• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Bezpečnost OB - kdo už jste s ní boural?
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Mr. Crash
Tuesday 03 June 2008 - 00:15:06 Citovat
Host
Jak jsou na tom OB s bezpečností v případě autonehody? Máte už někdo tu zkušenost? Jak jste dopadli? Popř. znáte někoho, kdo takové štěstí neměl? Přijde mi, že to jsou poměrně robustní auta a za nízký peníz lze sehnat i verzi se 4x airbagem.
legionar
Tuesday 03 June 2008 - 07:20:03 Citovat
Legionar kouká

Uživatel #1
Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25
Příspěvků: 1263
Omega je dost bezpečné auto a je opravdu robusní. Osobně jsem ještě neměl zkušenost bourat s OB ale s OA jo. Dopadnul jsem dobře a byla to velká šupa. Omegu B mohu doporučit _;



Opel Vectra GTS 2.8 Turbo
Martas
Tuesday 03 June 2008 - 07:33:26 Citovat
Host
Omega je velky robustni auto a bezpecnost je diky tomu na vysoke urovni (samozrejme ve srovnani s auty podobneho roku vyroby), nicmene musi platit to co plati vseobecne, ze ta "bezpecnost" je umerna mire opotrebenei (spoje starnou) a zejmena i s tim jak bylo s autem zachazeno ve smyslu zda nebylo ci bylo bourane a pokud bylo tak i jak bylo opravene.
JardaB
Tuesday 03 June 2008 - 07:59:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak taky zadim diky bohu nemam zkusenost, ale material vypada solidne - uz jen pri otvirani dveri to kazdeho malem porazi, takovy moment setrvacnosti nikdo neceka
Jinak je to robustni, prostorne auto s nejakymi pytli a hmotnostni prevahou proti prumernemu vozovemu parku. Cili stret s prumernou Fabii bude myslim pro posadku Omegy OK, naraz do zdi nebo tatrovky s piskem bych nezkousel, tam to nic moc nebude

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lhex
Tuesday 03 June 2008 - 10:04:50 Citovat
Host
přesně tak, jinak pozor na to! Velký auto má výhodu při srážce s lehčím autem, to ho přetlačí, ale velký těžký auto při nárazu do pevné překážky je na tom často hůř jak auto malé. Rozdrtí se vlastní hmotností. Doporučuji třeba crashtest superbu nebo některých tereňáků, je to docela špatný. __;
Stejně tak když se velký auto převrací, nebo náraz nejde na deformační zóny ale třeba rovnou na kabinu...- to je pak velký auto opravdu spíš nevýhoda - jsou tam totiž větší hmotnosti a tedy mnohem větší síly.
Takže OB podle mě dobrý při srážce s menším autem. !!(a)
vrgadaa
Tuesday 03 June 2008 - 10:32:28 Citovat
Host
moc si to nemalujte, docela mne vydesil crashtest vlajkove lodi volvvo (kombik 940) devadestach let a nejakyho poblblyho malyho renaulta (ofsetovy naraz), vysledek dopadl uplne tragicky bohuzel pro svedsky tank. Ocekavam, ze s omegou to bude podobny, bohuzel. Ale uplna katastrofa to asi taky nebude, urcite lepsi nez nejaka mala nakupni taska.
legionar
Tuesday 03 June 2008 - 12:17:59 Citovat
Legionar kouká

Uživatel #1
Registrován: Tuesday 23 September 2003 - 21:39:25
Příspěvků: 1263
Tady je odkaz na crash test omegy Odkaz



Opel Vectra GTS 2.8 Turbo
vrgadaa
Tuesday 03 June 2008 - 13:08:47 Citovat
Host
myslite, ze omega by dopadla lepe?
Odkaz
qpc
Tuesday 03 June 2008 - 13:23:16 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
na tom je vidět,jak se konstrukce a deformační zony vylepšují,každej novej model je v tomto lepčejší.Omega by na tom byla asi tak stejně.Nicméně upozornuji na fakt,že to je v rychlosti 64km/hod,což když jedou 2 auta po vesnici proti sobě 50kou,tak je to ještě diametrálně horší..Osobně jsem kdysi měl tu čest,že se na mě čelně přiřítila š120 asi ve 40ti km/hod,ještěže měla ten kufr,co se tak snadno deformuje.U něj roleta z celého auta,u mě (Favorit) v prčicích 1/2 předku(nicméně to šlo opravit).Ale ten pocit,když proti sobě vidíte auto a víte,že už to nezabrzdí neni moc příjemnej..

[ Upraveno Tuesday 03 June 2008 - 13:23:50 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


vrgadaa
Tuesday 03 June 2008 - 14:19:52 Citovat
Host
ja mam za sebou jen relativne drobne kolize s ackovou, jednou do mne napalil zezadu borec na krizovatce (klasika, zvedla podlaha kombiku preneseno taznym zarizenim a nesly otevrit jedny dvere-srovnano hydraulikou-dle pojistovny totalka) a jednou jsem relativne lehce tukl predni roh (neuveritelne snadno se to rolovalo-vymena kapoty a blatniku+drobne rovnani). Jinak jsem jeste videl omegu, kterou nabral ozrala do boku (nedal prednost na strane ridice, omega znicena do rohliku, ale ridici se nic nestalo. Z techto drobnych kolizi mam pocit, ze to s tou bezpecnosti uplne spatne nebude ve srovnani s auty te doby, nove vozy snad na tom budou vyrazne lepe. I kdyz mam pocit, ze male vozy tezi z mekkosti tech velkych. Nedavno jsem videl havarku fabie co to naprala zezadu do dodavky Renault Kango. Ten mel zniceny zadek-promackyl dvere. U fabie upadla na jedne strane znacka a ani naraznik nemela odrany (ovsem airbeg ji buchnul)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1532 sec,0.1231 z toho dotazů.