• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Dotazy ohledně MV6
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Friday 04 July 2008 - 12:21:21 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
To přeprogramování dělají v Opelu na tech2, mě to dělali za 200 když jsem šel přímo za technikem a bylo to bez účtu, jinak říkali že to stojí normálně 700.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
WISAStar
Saturday 05 July 2008 - 19:36:07 Citovat
Host
Maxx napsal ...

Zdravím,pořídil jsem MV6 je to r.v.94.Mám pár dotazů:
1.Po nastartování vyskočí budík teploty na 100 a pak spadne,při jízdě na dálnici mi teplota(150km/h)vystoupala až těsně pod 100,dál už ne.Venku bylo teda extremní teplo cca34 stupńů.Po zpomalení a jízdě po okreskách teplota putuje mezi 95 až pod 100(v tom samem vedru).

2.Po nastartování studenej motor po přidání plynu trochu cukne(je tam nějak zbastlenej výfuk,přijde mi,že je volná jedna roura).Jinak jede v pohodě

3.Na palubním poč. se ukazují samé 9 místo nul při sundání nohy z plynu(dle majitele je to tak normální)
Navíc palubák ukazuje okamžitou spotřebu nejnižší kdzyž plynule přidávám na každou rychlost od 2 do 3,5tis otáček,když nohu trochu povolim naskočí tam podstatně víc.

chtěl bych se ještě zeptat,jak se s MV6 má jezdit pro rozumnou spotřebu?spektrum otáček atd. Díky moc za každou odpověď