Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Kadett :: KADETT :: Kadett motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
1.6D hlava motoru |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
gabo00000 |
| ||
Host | sundaval jsem halvu z meho kadeta a kdyz sem sundaval cast kde je vacka tak sem sundal hnaci kolo vacky tedkom ho nevim nandat pac neni to zajistene ziadnym klinem aneb obdobnim spusobem..nevim jak dalej tak snad niekto bude vediet....preedem diky za pomoc;) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | K tomu potřebuješ speciální přípravky - nedávno jsem o tom psal ve vlákně "přípravky na rozvody" a snad ještě v jednom vlákně. Ŕemenici kliky musíš postavit výřezem proti rysce. Vačku položit tak, aby odpovídala postavení válců. Kliku zajistit trnem -v místě čidla vačky-proti pootočení. Ozubené kolo na čerpadle zajistit v místě šipky - nahoře - dalším trnem Koupit nový šroub na dotažení rozety na vačce. Zajistit vačku proti otočení - další přípravek. Provést napnutí řetězu proti směru otáčení, zajistit rozetu na vačce proti pootočení a nový šroub utáhnout. Na XY20DTL/DTH je to moment 90Nm, pak 60° a pak dalších 30°. V každém případě MUSÍ být nový šroub, protože jinak ten starý ukroutíš a budeš mít honičku ulomenou část z vačky dostat. A pokud nedodržíž správný moment, tak po nějakém čase se to může uvolnit a dojde k posunu vačky a destrukci vodítek, vačky a pístů. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
gabo00000 |
| ||
Host | tyyvolee!!! tak tedkom jsem fakt hlouboko v pivnici ...fakt super, inac to este s tou srubou Ok ale pripravok:((( bude vadit ked to udelam od oka ..zejo?:( | ||
| |||
gabo00000 |
| ||
Host | este dotaz akej pevnosti ma byt ten srub? ked nezozeniem v mototechne skocim do fabory a tam mi daju ten sity a dle mne kdyz dam 12.9 tak nic neskazim..dufam | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Šroub může koupit třeba u Odkaz do 24 hodin to je na prodejně. Ve Fabory apod nebudou mít přesný rozměr, pevnost apod, to je třeba mít originál. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
gabo00000 |
| ||
Host | mam srub z fabory presne podla origa 12.9 pevnost akurat nei 6hran ale imbus to je stejne jedo tedkom jenom potrebujem veduiet preco sa to dotahuje na 90 pak 60° a pak 30 preco to nestaci na 90 a pak o 90° nechapem tomu celkom dobre | ||
| |||
gabo00000 |
| ||
Host | mam to poskladane ale kdyz sem nandal rozvod tak jsem zitil ze to nie je celkom rpesne..je tam videt ze kdyz dam dolu na kluke kolecko na rysku tak hore mam asi o 1mm pootocene kolecko do prava ale hodne zalezi na uhle pohladu ale tak vidim ze 1mm tam asi bude:( vadit to ze jo? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | 1mm bych řekl že není moc, o tolik se může úplně v pohodě vytahat řetěz /nebo je tam řemen?/, ani by to nemělo výrazně ovlivnit časování ventilů. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
gabo0000 |
| ||
Host | je tam remen a mam to presne..a uz to nastastie jazdi:) | ||
| |||