dobu uplne jine starosti, napriklad ja jsem mel jedinou, zda po te co byly venku ventily i pisty a z motoru se stal vymontovany chaos obrovskeo mnozstvi ruznych soucastek, hadicek, kabelu apod., zda to jeste vubec nekdy bude jezdit. ... doporucuji digitalni fotoaparat a dokumentovat jednotilive kroky a znacit konektory a hadice popsanou lepici paskou (kapku jsem to podcenil a pak to byl misty docela hlavolam-coz zachranovalo jen to, ze ty knektory jsou nezamenne) | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Kdyz jsme u svicek do V6 - mate nejake zkusenosti s tema vicejiskrovejma svickama od Brisku ? Mel jse je (ty trijiskrove) kdysi ve Fordu 2.0DOHC a no problem. Jednou v -15 stupnich jsem zaznamenal ze motor naskocil az po 2 sek. toceni (jinak vzdy naskocil driv), ale to bylo jedine co jsem kdy s tema svickama zachytil. Motor s nima chodil fakt dobre. Podle Brisku jsou stejne i pro V6ku. Mam 4 kusy (bo jsem si je vyndal pri prodeji) a ted uvazuju jestli dokoupit a zkusit je zaoperovat (behem jednoho dne ) do sestivalu. Jezdim dlouhodobe stejne trasy a tak by me zajimalo jestli by se treba pohla spotreba. Ted FURT 9.4. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Docela by me zajimalo, zda ma nekdo spatnou zkusenost s jakoukoliv svickou, ktera je dle specifikace vyrobce urcena pro dany typ motoru. Muj nazor je, ze na svickach pro normalni motor (mysleno ne nadupany soutezni) vubec nezalezi jake se tam daji (pokud je vyrobce uvadi pro dany typ motoru a samozrejme sedi i rozmerove) snad s vyjimkou toho ze nektere svicky maji proklamovanou zivotnost treba 60 000km, ale take tomu pak odpovida jejich cena. Neverim tomu, ze svicka udela na spotrebe treba litr, muze byt, ze v extremnich podminkach jeden typ bude treba lepe startovat, ale i tak si mysim ze se svickama je to stejny jako s olejem, pokud splnuji specifikaci a jedna se o "zavedenou tradicni znacku", nalej/namontuj si tam co chces a tvuj problem zda das za svicku 40 kacek (Brisk) nebo 160 kacek (NKG). Ja osobne menim svicky (stejne jako vzduchovy, kabinovy filtr a olej) obvykle jednou za rok (najezd mam kolem 15 000 rocne) a vubec nevim co me tam v servisu namontuji resp. krabicky jsou bile s oznacenim GM - Opel a cena je i s vymenou kolem 600 korun a nikdy jsem nepozoroval zadny rozdil. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | To Martas: No neni to az tak jednoznacne. Mam kamose co dela Fordy a povidal ze treba Zetecy ve starsich Mondeiich byly na svicky obvzlast citlive. Dal tam predepsane, ale od jineho vyrobce a Mondeo mu za tyden prijelo ze "netahne v kopcich, ...". Zacal dlouho resit, nedoresil. Pak rada od nekoho kdo uz se nachytal "dej tam NGK co tam patri" a Mondeo bylo zase v poho. Nemel duvod si tohle vymejslet, ani mi zrovna neprodaval svicky. A neni jedinej od koho jsem tyhle "indicie" slysel. | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Měl jsem BRISK-y na Kadettu GSi ,nějaký tuningový (neměli klasický jiskřiště) a po cca. 1500 km odešli dvě najednou. 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Ja bych se taky klonil k tomu, ze na svickacch, oleji, filtrech, benzinu, prisadach apod. nezalezi, pokud splnuji popzadavky vyrobce auta. Ale kvuli spatnemu benzinu (u normalni benzinky) jsem o jedno auto prisel... ... Totez predpokladam, o tech svickych proste ty tjuninkove byly proste smejdy... ... Verim, ze nektere svicky mohou vydrzet dele, neverim ale, ze snizi spotrebu o litr. Jsem ochoten pripustit, ze v oblasti extremnnich vykonu a pozadavku, jako jsou zavody, zalezi na kazde kravine, ale pro normalni jezdeni... ... Proste jezdit s tim, co se osvedcilo, kupovat v rozumne (spise nizsi) cenove hladine a dodrzovat intervaly vymen vseho a nemel by byt vetsi problem .............. Konkretne u v6 jsem jednou nechal dat svicky original opel v servisu a jednou jsem si tam namontoval to nejlevnejsi, co bylo a rozdil zadny | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |