Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo Hi - Fi |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
nová elektrika k radiu |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
petr67 |
| ||
Host | mám problém s radiem,pravděpodobně nějakej skříplej drát na "trase",mohli byste mi poradit jak udělat nový přívod k radiu?díky,radio mám klasik opel | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Stalo by za to napsat, co ti to dela resp. nedela. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | nedìlá to nic,pøi pøemìøení to dávalo chvilku 0.1V..chvilku tøeba 11,ale radio je prostì nìmý..radio rozebraný,vyèištìný a v poøádku,v druhým autì bezproblémù hraje,v "koze "si ani neškrtne,chtìl bych jen vìdìt zdali staèí dát natvrdo od baterky jen pøívod,èi to musím pøebabrat celé,ani nevím jakouže barvu má ten pøívodní káblík,prostì polopatický popis,dìkuji všem za radu,no uznejte,bez radia je fakt v autì nuda,díky ,díky,díky za rady pøedem!!!petr | ||
| |||
koudelkazpatyevenju |
| ||
Host | a ted cesky: Z nejakeho duvodu mi prestalo fungovat orig.radio v corse(pojistkama to neni)po premerení privodu mi merak ukazuje kolisave hodnoty_0,1V _za chvili pro zmenu treba 10V a tak to jde porad dokola,chtel bych to vyresit novým pivvodnim kabelem,poradi mi nekdo jak na to,chtel bych to vyresit sam,no uznejte bez radia je v autì nuda;-)dekuji | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | A co to udělat "normálně" ? Najít si podle schematu oba konce toho přerušenýho drátu, nahradit ho novým a je po problému? Nebo zjistit, jestli vodič nevede přes nějaký konektor, který může být zdrojem potíží, nebo............. Ale možná je lepší tu založit vlákno, a čekat na další rady. | ||
| |||
koudelkazpatyevenju |
| ||
Host | to schéma mi chybí,takže kdo pomùže?;-) | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Snad ti bude stacit tenhle obrazek Odkaz jedna se o PINy 4 a 7 na tom vetsim konektoru s tim ze na 4 by mel byt cerveny drat (stale napeti od akumulatoru) a na 7 zluty (napeti az po zapnuti klicku). | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ještě bych upřesnil že Opely mají přívodní kabel do rádia červený (trvalý +12V) a napětí po zapnutí klíčku je černý kabel. Který z nich ti dává to podivné napětí? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | červený_trvalý dává kolísavé napětí | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ještě předpokládám že nebudu muset rozebírat přístrojovku,nedávno jsem takto "absolvoval" středový panel(ohledně osvětlení topení)a docela je to pakec,ale když chci hrát,obětuji se | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |