Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jak snížit spotřebu |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Presne tak, nebo si koupit nejakyho Matize, je to levny a nezere to nic... Ale LPG je celkem OK, az na ty naklady na instalaci. Nafta je naprd (moderni dyzly jsou potencialni kasicka tak na masli) a benziny proste maji chut kdyz to ma trosku utikat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Sehnal jsem sadu nasávaného LPG zn. BRC ze Sierry. Má toroid, snad půjde na C20XE namontovat bez větších problémů. Max. to dává 100kW, ale to snad nějak přežiju. Takže se hlásím do klubu plynařů! | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No kdybych mel koule na to, jezdit s LPG bez papiru, tak taky nemam problem Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Je to s papírama, z auta do auta to bude dávat plynař, tato sranda mě bude stát víc, než ta sada. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | tak vitej v klubu, v lete budes urcite spokojen, v zime uz asi ne, pokud jezdis 5minutovy trasy, tak se to nestihne ohrat a budes jezdit na benzin. Je fajn, ze uz se nemusi vozit rezerva | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Hele, s tímhle se na plyn dá i startovat, já vím nedoporučuje se to. Jen mi prosimtě napiš, jaký máš průměr mixu u těch šestiválců, co jsem koukal na katalogy mixů, tak na můj motor je vnitřní průměr 40mm (váha má 60, klapka 68), z čehož vyplývá, že to bude mít i těch 100kW horko těžko. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | priznam se, ze nevim-nechal jsem to na plynarich, u sekvence to pri max vykonu vadlo-asi neco nestihalo, u koupeneho dualramu 24v tam byla obrovska kraksna a nikdy nebyl zadny problem. U dvoulitru to nema cenu resit a ted mi tam do c26ne 110kW dali neco docela malyho a ukryli to tak sikovne, ze jsem si zatim ani neprohledl, jak to napojili-ale dobre je to prvni omega, ktera slusne topi i s LPG. A i kdyz je to pomerne maly-tak to stiha i maximalni vykon. Uz umeji udelat, teda pokud se bavime o to bazmeku do ktereho jde voda z topeni, tyto udelatka docela maly a se slusnym vykonem. ... Co se tyka startovani primo do LPG-nedoporucuji. Jednou mi to skarede trisklo zrovna pri startu a parkrat mi to pri rychlem prepnuti ci nastartovani na LPG zamrzlo. A pak to nechce cca 5 minut nastartovat na zadny palivo ani na ten benzin-tak je to doblbly. ... Optimalni je nastartovat na benzin a pak, az ma rucicka teplomeru nepatrnou snahu se odlepit od kolicku prepnout na LPG. Protoze me prepnuti neni jak u sekvence plynule, tak soucasne sundam nohu z plynu, aby to neskublo. Kdyz dojizdim prepinam na benzin a motor vypinam v chodu na benzin. Delam to jako prevenci, abych omylem nestartoval na LPG a i s iluzi, ze od benzinu zustane ve vyfuku min vody. MIsto sledovani rucicky teplomeru si je vhodne na znamych trasach vytipovat body, kdy prepnou-napr. za touhle krizovatkou. V lete je to samozrejme mnohem lepsi ... Nasavany(BRC) LPG byl v 24v trilitru 9. rokem a pokud to trisklo, tak vetsinou pri prudke zmene rezimu, typicky podrazeni za 3 a plnej kotel s razantnim dupnutim na plyn, no a pak pri startech omylem primo do LPG. ... Mivaval jsem povolene sponky na sani, aby se to melo kde rozojit. C26NE mi triskla jen jednou, ale vzala se sebou ten plastovej predek, sice jsem si sehal na aukru nahradni, ale dal jsem tam kus sani udelany z odpadnho novoduru (2kusy zasouvajici se do sebe), ale uz to netrisklo. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Díky Ti za příspěvek, je to poučný. Mixem mám na mysli místo, kde Ti ústí plyn do sání. Je to takovej reduktor, kterej dost zásadně snižuje průchodnost vzduchu. Ten směšovač o kterym píšeš je jasnej- ten má danej max. výkon průchodem plynu skrz něj. Taky je to na něm vylepené (já mám na něm 100kW) Takže se ptám- jakej průměr mixu? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ta to opravdu nevim. Predstavuji si to jakao nejaky zuzeni uvnitr, aby se to smychalo dohromady se vzduchem a tuto cast povazuji za bezproblemovou.Respektive, co si pamatuji nejake diskuse, laborovani s venturiho trubici nic rozumneho neprinaselo. Pokud to nejede naplno, tak zpravidla nestaci vykon reduktoru vyparovat plyn | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | No, ve vetšině případů máš pravdu, ale tímto zůžením sání stoprocentně klesne výkon a to v řádu desítky procent. Samozřejmě porovnávat přepnutím na benzin nemůžeš, ten úzký průchod je tam stále. Možná to jede na benzín výkonově ještě hůř, poněvadž nasátý plyn má větší objem, než vstříknutý benzin. Ale aktiva převažují! Toto já žel nemohu řešit, protože můj motor NELZE přestavět na nasávané LPG -včera to pro mě bylo jak studená sprcha, použiju jen toroid a jdu do STAGu 300+ Mechanik řekl, že to vyladit NELZE, že by měl dřív ožehnutej obličej. Ecotecy jdou, ale můj 20XE ne. Takže jestli někdo chce BRC Just komplet předek, pište: | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |