• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
vyčistil jsem motor a vše podělal
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 ... 11 12 13
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
miki
Saturday 27 March 2010 - 09:13:08 Citovat
moc pozorvání auta škodí
Uživatel #1998
Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46
Příspěvků: 95
Byl jsem ještě u mechanika:
- klikovka byla suchá
- tlačí se to u semeringama vyměněno a i na vačce
- když se otevře víčko oleje, olej cáká ven a pry se tlačí výfukové plyny ven a kroužky to neutěsní. Tak by se měly vyměnit komplet.
- výfukové plyny se tlačí dolů a tím tam je větší tlak oleje
- když to bude přetěsnovat tak tak si to vždy najde cestu jinde, jedině komplet vyměnit kroužky a vše to udělat komplet cena cca 18tis.
- auto startuje krasně, má tak a jde dobře do otaček a nekoří.

Prosím poradte, jestli to jde i jinak nebo to musim překroužkovat ^au ^au

Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Martas
Saturday 27 March 2010 - 09:21:38 Citovat
Host
Nemas spis pricpanej vejfuk ?

A kdyz uz jsi to mel na dilne nemerili tlaky, takovahle vule v krouzcich uz by musela znamenat male tlaky na valcich a navic by motor mel byl s mensim vykonem.

[ Upraveno Saturday 27 March 2010 - 09:41:59 ]
miki
Saturday 27 March 2010 - 09:40:22 Citovat
moc pozorvání auta škodí
Uživatel #1998
Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46
Příspěvků: 95
myslí, že né
- středovej díl je na přdní díl napojenej a tam to profukuje, tak to asi nebede, nebo jo?

Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
Martas
Saturday 27 March 2010 - 09:45:07 Citovat
Host
miki napsal ...

myslí, že né