Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ventilátor topení do interiéru |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
karloskv |
| ||
Host | Zdar všem,mám na vás prozbu nechal jsem dát do větráku nové uhlíky a ten běží ok při připojení k autu se nerozběhne všude tápají čím to je každý říká něco jiného tak potřebuji radu kde bych mohl začít. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | takže při zapojení napřímo běží,esli to chápu.Máš autom.klima? Odcházejí tam odpory [ Upraveno Friday 04 April 2008 - 00:41:30 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | hledej v poradně o předřadných odporech ventilátoru... třeba: Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | a nebo třeba: Odkaz Dále už hledej sám,jdu spát Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Nejsem si jistý, ale mám dojem, že u digitální klimy žádné předřadné odpory nejsou - to je hlavně záležitostí mechanického přepínače - otočné kolečko, kdy každá poloha jde na menší a menší odpor, až se na poslední poloze zapojí na plné napětí palubní sítě. Nicméně po vyjmutí ventilátoru z jeho lože v sacím průduchu ventilace je pod ním vidět něco, co jakoby tišťák s konektorem a předřadnýno odpory připomínalo. Zkus se tedy podívat ještě i na tuhle věc. Nicméně píšeš, že všichni tápají kde se stala chyba, přičemž diagnostikovat to, zda na ventilátor jde napětí, je jedna z nejjednodušších věcí a proto nechápu proč tápají??!! Jednoduše bych odpojil konektor z ventilátoru (dvoupinový) a na ten bych připojil měřák napětí a pak zapnul klíček do zapalování a pustil postupně různé rychlosti na ventilátoru a z toho pak vycházel. Pokud se mi napětí na svorkách konektoru objeví, tak je chyba na ventilátoru - ač repasovaném novými uhlíky. Pokud si přečteš chnonologii příspěvků v tomto vlákně, tak zjistíš, že ani nové uhlíky nemusejí nic řešit. I mně se točil s novými uhlíky když jsem jej připojil přímo na baterii, ale pak se v autě netočil. Pokud napětí a svorkách přípojného konektoru kabelu nebude, tak musíš zkontrolovat celou dráhu tohoto přívodního kabelu včetně pojistky v pojistkové skříňce - myslím že je to druhá či třetí ve spodní řadě zprava. Na tento ventilátor je proud přiveden i přes relé, ale toto relé spojuje napětí palubní sítě s ventilátorem až na poslední - nejvyšší rychlost. Pokud šťáva nikde nebude a to ani po mnou vyjmenovaných kontrolních krocích, tak budeš muset zkusit digiklimu z jiného auta. Každopádně sem dej vědět, co zjistíte a co jste vše dělali. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Pája J. |
| ||
Host | Měl jsem ten samý problém, uhlíky v pořádku, motůrek zamostatně zapojený šel, ale v autě ne. Chyba byla v relátku pod volantem u pojistek. Koupil jsem nové za 80kč a vše je OK. | ||
| |||
Karloskv |
| ||
Host | Tak jsem dnes opět tápal po chybě že prý do větráku nejde 0 .Dávají tomu za chybu že by to mohlo být ten předředný odpor nebo prý tak zvaně reostat.Vykuchali to někde nad plynovým pedálem přístup jak do hrobu.´Tak v pondělí pokračuji v hledání jehli v kupce sena jinak všem díky za rady budu zkoušet všechno možné. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | dej pak vědět,předem dik.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Karloskv |
| ||
Host | Tak jsem našel jehlu v kupce sena bylo to jenom relátko už to frčí a hlavně topí dneska bylo zase hodně zimno Jinak díky všem za radu ještě že tu jste ... Tak zase někdy při hledání něčeho nevyřešitelného... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Karloskv: !!(a) _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 | |