Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Spotřeba MV6 v LPG? |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 ... 11 12 13 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | A proč by to nešlo? Akorát už teď tam máš vzduchu až až! | ||
| |||
FIT MV6 |
| ||
Host | Já mám v nasávačce konus,tuhle variantu jsem zvolil kvůli nedostatku místa při instalaci LPG...Ale auťák mi žere již zmiňovaných 28L plynu..Teď to řeším,nemůžu přijít na to,čím to je...Možná se na tom přece jen nějakou mírou bude podílet ten konus. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | nez bych tam dal sekvenci, tak prozatimne bych chtel toto, ale na 80ku sani, nevi nekdo, kde neco takovyho sehnat Odkaz | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Neregulovany nasavany je hodne citlivy na vyusteni plynu a tlakove pomery v potrubi. Co ja se u Favoritu vyblbnul s termoklapkou, prepla a motor chcipnul nebo naopak (proste jsem ji zablokoval)... Aspon s lambda regulaci by to melo byt. Ale dnes asi neni duvod nemontovat sekvenci (V polsku sada za 9 litru bez nadrze) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Šikovnej soustružník Ti to vytočí ze dvou hliník. kulatin, pak to stačí sesadit. Ale pořád tam je opravdu zúžený místo, což stáhne výkon na úroveň něčeho línýho. Prostě tenhle motor chce šest vstřikovačů a řídící jednotku, vše ostatní je k ničemu To FIT MV6: 28 litrů plynu- to vyjde jak benzín nekouří to z výfuku? To tam máš jen trubku s plynem do sání? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ted zkousim novou Omegu MV6 AT na benzin a v Liberci provoz za 16/100 takze asi v LPG to pod tech 19 neseridim, ze... Jsem si spocital, ze dam v benalu za rok 74000, LPG 48000, tak premejslim, jestli to vubec predelavat... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ja uz jsem uvazoval, ze vezmu 80 klapku a do toho dopatlam difusor mixu, polaci jsou kutilove a najdou se inspiracni stranky, kdy vyrabeji vlastni difusory, ale tohleto mi prislo jako elegantni reseni, jen to nikde neni na muj velky prumer sani. Delam to samozrejme proto, ze tam neni misto na oboje (i kdyz stare originalni BRCcko se mi tam v kalsickem usporadani veslo, tj. mixer pred vahu a klapka za ni). Jeste jsem premyslel, ze bych dal dva mixy misto gumovych spojek dualramoveho sani, jenze to asi z principu nejde dat za skrtici klapku plynu a krokovy motorek volnobehu, nebo jo? Nemel neco takovyho Legend na multiramu MV6ky? ... C30SE neni zadna zavodnicka a vetsinou to clovek netoci k omezovaci, takze bych uvital jezdit za 17 litru LPG po meste misto 15l benzinu i s restriktorem. Po venku je to naprosto v pohode, je to povedeny motor a tech 9 litru benzinu je realnych | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Protože to saje, logicky musí být škrticí klapka až za tím. Musel bys dát dvě klapky na vyústění těch větví a dva malé mixy na to. Pak by-pasem vytáhnout volnoběh, Sierra měla taky by-pass, funguje to. Tohle provedení by bylo elegantní, ale tobě to neutáhne reduktor, takže je to úplně k ničemu. Musel bys mít reduktor aspoň do 150kW a trubku Cu8mm od nádrže přes ventil až k reduktoru. Nebo Trubku 8 mm, ventil 8mm, rozdvojku 2x 6mm a dva reduktory do 100kW. Z těch to pak táhnout do dvou mixů, to by šlo. Ale je to jak chytat se levého ucha pravačkou přes hlavu. __; Prostě sekvence-only choice! | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | takze dle predpokladu blbost | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Aby to jelo, potřebuješ prostě pořádnej reduktor a trubku průměr 8mm. Odkaz tohle je základ, jinak to nepojede. A až fáro dojezdíš, přendáš to jinam. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 ... 11 12 13 | |