Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prasklé svody |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lhex |
| ||
Host | Cesťák napsal ... Dáš mu i transfůzi? PS.: Kat za 3000? Budu si tě pamatovat. _; Odkaz | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Tak já se přidám, sem dneska zjistil, že mám na VeBe 2.0 16V r.v.97 taky prasklé svody.. seshora asi 15cm prasklina, je to od sebe rozšklebené a fučí pěkně.. motor X20XEV, takže HELP, víte kdo to dokáže v okolí OV zavařit?! Teda kdo to zavaří bych věděl, ale nevíte o někom, kdo s tím, už má zkušenost? Už jsem psal i na vrakáče, uvidíme co z toho vyleze.. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Zavareni se tu resilo mockrat, aby to opravdu k necemu bylo delaji to specializovane dilny (to potrubi se po svareni nechava postupne chladnou nekolik hodin), ale i timto zpusobem zavarene svody maji obvykle zivotnost rok a prasknou znovu o kus vedle. Navic je potreba ty svody zaroven i prebropusit a vymenit i vsechna tesneni a to nejlepe za originalni. | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | To jsem tak trochu čekal.. Taky bych raději sehnal jiné.. Takže pokud se někomu válí doma, tak neváhejte a pište! Email Případně napište Vaši zkušenost se svařenými, jestli Vám vydržely.. Někomu vydržely 3 měsíce, co jsem četl, někomu rok, tak napište vy, kterým to vydrželo déle | ||
| |||
Koudy |
| ||
Host | Tak například mně drží už rok, ale nechal jsem si to dělat ve spešl firmě a ti si to taky nechali spešl zaplatit. Někam jsem to tu vkládal i s fotkama. Naposledy když jsem byl v Ivančicích na vrakáči tak jsem tam jedny zdravý viděl na ponku. | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | čau pánové , jen taková technická ot. protože mě; to zatím nepotkalo prdlé svody , ale to je možná tím že mám 8v. motor , ale spíš mě; zajímá (pokud někdo bude vědět) proč; praskaj svody na potorech uložených takto a né na motorech uložených takto přece ty X20XEV jsou jinak stejný ne ? Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Ted mám na Vás znalé opet velkou prosbu o radu - auto Zralý i MJ Auto jsou schopni objednat bud originál 5764,- a 5200,- nebo se dá objednat náhrada (takže náhrada existuje...) a to za 4540,- u Zralého a 4750,- MJ Auto. Ale ta náhrada nemá možnost napojení EGR ventilu, je to problém? Dají se použít? Co bych musel udělat, abych mohl použít svody bez možnosti napojení EGR? Kdy vlastně ECU vypíše chybu EGR? Co by se stalo, kdybych do svodů prostě jen nanapojil takové dvě trubky pro EGR? Hlásilo by to chybu? Nebo bych musel EGR zaslepit? __; | ||
| |||
Koudy |
| ||
Host | Odkaz | ||
| |||
Koudy |
| ||
Host | Insan!ty napsal ... Ted mám na Vás znalé opet velkou prosbu o radu - auto Zralý i MJ Auto jsou schopni objednat bud originál 5764,- a 5200,- nebo se dá objednat náhrada (takže náhrada existuje...) a to za 4540,- u Zralého a 4750,- MJ Auto. Ale ta náhrada nemá možnost napojení EGR ventilu, je to problém? Dají se použít? Co bych musel udělat, abych mohl použít svody bez možnosti napojení EGR? Kdy vlastně ECU vypíše chybu EGR? Co by se stalo, kdybych do svodů prostě jen nanapojil takové dvě trubky pro EGR? Hlásilo by to chybu? Nebo bych musel EGR zaslepit? __; No podle mně se tam ta záslepka dává, aby tam ty výfukový plyny nešly a nezasíraly sání, tudíž si myslím, že když ty parohy budou bez vývodu výfukových plynů = zaslepení a mělo by to normálně fungovat, ale egr musí být pořipojen a funkční. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Ach jo, opet milionkrat probirane tema .... EGR jde zaslepit jen u "starsich" aut typicky pouze s jednou lambdou (i kdyz tu psali majitele s tusim Z16XE se dvema lambdami ze zaslepeno maji a bez potizi). Zalezi na ECU a SW v ni, jestli ji zaslepeni EGRu vadi nebo ne (pokud vadi auto jede normalne ale sviti kontrolka). Ale pokud se nepletu ty mas VeBe X20EXV z roku 97, tam by to melo byt jedno. A samozrejme plati vyse uvedene ze zaslepka zabranuje vnikani vyfukovych plynu do sani prez EGR takze kdyz nebudes mit EGR kam pripojit je nesmysl ho nejak zaslepovat. Druha vec ovsem je, jak pri pripadnem prodeji kupujici pochopi, ze nejaka soucastka "volne plandajici" v motorovem prostoru je normalni stav _; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 | |