• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Oprava automatu (bylo: Moje nová Omega...)
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Thursday 26 June 2008 - 07:50:38 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
S tím depozitem to moc nevyřeší, teď když někdo rozebere auto na díly, tak stačí nahlásit že ho někdo ukrad a taky se toho zbaví.
JardaB: s tím vyndáním převodovky bych radši ještě počkal, ono když se do ní začne vrtat, tak je o dost větší pravděpodobnost že odejde. Co se týká vyndání, tak je třeba odpojit lanko řazení, konektory, hadice chlazení, kardanku, přes nějaký otvor odšroubovat setrvačník od hydroměniče, to už objevíš kudy. Potom rozpojit šrouby spojení motoru s převodovkou a hlavní uchycení do karoserie a měla by jít vyndat ven.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Thursday 26 June 2008 - 08:49:23 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Njn, kdyz ja se v tom rad vrtam Navic pocit ze v prevodovce chybi jedno axialni lozisko (no je to asi spis vymezeni vule, podle materialu) mi nedela dobre...
K ty kardance - to se musi vyndat cela, (oddelat i vzadu) nebo se to tam pri vyndavani nejak vejde???

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Sunday 08 February 2009 - 20:04:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak prevodovku jsem konecne vydoloval z auta a mam ji v garazi na stole, docela to jde, staci demontovat kardan (jen u prevodovky a odklonit) a katalyzatory. Tak na pul dne prace. Akorat je tezka jak krava, HDM jsem sundal hned pod autem a pak uz to slo, jinak by asi stejne behem transportu upadl, je jen lehce nasunuty na hridelich. Podam prubeznou reportaz, az ji budu repasovat a jak to dopadne

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Martas
Sunday 08 February 2009 - 20:13:05 Citovat
Host
Neznam konstrukci automatu u Omegy, ale kdykoliv jsem nekde neco resil s automatem tak mi bylo receno ze hydromenic se NIKDY nema sundavat z prevodovky a pokud to neni bezpodminecne nutne nema se z ni sundavat vubec (vzdycky byl v servisu k prevodovce poctive "pridratovan" aby samovolne nespadnul). Z vlastni zkusenosti vim k cemu muze dojit a dle servisu je sance ze po opetovnem nasazeni praskne cerpadlo (stejne jako me u JEEPa) 30% .... a pak se ta oprava prodrazi.
JardaB
Sunday 08 February 2009 - 20:18:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No problem je v tom, ze ja tu prevodovku hodlam rozebrat CELOU, tan menic by mi tam prekazel Asi zalezi jak u ktere, co jsem cetl, nema se hlavne nechavat nasroubovany na klice a vytahnout jen prevodovku, to se pak samo muzou hridele ohnout. Je tam jen nasunuty na 2 hridelich a drzi jen silou O krouzku, nevidim v demontazi zadny problem. Mam servisni manual, tak snad se zadari _;

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JOB
Sunday 08 February 2009 - 20:24:53 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
JardaB napsal ...

No problem je v tom, ze ja tu prevodovku hodlam rozebrat CELOU, tan menic by mi tam prekazel Asi zalezi jak u ktere, co jsem cetl, nema se hlavne nechavat nasroubovany na klice a vytahnout jen prevodovku, to se pak samo muzou hridele ohnout. Je tam jen nasunuty na 2 hridelich a drzi jen silou O krouzku, nevidim v demontazi zadny problem. Mam servisni manual, tak snad se zadari _;

Jednou jsem rozebral AT z Volva 264. Vyskákalo na mě hromada pružinek a kuliček,pak další hromada lamel Tak jsem jí roztřídil a odevzdal ve zběrně Od tý doby si AT nevšímám .
:_:n

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Tuesday 10 February 2009 - 18:04:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak rozebrani se povedlo, bohuzel chybejici axialni lozisko zpusobilo nemale skody... Poskozeno je teleso olejoveho cerpadla a ozubene kolo ve forme hrnce.... To vysvetluje tu hromadu ocelovych pilin na magnetu. V novych cenach za 10 litru. Nema nekdo hromadku soucastek z teto prevodovky nebo celou? Jeste popremyslim, co s tim... Mozna to nejak provizorne polepim a uvidim.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
WISAStar
Tuesday 10 February 2009 - 20:28:04 Citovat
Host
Koukam odbornici na automaty Tak ja se na neco zeptam teda Na moji honde accord rok 91 mi porad sviti porucha prevodovky a jde radit pouze manualne a to 2 a 3. Zkousel sem vymenit olej ale jde vymenit pouze 2.5 litru z celkovych 6. Puvodni olej mel barvu kapucina. Auto je po povodnich v roce 2002 a od te doby to stalo ve svestkach Muzu mit za 3 tis jinou z funkcniho auta ale tak kdyby byla oprava levnejsi tak proc to neopravit..
JardaB
Tuesday 10 February 2009 - 20:45:24 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No tak za 3 litry ti to IMHO nikdo ani nevymontuje z auta, kdyz to rozeberes, potrebujes minimalne novou sadu tesneni tak kolem 2 litru.... Dej tam jinou, jestli se tam dostala voda, ma to za sebou (treba pres merku)... Ja budu muset sehnat taky nejakou, zatim asi vymenim lamely (jedna namatkou vybrana se loupe, asi se to prehralo), nalepim specialnim epoxidem novy axialni krouzek na poskozeny stator cerpadla, vyhladim druhou plochu na soukoli a uvidim, co to udela. Pokud nesezenu jinou nebo levne dily. Takhle to vyjde tak na 3 litry a az sezenu dily, udelam to znovu. Stejne s tim kolem kvetna budu muset zajet na STK aby si to mohlo dal hovet v depozitu a ja nemel problem, jak to tam pak dostat...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
WISAStar
Tuesday 10 February 2009 - 20:53:13 Citovat
Host
JardaB napsal ...

No tak za 3 litry ti to IMHO nikdo ani nevymontuje z auta, kdyz to rozeberes, potrebujes minimalne novou sadu tesneni tak kolem 2 litru.... Dej tam jinou, jestli se tam dostala voda, ma to za sebou (treba pres merku)... Ja budu muset sehnat taky nejakou, zatim asi vymenim lamely (jedna namatkou vybrana se loupe, asi se to prehralo), nalepim specialnim epoxidem novy axialni krouzek na poskozeny stator cerpadla, vyhladim druhou plochu na soukoli a uvidim, co to udela. Pokud nesezenu jinou nebo levne dily. Takhle to vyjde tak na 3 litry a az sezenu dily, udelam to znovu. Stejne s tim kolem kvetna budu muset zajet na STK aby si to mohlo dal hovet v depozitu a ja nemel problem, jak to tam pak dostat...


j je v ni dost vody, bylo to cm nad merkou. ale jede a kde sezenu to tesneni?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1638 sec,0.1153 z toho dotazů.