• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Dotazy ohledně MV6
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Maxx
Thursday 03 July 2008 - 18:59:08 Citovat
Host
Zdravím,pořídil jsem MV6 je to r.v.94.Mám pár dotazů:
1.Po nastartování vyskočí budík teploty na 100 a pak spadne,při jízdě na dálnici mi teplota(150km/h)vystoupala až těsně pod 100,dál už ne.Venku bylo teda extremní teplo cca34 stupńů.Po zpomalení a jízdě po okreskách teplota putuje mezi 95 až pod 100(v tom samem vedru).

2.Po nastartování studenej motor po přidání plynu trochu cukne(je tam nějak zbastlenej výfuk,přijde mi,že je volná jedna roura).Jinak jede v pohodě

3.Na palubním poč. se ukazují samé 9 místo nul při sundání nohy z plynu(dle majitele je to tak normální)
Navíc palubák ukazuje okamžitou spotřebu nejnižší kdzyž plynule přidávám na každou rychlost od 2 do 3,5tis otáček,když nohu trochu povolim naskočí tam podstatně víc.

chtěl bych se ještě zeptat,jak se s MV6 má jezdit pro rozumnou spotřebu?spektrum otáček atd. Díky moc za každou odpověď
Cesťák
Thursday 03 July 2008 - 22:41:49 Citovat
Uživatel #1134
Registrován: Thursday 24 May 2007 - 20:04:31
Příspěvků: 362
Nedokážu Ti poradit, bo tomu nerozumím, ale napíšu jak to mám já.
Mám Y26SE ale velký rozdíl by v tom být neměl.
1-Ručička se nehne z 80°C, na dálnici a když to honím nejde přez 90°C. Pokud ti teplota vyskočí a potom klesá viděl bych to na termostat, ale na to tu jsou povolanější. Rozhodně bych to nepovažoval za normální.
3-Já tam mám nuly a nevím proč by tam měly být devítky. Když povolíš nohu z plynu, musí spotřeba klesnout! Pokud pomalu akceleruji v rozmezí otáček 2-3,5tis mám okamžitou spotřebu okolo 9 litrů, je to odhad, protože záleží na noze, terénu a otáčkách.
4- Já jezdím styl důchodce, točím do 3000 a pomalu akceleruji. Dlouhodobou spotřebu (cca 20000km) mám na palubáku 7,6; vypočtenou 7,8. Nejčastěji řadím již od 1,5tis, motor si to sqěle bere ale ostatním se to líbit nebude, mělo by to být od 2tis.

Jedu za tebou chvíli a už mě dlouho ...

Vectra B Sedan Elegance Y26SE

Vectra C Karavan Cosmo Z30DT

Martas
Friday 04 July 2008 - 06:12:19 Citovat
Host
Cesťák napsal ...

Nedokážu Ti poradit, bo tomu nerozumím, ale napíšu jak to mám já.
Mám Y26SE ale velký rozdíl by v tom být neměl.


Tak to bohuzel mel Y26 je zcela odlisny motor mnohem novejsi konstrukce a MV6 je litanim teploty povestna.

Navic ty mas Vectru, takze uplne jiny usporadani motoroveho prostoru.

[ Upraveno Friday 04 July 2008 - 06:16:43 ]
Tomin
Friday 04 July 2008 - 10:54:30 Citovat
Host
k bodu 1, co to znamena vyskoci - jako par sekund po nahozeni nebo par minut po vyjeti ? Kazdopadne by nic skakalo na 100 nemelo
Za jizdy pak 100 stupnu neni problem. Udaj teplomeru je priblizny a tenhle motor muze dosahovat skutecne teploty i pres 100 a nic se nedeje. Je tam vetsi tlak, takze voda se vari az nekde u ?110?.

k bodu 2, netusim pricinu ale samo. to delat nesmi

k bodu 3, same 9 je naprosty nesmysl. Majitel ti keca, normalni to rozhodne neni. Neco s tim autem je (jestli si to koupil - reklamace). Na V6ce plati - ubrani plynu = mensi udaj na PC. Ale absolutne me nenapada co by tohle mohlo zpusobovat. Jestli se nekdo nemotal do elektriky a neni PC spatne spojene s ECU.
Jinak nuly ti to ukaze pouze pokud motor zavre uplne vstrikovani (zacne rezim brzdeni motorem) a to se spusti az pokud se motor toci NAD cca 1700 ot./min.


Martas
Friday 04 July 2008 - 11:03:50 Citovat
Host
Co mas u ty aktualni spotreby za udaj o jednotkach, nemas to prepnute na pocet ujetych km na litr ?

To pak pocita obracene.
Maxx
Friday 04 July 2008 - 11:32:23 Citovat
Host
Tak Martas to vystih.Mì to taky na chvilku napadlo,že to je obrácenì,ale fakt jsem netušil,že to existuje.Je to urèitì tak.Jde to nìjak pøehodit zpìt?

K té teplotì-Po nastartování budík vyletí,ale ihned spadne.Maitel tvrdil,že to je v pøístrojovce,že ten budík takhle pochoduje. Po nedìli zkusím nìkde zmìøit pøímo vodu.

Jinak všem dìkuji za rady a názory.Jen jestli by nìkdo byl schopen mi poradit,od kolika otáèek si to motor bez problémù pøebere,abych ho nenièil.Mìl jsem už OC 3,2 ale AT,tam to øešil automat.Jinak samé ropáky,tak bych to nerad podtáèel.
Legend
Friday 04 July 2008 - 11:33:49 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
S tou teplotou je to do jisté míry normální, s X30XE (ve 2 omegách) mi taky při větším zatížení šla o něco nahoru, standardní hodnota 90°C, na dálnici až 98-100. Posledně když jsem trochu provětral Y26SE na dálnici, bylo cca 33°C, se zaplou klimou, jel jsem 220, tak byla teplota 103°C, to mě trochu vyděsilo a radši jsem zpomalil na 170 a teplota slezla na 98.
Co se týká toho palubáku, tak by to chtělo abys napsal co přesně zobrazuje, tj. číselný údaj + jednotky. PC je možno naprogramovat pro Evropu (l/100km), pro Japonsko (km/l), pro Anglii (l/mil) a USA (galony/mil), tak tam můžeš mít něco z toho a vypadá to nepochopitelně. Je možno přeprogramovat na správné jednotky, případně to jistí výměna PC (1000Kč).
Jízda za rozumnou spotřebu není zrovna s MV6 úpln snadná, chce to hodně berzdit motorem, nevyřazovat na neutrál, plynule akcelerovat a řadit v nižších otáčkách, klidně 1500 při mírné jízdě, obecně se dá říct řadit tak jak by v dané situaci řadil automat, čím více sešlápnutý plyn, tím vyšší otáčky pro řazení.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Legend
Friday 04 July 2008 - 11:46:54 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Ještě dotaz, proč přecházíš z OC3.2 na OB3.0, když OC je ve všem lepší, navíc měla automat?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Maxx
Friday 04 July 2008 - 11:55:59 Citovat
Host
Tak jste mi pomohli vyřešit záhadu.Přeprogramovat asi jedině v autorizovaném servisu,že?
Maxx
Friday 04 July 2008 - 12:09:37 Citovat
Host
Dobrý dotaz,bohužel OC byla na společnou firmu,kterou se podařilo "kamarádovi" a spolumajiteli firmy totálně položit.Dodnes splácim dluhy!Takže teď , pokud jsem chtěl aspoň trochu slušný auto za rozumný peníz,musel jsem downgradovat na B .

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1867 sec,0.1514 z toho dotazů.