Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
navýšení výkonu motoru |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Brenky |
| ||
Host | Takže mě čeká GO motoru (X30XE), tak jsem si říkal, proč už ho trochu neupravit když bude rozebraný Napadlo mě upravit vačky. K tomu je ale třeba poupravit ventily. Aby to už mělo smysl, tak není k zahození odlehčený setrvák a upravené ojnice. O kompresoru ani nemluvím. Nemá s těmito úpravami nějaké zkušenosti? Na kolik vyjdou jednotlivé úpravy popř. kde si to nechat udělat? Zatím mě zajímá jen teorie....a pokud by to náhodou vyšlo, možná bych i do toho šel. A prosím, nepište mi tu jak jsou tyto motory naprd... Dík. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Aby to melo nejaky podstatnejsi efekt, tak se vacky se neupravuji, ale davaji jine, to same je sani, pocitej ze cena tehto komponent bude minimalne kolem 30 000, odlehceny setrvacnik nema u 3,0 motoru zas az takovy vliv (u slabsich motoru jdou tyto rychleji do obratek ale ve stejnem pomeru se vykon ztraci pri zatezi), pridani kompresoru neni take nijak Easy, protoze bez dalsich uprav motoru si clovek zase moc nepomuze (pridavani nasavaneho vzduchu lze jen do urcite meze) ... Suma sumarum pocitej s cenou od 30 00 vyse, pokud si to nechas udelat "nekde" tak mnohonasobne vic. Samozrejme nemluvim o nejakem temer bezvyznamnem navyseni treba o 15kW. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | jako vzdy plati prodat a koupit jiny vykonejsi auto. Na ebay.de se obcas objevuji i mv6 s kompresorem a tyto upravy se nikdy nikomu nezaplatej, je lepsi, kdyz vykrvaci predchozi majitel. No a ze by bylo 155kW do dnesniho bodoveho systemu malo? | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | vrgadaa: já věděl že se ozveš no, to mě taky napadlo, ale kdo ví, v jakém stavu by to dovezené auto bylo. Já vím že je bodový systém...nejezdím moc rychle...očekávám od toho větší krouťák...prostě sílu do kopců a při předjíždění. Mates: No, tak to jsi mě překvapil...já počítal mnohem víc _; Netušíš, kde by se daly sehnat ty vačky? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Zeptej se treba tady Odkaz tech 30 000 bylo mysleno pouze za ty vacky ! [ Upraveno Monday 24 March 2008 - 22:08:59 ] | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | už se to tu několikrát řešilo.kompresorovej KIT stojí cca 5000E(sakum prdum) a výslednej výkon je 218kw/296koní a krouták 370Nm. každopádně cena je odstršující ?:!: jak psal martas,samotné přeplnování také neni o ničem,výměna vaček spolu s laděnim softveru ŘJ je už lepší.pakliže to opravdu chceš probrat,zavolej si na : Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | proc se porad snazite tunit omegu? posledni motor od oplu vhodny na tuneni byl C30SE nebo prvni dvoulitry 16V z kadeta GSi a Calibry! Pak nastoupil ECOTEC a konec oplu! Kupte si treba nissan 200 SX... 1.8 tubro, 125 kW, nahon na prdel. investici 30 tisic z toho vytahnete s prehledem 400 koni! | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | WISAStar napsal ... proc se porad snazite tunit omegu? posledni motor od oplu vhodny na tuneni byl C30SE nebo prvni dvoulitry 16V z kadeta GSi a Calibry! Pak nastoupil ECOTEC a konec oplu! Kupte si treba nissan 200 SX... 1.8 tubro, 125 kW, nahon na prdel. investici 30 tisic z toho vytahnete s prehledem 400 koni! za 30t se to při nekompletní úpravě rozsype po pár dnech.Nicméně kdo četl dubnovej Tuning magazin,jistě narazil na turbokity pro oplácké motory Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | qpc napsal ... WISAStar napsal ... proc se porad snazite tunit omegu? posledni motor od oplu vhodny na tuneni byl C30SE nebo prvni dvoulitry 16V z kadeta GSi a Calibry! Pak nastoupil ECOTEC a konec oplu! Kupte si treba nissan 200 SX... 1.8 tubro, 125 kW, nahon na prdel. investici 30 tisic z toho vytahnete s prehledem 400 koni! za 30t se to při nekompletní úpravě rozsype po pár dnech.Nicméně kdo četl dubnovej Tuning magazin,jistě narazil na turbokity pro oplácké motory Ty ty motory z nissana znas? to neni opel. Ten motor ma obrovskou vykonovou rezervu. Zvetsenim sani, pridanim vetsiho interkoleru a zpruchodnenim vyfuku z toho dostanes tolik vykonu, za ktery by si u omegy zaplatil tech 30-50 tisic. Pritom primo do motoru a ani na ridici jednotku nemusis sahnout! | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | věděl jsem, že mi budete říkat že to nemá smysl...ale mám k tomu autu určitý vztah a jiné nechci. Chtěl bych jen vylepšit výkon. Je to pak úplně jiné svezení když má takové auto větší výkon. Jinka děkuji za odkazy, zkusím se s nimi spojit. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |