Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chybové kody |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ano,může to tak být,ale u Z.tkového motoru je integrovaná s tim regulátorem volnoběhu a cena tušim něco přes 10tis.Těžko to kupovan jen tak ,abys to zkusil.Max z nějakého vrakoviště...Do té doby chytřejší nebudeš. Jinak k té ŘJ. Mě auto také hlásilo chybu čidla ankonec to byla chyba Řj ,TEN SIGNÁL PROSTĚ NEPROŠEL TIM PRVNIM BROUKEM.NAKONEC JSME KOUPILI JINOU JEDNOTKU ZA CCA 1500KČ A dělala se jedna ze dvou :-/ Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
peter |
| ||
Host | dufam ze to nebude ta RJ,lebo starsiu je problem zohnat a nova je drahá. U nas v okoli Trencina nie je ziadny vrakac,ze by som si ju vyzkusal | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | dej vědět,třeba něco objevíme Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
peter |
| ||
Host | Vdaka moc.Potom dam vediet | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | P1120= Throttle position sensor out of range P1122= Throttle Position Sensor Circuit Intermittent Low Voltage Takže ať se ti garážmistr zkusí podívat na potenciometry škrtící klapky sání (jsou tam 2 potencimetry). napájecí napětí = na svorky B a G jde 5 Voltů odpor mezi B a H: 1 500 - 2 500 ohmů odpor mezi C a G: 4 000 - 5 000 ohmů A ten třetí kód .... P1150= Lack Of HO2S21 Switch - Adaptive Fuel At Limit Signál z lambdasondy je mimo rozsah (nebo signál není vůbec). | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Jsem se překoukl v číselném kódu, tys psal 1550. Tak tedy P1550 = PSPS Out Of Self Test Range Teď jde o to, co je to PSPS? To nevím jistě. Pokud by to byl Power Steering Pressure Switch, tak by to byl snímač tlaku v posilovači řízení mimo rozsah. Začni prověřením té škrtící klapky. | ||
| |||
peter |
| ||
Host | Diky moc. Dam to odmerat. Potom dam vediet | ||
| |||
peter |
| ||
Host | Bol som to dat zmerat. Je to OK.Problem je v tom ze ta kontrolka elektroniky sa rozsvieti a nasledne obmedzi vykon iba niekedy za jazdy. Po vypnuti zapalovania a znova nastartovani to ide zas dobre.Takto to urobi vacsinou pri jazde v meste ked stojim a nasledne sa rozbieham na semaforoch.Ked idem pomerne rovnakou rychlostou po takej normalnej ceste na 5-ke okolo tej 100-ky tak to je v pohode a skoro nikdy to nespravi...Napr. dnes som isiel do mesta a cestou tam mi to skoro vobec nevybehlo az ked som prisiel do mesta kde som isiel v kolone a premavke tak tam mi to urobilo velakrat a stale som len startoval.Ale ked som isiel domov tak som mal zastavku na kraji mesta a ked som odtial potom odisiel tak mi to ani raz nevybehlo... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | peter napsal ... Bol som to dat zmerat. Je to OK.Problem je v tom ze ta kontrolka elektroniky sa rozsvieti a nasledne obmedzi vykon iba niekedy za jazdy. Po vypnuti zapalovania a znova nastartovani to ide zas dobre. Ale to je normalni stav se zavadou, po nastartovani je diagnostika v poradku a zavada se projevi az za chvili, ale kazdopadne at se rozsviti obcas nebo sviti furt, tak zavada je ulozena v ridici jednotce a jde z ni vycist. Pokud tam zadnou nevyctes tak to opravdu muze byt vadna ridici jednotka. | ||
| |||
peter |
| ||
Host | Keby som vymenil RJ,potom by som musel co spravit aby mi slo auto nastartovat. Treba imobilizer nastavit cez PC,alebo sa to da nastavit aj inak atd.Proste vsetko co sa musi urobit pri vymene RJ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |