Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Bezpečnost OB - kdo už jste s ní boural? |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mr. Crash |
| ||
Host | Jak jsou na tom OB s bezpečností v případě autonehody? Máte už někdo tu zkušenost? Jak jste dopadli? Popř. znáte někoho, kdo takové štěstí neměl? Přijde mi, že to jsou poměrně robustní auta a za nízký peníz lze sehnat i verzi se 4x airbagem. | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | Omega je dost bezpečné auto a je opravdu robusní. Osobně jsem ještě neměl zkušenost bourat s OB ale s OA jo. Dopadnul jsem dobře a byla to velká šupa. Omegu B mohu doporučit _; Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Omega je velky robustni auto a bezpecnost je diky tomu na vysoke urovni (samozrejme ve srovnani s auty podobneho roku vyroby), nicmene musi platit to co plati vseobecne, ze ta "bezpecnost" je umerna mire opotrebenei (spoje starnou) a zejmena i s tim jak bylo s autem zachazeno ve smyslu zda nebylo ci bylo bourane a pokud bylo tak i jak bylo opravene. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak taky zadim diky bohu nemam zkusenost, ale material vypada solidne - uz jen pri otvirani dveri to kazdeho malem porazi, takovy moment setrvacnosti nikdo neceka Jinak je to robustni, prostorne auto s nejakymi pytli a hmotnostni prevahou proti prumernemu vozovemu parku. Cili stret s prumernou Fabii bude myslim pro posadku Omegy OK, naraz do zdi nebo tatrovky s piskem bych nezkousel, tam to nic moc nebude Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | přesně tak, jinak pozor na to! Velký auto má výhodu při srážce s lehčím autem, to ho přetlačí, ale velký těžký auto při nárazu do pevné překážky je na tom často hůř jak auto malé. Rozdrtí se vlastní hmotností. Doporučuji třeba crashtest superbu nebo některých tereňáků, je to docela špatný. __; Stejně tak když se velký auto převrací, nebo náraz nejde na deformační zóny ale třeba rovnou na kabinu...- to je pak velký auto opravdu spíš nevýhoda - jsou tam totiž větší hmotnosti a tedy mnohem větší síly. Takže OB podle mě dobrý při srážce s menším autem. !!(a) | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | moc si to nemalujte, docela mne vydesil crashtest vlajkove lodi volvvo (kombik 940) devadestach let a nejakyho poblblyho malyho renaulta (ofsetovy naraz), vysledek dopadl uplne tragicky bohuzel pro svedsky tank. Ocekavam, ze s omegou to bude podobny, bohuzel. Ale uplna katastrofa to asi taky nebude, urcite lepsi nez nejaka mala nakupni taska. | ||
| |||
legionar |
| ||
Legionar kouká Uživatel #1 Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25Příspěvků: 1263 | Tady je odkaz na crash test omegy Odkaz Opel Vectra GTS 2.8 Turbo | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | myslite, ze omega by dopadla lepe? Odkaz | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | na tom je vidět,jak se konstrukce a deformační zony vylepšují,každej novej model je v tomto lepčejší.Omega by na tom byla asi tak stejně.Nicméně upozornuji na fakt,že to je v rychlosti 64km/hod,což když jedou 2 auta po vesnici proti sobě 50kou,tak je to ještě diametrálně horší..Osobně jsem kdysi měl tu čest,že se na mě čelně přiřítila š120 asi ve 40ti km/hod,ještěže měla ten kufr,co se tak snadno deformuje.U něj roleta z celého auta,u mě (Favorit) v prčicích 1/2 předku(nicméně to šlo opravit).Ale ten pocit,když proti sobě vidíte auto a víte,že už to nezabrzdí neni moc příjemnej.. [ Upraveno Tuesday 03 June 2008 - 13:23:50 ] Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ja mam za sebou jen relativne drobne kolize s ackovou, jednou do mne napalil zezadu borec na krizovatce (klasika, zvedla podlaha kombiku preneseno taznym zarizenim a nesly otevrit jedny dvere-srovnano hydraulikou-dle pojistovny totalka) a jednou jsem relativne lehce tukl predni roh (neuveritelne snadno se to rolovalo-vymena kapoty a blatniku+drobne rovnani). Jinak jsem jeste videl omegu, kterou nabral ozrala do boku (nedal prednost na strane ridice, omega znicena do rohliku, ale ridici se nic nestalo. Z techto drobnych kolizi mam pocit, ze to s tou bezpecnosti uplne spatne nebude ve srovnani s auty te doby, nove vozy snad na tom budou vyrazne lepe. I kdyz mam pocit, ze male vozy tezi z mekkosti tech velkych. Nedavno jsem videl havarku fabie co to naprala zezadu do dodavky Renault Kango. Ten mel zniceny zadek-promackyl dvere. U fabie upadla na jedne strane znacka a ani naraznik nemela odrany (ovsem airbeg ji buchnul) | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |