Autor
|
Příspěvek
|
biL | Wednesday 02 March 2005 - 08:17:57 | | |
Termostat jsem nechával vyměnit před zimou. Dneska mi ani po 6 ti kilometrech jízdy nehla ručička páč bylo -12°C. JInak po těch 6-9 km normální jízdy po rovině (né z kopce) je v teplotách kolem 0 motor na "provozní teplotě" 85°C na teploměru. |
| |
|
riwal | Wednesday 02 March 2005 - 09:19:28 | | |
U mě po 6 km - plná teplota 85 st. a bylo -12. |
| |
|
Duffy | Wednesday 02 March 2005 - 09:34:13 | | |
biL213.180.38.71 napsal ... Termostat jsem nechával vyměnit před zimou. Dneska mi ani po 6 ti kilometrech jízdy nehla ručička páč bylo -12°C. JInak po těch 6-9 km normální jízdy po rovině (né z kopce) je v teplotách kolem 0 motor na "provozní teplotě" 85°C na teploměru.
No kdyľ uľ ho necham vyměnit, tak a» fachá i při mínus 20ti... To máą novej kus Bile? |
| |
|
rutus | Wednesday 02 March 2005 - 09:36:36 | | |
Dieselový motor se zahřívá míň rychle, neľ benzinový. Má totiľ vyąąí účinnost. |
| |
|
Lib | Wednesday 02 March 2005 - 09:44:52 | | |
Byssi ucinnost? To chces jako rict, ze z dyzlovyho 2.0 vytriskas vetsi vykon jak z benzinovyho? A pozor, bavime se o stejne koncepci, tedy kdyz bude mit ten dyzl turbo, musi ho mit i benzin a naopak [ Upraveno St bře 02 2005, 09:45 ] |
| |
|
riwal | Wednesday 02 March 2005 - 09:46:21 | | |
jj to je fyzika, je to tak. |
| |
|
Duffy | Wednesday 02 March 2005 - 10:18:22 | | |
Rutus: sis měl dát nick "Nesmiřitelný" |
| |
|
rutus | Wednesday 02 March 2005 - 10:27:14 | | |
Duffy, nemyslel jsem to jako naráľku. Tentokrát Jenom jsem konstatoval fakta, uľ bylo dost toho hadrkování s váma. Akorát ten riwal. Bystrý fyzik. A jezdí v benzínu, to mi moc nejde do hlavy )) |
| |
|
klubo | Wednesday 02 March 2005 - 10:40:03 | | |
no vidią i já kdo měl z fyziky dostatečnou jezdim dieselpowerem |
| |
|
riwal | Wednesday 02 March 2005 - 10:54:23 | | |
2Lib: seą úplně vedle, koukni se do učebnice fyziky, tuąim 7. nebo 8. třída.
Bylo by smutné, kdybych jako absolvent ČVUT tvrdil něco jiného |
| |
|
|