• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Oprava automatu (bylo: Moje nová Omega...)
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Saturday 29 March 2008 - 09:30:20 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
JaraB: řídící jednotka centrálu je v předním sloupku u nohou spolujezdce. A tu řídící jednotku můžeš zkušebně prohodit ze staré omegy i s čtecím koleckem okolo zapalování, automat má vlastní jednotku, tak by jednotka motoru měla bejt stejná. Samozřejmě můžeš prohodit i celou sadu zámků, aby se snížilo riziko že si časem pro Omegu někdo přijde s origo klíčem.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Saturday 29 March 2008 - 11:40:45 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No, zkusit to muzu, ale trosku me znervoznuje pin 42, ktery ma podle schematu roznou funkci pri MT a AT, a ty jednotky by mely lehce spolupracovat. Jak je to vlastne s imob.? Ten cteci krouzek je primo pripojen na nejaky pin ECU motoru? Ktery?
Kdyz prehodim RJ centralu, budu moct prehodit ovladace dalky?
A cip immo je v klicku docela zalepenej, nejaka finta jak ho dostat bez poskozeni ven? Ze bych prehodil aspon dalku a mech. zamky, to by mohlo stacit.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Saturday 29 March 2008 - 12:23:02 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Vše přehodíš bez problému, když je to sedan>sedan a ještě stejný rok výtoby. Ten čtecí kroužek vysílá signál do ECU, na pin 9 - modro-červený kabel. Po přehození jednotky centrálu ti budou normálně fungovat ovladače dálky ze staré omegy. Takže když vzájemně přehodíš: Řídící jednotku motoru, kroužek okolo spínačky, spínačku, dveřní zámek u řidiče, zámek kufru, celý kastlík v palubní desce (je to rychlejší než přehazovat zámek) a řídící jednotku centrálu, tak budeš mít všechno původní. Má to výhodu že máš jistotu že nikdo nemůže mít ten druhý klíč a nemusíš ani přehazovat čip v klíčku, když se přehodí všechny zámky. Starou omegu pak prodáš s jedním klíčem a bez LPG, to už je asi kupujícímu jedno a cena se tím nezmění

[ Upraveno Saturday 29 March 2008 - 12:24:24 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Wednesday 02 April 2008 - 06:59:04 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Dalsi zvidave dotazy:
- kde je ridici jednotka AT?
- jaky je typovy nazev AT?
- kde nejlip sehnat filtr
- olej je lepsi vzit rovnou katalogovy od Oplu nebo DextronIII jakykoli?
- nema nekdo nejakou dokumentaci k AT - hydr. schema atp?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
RRAAFF
Wednesday 02 April 2008 - 07:11:21 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Typ by měl být snad AR 35.
Odkaz
(getriebe-automatikgetriebe-AR serie- 4gang) tam je uvedena u tvýho motoru AR 25, nevím jestli to pomůže.

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
JardaB
Saturday 05 April 2008 - 20:21:47 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak prevodovka by mela byt 4L30-E, klasika GM, montovala se do vseho moznyho. To je OK, mel by to byt drzak, dily z Ameriky za rozumnou cenu...
Dnes jsem rozebral vrsek motoru, abych pretesnil vika, jedno teklo na svicky, druhy asi jen ven... Tesneni se rozpadlo na kusy.
- Prekvapilo me, ze povrch hliniku je zlaty - tusim, ze to delal nejaky olej, Castrol Magnatec nebo tak nejak, ne? U ty stary to byl cisty hlinik.
- za motorem je vyvedena nejaka otevrena tlustostenna hadice, prumer tak 10mm - co to muze byt? Kdyz jsem do toho fouknul hubou, tak tam je nejaky uzavreny objem a po cuchu to vypada na odvetrani spajzky AT, je to mozne?

Jo a uz zacinam vahat, jestli tam dam vubec LPG, nejak mi to ekonomicky nevychazi. V po skocim se starou na emise a pak uvidim. Jestli projde, opravim ji na STK a do novy plyn davat nebudu, jestli ne, hodim ji za kulnu, znacky do depozitu, plyn prehodim a za rok se uvidi

[ Upraveno Saturday 05 April 2008 - 20:24:18 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Thursday 26 June 2008 - 06:44:50 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak mam dalsi servisni obdobi, vymenil jsem olej v automatu, pritom jsem zjistil, ze mi spajzku opustil jakysi krouzek... Sice to zatim na funkci nema vliv, ale pujde ven.
Muze nekdo (legend??? )nastinit postup, jak ji dostat z auta (co je potreba demontovat a co ne) ?
Tahle firma Odkaz prevodovky nejen opravuje, ale i ochotne dodava dily, aspon to podle telefonatu vypadalo, toz jsem zvedav jestli to dam pak jeste dokupy !!(a) Jinak podle ceniku jsou ceny opravnych sad prekvapive lidove.

Jeste jsem vcera pripravil vymenu rozvodu, stav uz byl za 5 min. 12, mozna i o 10 min. pozdeji, doporucuju menit vzdy po koupi, neda se verit nicemu. Asi uz nejaka kladka na volnobeh piskala, radsi jsem s tim uz mesic nejezdil.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Thursday 26 June 2008 - 07:18:03 Citovat
Host
ad depozit, zmenili to a do depopzitu mohou znacky jen na pul roku (rada lidi se takto zbavovala aut, proste jej docasne odhlasila a rozprodala na dily)
JOB
Thursday 26 June 2008 - 07:32:58 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
vrgadaa napsal ...

ad depozit, zmenili to a do depopzitu mohou znacky jen na pul roku (rada lidi se takto zbavovala aut, proste jej docasne odhlasila a rozprodala na dily)


Do depozitui jsi mohl dát značky vždy jen na rok a na další půl roku prodloužit,ale problém je v tom že oni neměli a určitě ani dál nemají prováděcí předpis co dělat když tu dobu překročíš a tak je vlastně jedno jak dlouho to tam máš když za překročení není žádný poztih

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Thursday 26 June 2008 - 07:33:50 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A kde se daji k depozitu najit nejaka pravidla? Co kdyz to po pul roce nevyzvednu? Co kdyz to nema STK - pak mi znacky nedaji... V cem je zmena?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1823 sec,0.1216 z toho dotazů.