Autor
|
Příspěvek
|
Navstevnik | Monday 23 February 2009 - 21:28:22 | | |
| |
|
Csala | Tuesday 24 February 2009 - 08:02:39 | | |
Ahoj. Co to je "rele dobijeni"? Regulator napatia je na alternatore. K tomu zhaveniu: Rele zhavenia by malo mat vlastnu elektroniku - casovac. Mozno je chyba tam. Ten casovac si kontroluje teplotu (chladiacej zmesi, nasavaneho vzduchu, nafty,...) V zavislosti od teploty urcuje dlzku zhavenia. Kontroloval si aj zopnutie napatia priamo na zhaviacich svieckach? Kontrolka zhavenia na pristrojovej doske nikdy nesvieti sucasne so zhavenim zhaviciek. Rele zhavenia ma samostatny vyvod pre kontrolku zhavenia, ktora signalizuje vodicovi moznost startovat. Takze sa zameraj na rele zhavenia, pripadne na snimac teploty, ktory ovplyvnuje casovac rele zhavenia. Posledna moznost je vadne rele nahradit obycajnym vykonovym rele (na 80A) a ovladat ho rucne priamo z kabiny obycajnym tlacitkom !_; |
| |
|
Navstevnik | Tuesday 24 February 2009 - 17:44:29 | | |
Dobre, pokud budeme slovickarit, myslel jsem rele kontrolky dobijeni. Pak ovsem nevim, kde ma rele zhaveni samostatny vyvod na kontrolku zhaveni. Pokud je mi znamo, tak rele zhavicich svicek ma ma 4 vyvody a rele vyhrivani filtru take. Dva jsou pro ovladani a dva slouzi jako kontakty spinace.
Takze v prispevku je asi mysleno rele zhaveni=ridici jednotka zhaveni ze???
Kontrolka zhaveni mi sviti a zaroven je pritomne i napeti na zhavicich svickach. Pokud je odpojeno vyhrivani filtru tak po nazhaveni zhasne, ovsem ihned po nastartovani se opet rozsviti a svicky zacnou opet zhavit a to trva tak 10 minut. Pak zhaveni prestane a kontrolka zhasne. (A kdyz pisu, ze svicky zhavi, tak tim myslim, ze je na nich napeti.) Je mi divne, ze zhaveni vypne, kdyz je predehrivani filtru odpojeno a kdyz je pripojeno, tak zhavi stale (dokud nenastartuju). Takze bych asi chybu hledal u filtru, nebo se pletu?
Jinak dekuji moc za radu. |
| |
|
Csala | Tuesday 24 February 2009 - 17:57:04 | | |
Ja som mal na Fiat Crome TDid elektricky predohrev palivoveho filtra tiez. Na telese palivoveho filtra boli dva dvojdratove konektory. Jeden - silnejsi - bol na elektricky predohrev. Druhy - slabsi- bol na meranie teploty nafty. Neodpajas nahodou prave to meranie teploty nafty? To by potom malo tu logiku a suvis s dlzkou zhavenia !_; |
| |
|
Csala | Tuesday 24 February 2009 - 18:15:44 | | |
To tvoje rele zhavenia vypada nejak takto?
|
| |
|
Navstevnik | Tuesday 24 February 2009 - 21:30:41 | | |
To relatko co mam ja je kostka se 4 piny. O jeho spinani a o kontrolku zhaveni se stara ridici jednotka zhaveni.
Jinak jsem dnes koupil novy palivovy filtr, takze se podivam na to predehrivani.
Jeste me napadla jedna vec. Nevim jestli to neni hloupost, ale nemuze to delat spinaci skrinka??? Jakmile nastartuju a klicek se vrati, kontrolka zhaveni se rozsviti. A podle schematu je ridici jednotka zhaveni ovladana mimo jine i z vyvodu spinaci skrinky s oznacenim 50. |
| |
|
Csala | Wednesday 25 February 2009 - 07:34:05 | | |
Ak mas schemu, skus mi ju poslat na moj email csala@pobox.sk To zhavenie mas zapojene nejak nestandartne __; |
| |
|
Navstevnik | Wednesday 25 February 2009 - 18:54:39 | | |
Prave to schema studuju. Bude to urcite delat to predehrivani nafty. Mozna se na to zitra dostanu, tak dam vedet, jak to dopadlo.
Kazdopadne schema poslu. Vic hlav vic vi.
Zatim diky. |
| |
|
Navstevnik | Friday 27 February 2009 - 15:56:37 | | |
Takze po vymontovani palivoveho filtru jsem se zhrozil a polil me studeny pot.
Vsude spina a rez. Divim se, ze to slo vubec nastartovat. Topne teleso pro ohrev nefunkcni. Shanel jsem ho jako nahradni dil, nikde jsem neuspel, vsichni me odkazovali jen na orig. dil, ktery se prodava okolo 4000,- kc. Jsou to dve desticky vzdalene od sebe zhruba 1mm a vzdalenost je vymezena 4 krouzky (neco jako podlozka). Jeden krouzek nebyl na svem miste, takze se mi podarilo ho vratit zpet. Po smontovani je odpor asi 10ohmu. Teplotni vypinac se zda funkcni (pri nizke teplote odpor klesne k nule, ohratim vyskoci k nekonecnu). Vse namontovano zpet a zhaveni uz vypina i s pripojenym vyhrivanim filtru.
Ovsem po nastartovani zhaveni opet sepne a kontrolka sviti.
Chybu asi bude treba hledat kolem spinaci skrinky a starteru. Zitra budu pokracovat, pak dam vedet. |
| |
|
Csala | Saturday 28 February 2009 - 20:55:44 | | |
Ahoj. Diky za schemu. Teplotny snimac S114 si kontroloval?
|
| |
|
|