Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Wednesday 06 April 2005 - 17:57:10 | | |
NIO dík za radu,pak se ozvu jak jsem dopadl na diagnostice. Mám jeątě dotaz, protoľe jak jsem psal nahoře, nemám zkuąenosti s dieslem, od kolika má zátah turbo, já jsem to tak nějak sledoval a znatelný "zátah" začína od nejakých 2500-3000 otáček. Je to správně u toho motoru? |
| |
|
Arnie | Wednesday 06 April 2005 - 18:47:27 | | |
jj 2.0dti ma nejvetsi kroutak od 2.5 do 3.5 tis. |
| |
|
pr»ka | Wednesday 06 April 2005 - 18:58:17 | | |
Já kamna nemám ,ale jak tu psali kluci do 2000 nejede ..daň za ekologii |
| |
|
Dallas | Wednesday 06 April 2005 - 19:38:08 | | |
Mas tam chybu senzoroveho clanju 1.Oprava cca 10000,-,nebo prehrati jednotky. |
| |
|
Anonymní | Wednesday 06 April 2005 - 19:41:11 | | |
Dallas...ted jsi mě vyvedl na vedlejąí kolej, zkus na mě česky a pomalu.K čemu jsi se vůbec vyjadřoval? |
| |
|
Dallas | Wednesday 06 April 2005 - 20:22:16 | | |
2Anonym:Promin,k airbagu. |
| |
|
Tomash | Thursday 07 April 2005 - 07:27:05 | | |
mám asi stejnej problém (svíčky) na Vectře - X20DTL, ráno cca 3 sec. po nastartování se rozsvítí kontrolka, po úplném zahřátí zhasne-po 2min (při rozjezdu se opakovaně rozsvěcí a zhasíná, kdyľ se motor víc točí, tak zhasíná, po přeřazení se opět rozsvítí). Přes den, kdyľ je motor uľ teplejąí, tak se nerozvěcí. Já jsem svíčky měřil - odpor, ten by podle Etzolda měl být 0,9Ohm. Jde to změřit i bez demontáľe svíčky z bloku. Je to podrobněji popsáno v tématu "rozvěcí se kontrolka elektroniky" ve vectrách, odkaz Odkaz |
| |
|
pzeleznik | Thursday 07 April 2005 - 16:17:56 | | |
NIO dík za radu, dojel jsem do servisu Opel BS Brno, mechanik to napojil na diagnostiku, vymazal registr a já se odporoučel. Na můj dotaz co jsem dluľnej mi odpověděl:" mi jsme něco spravovali?".Překvapil mě svým přístupem, já vím ľe jsem tady uľ o té firmě četl pár né moc lichotivých informací, ale můj první dojem-dobrý, samo ľe je to i pro mě poslední instituce na kterou bych se obrátil. To to raději dotlačím k Niovy.Takľe shrnu poznatky: bylo mi sděleno ľe to je závada běľná, stačí na to vysát auto,časté popojíľdění sedačky,zadní spolujezdci a jejich nohy, nebo vlkost v konektorech-stoupne někde odpor a airbagy se vyblokují a rozsvítí se signalizace. |
| |
|
Koren | Thursday 07 April 2005 - 16:24:00 | | |
Ahoj, potrbuju taky diagnostiku. Kam mam zajet v Praze a okoli, abych to udelali dobre a za rozumnou cenu? |
| |
|
Dallas | Thursday 07 April 2005 - 19:36:40 | | |
pzeleznik napsal ... NIO dík za radu, dojel jsem do servisu Opel BS Brno, mechanik to napojil na diagnostiku, vymazal registr a já se odporoučel. Na můj dotaz co jsem dluľnej mi odpověděl:" mi jsme něco spravovali?".Překvapil mě svým přístupem, já vím ľe jsem tady uľ o té firmě četl pár né moc lichotivých informací, ale můj první dojem-dobrý, samo ľe je to i pro mě poslední instituce na kterou bych se obrátil. To to raději dotlačím k Niovy.Takľe shrnu poznatky: bylo mi sděleno ľe to je závada běľná, stačí na to vysát auto,časté popojíľdění sedačky,zadní spolujezdci a jejich nohy, nebo vlkost v konektorech-stoupne někde odpor a airbagy se vyblokují a rozsvítí se signalizace. ,
A rekl Ti co jsi tam mel za zavadu??? |
| |
|
|