Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
a opět katalyzátor :-) |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Franta |
| ||
Host | Zdravím, rychlej dotaz. Mezitím co jsem si spolehlivě objednal nový výfuk i s uni katem, tak mi známej řekl že nepotřebuju každej kat. do objemu 2500 ale že stačí kat. do1300 popř. 1800?? Že prý jak tam mam dva svody tak se objem rozdělí nebo co??? Je pravda že bych částečně ušetřil. Díky za radu!! OB 2,5i V6 | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Jojo, známej má pravdu _; Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jenže asi bude problém že ty katy do 1300 budou mít slabé trubky to tam dát nemůžeš.Jestli je dělají ze správným průměrem tak to jo ale pochybuji že by na tak malý obsah dělali s velkým průměrem.Ale možná se pletu fakt nevím. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze nema pravdu, katy museji pobrat spaliny ze 3 valcu za sebou, takze bych dal na 3-litr katy na 3-litr, zas o tolik drazsi to neni a velikost je akorat. Nebo aspon na 2.5l. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ony opravdu pali v rade za sebou a ne na preskacku ? ....motor jsem rohozenej nemel, tak nevim,jak je presazena klika..... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jj, vychazi to tak, klika bude jako u kazdeho V motoru (krome Harleye ) s posunutymi ojnicnimi lozisky aby HU byla pro obe rady zaroven, spis jde o poradi - nedavno se to tu nekde resilo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | HU pro obe rady zaroven ? No nevim, klasicky V6 nema pisty 1-2, 3-4, 5-6 spolecne v HU. ( neni to mozne, pokud jsou na klice spojeny v jednom miste, a to byvaji ). Co jsem videl V6 motor, mel v HU treba 2-3, ty ale na klice nejsou spolu....zkusim pohledat neco o tom MV6... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Myslim, ze HU je zaroven, ted mam zrovna na hromade srotu kliku z jineho V6 motoru tak to muzu vyfotit, ale ony ty ojnicni loziska nejsou jako v lajne ale kousek posunuty, i kdyz primo vedle sebe... Jinak by to melo i dost divnej zvuk, no asi jako Harley Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
jaja |
| ||
Host | to palení je správné 1,2,3,4,5,6,,taky jsem řešil katy a koupil jsem 2 na 1300 a stačí to ,jeden kat na 2,5 stijí 6000kč, | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | ??? poradi u V6 je: 1-6-2-4-3-5 cili 6,2,4 jedna rada 3,5,1 druha rada Kat bych videl treba tenhle, Odkaz cena lidova... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |