Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Hilfe!!! |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
OmegaV6Petrol |
| ||
Host | Dobrej, potřeboval bych od Vás poradit… Začala mi znovu cukat má Omega (2,5i V6) Před dvěma lety byly měněny kabely a zapalovací cívka. Teď ale, když nastartuji a dám ruku (z pohledu na motor) vpravo na sání tak je cítit že si to tam někde přisává faleš. Mám doporučeno přetěsnit sací potrubí, co se musí přitom ještě přetěsnit? Mám olej ve svíčkách na té samé straně, tak rovnou udělám i víka ventilů. Díky za radu. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak cukat to může proto, že je olej ve svíčkách. U mtooru V6 není moc míst, kudy by přisával falešný vzduchu, možná tak že by netěsnil podtlak na posilovač brzd a i tak by to asi necukalo Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
OmegaV6Petrol |
| ||
Host | Podtlak na posilovač brzd? Prosím kde ho hledat? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podtlak na posilovač brzd vede od posilovače brzd z boku do sání, na straně řidiče, převlečná matice 19mm. Občas se akorát ulomí tenká vývodka na podtlakové hadičky co vedou z té tlusté do boku, radši to zkontroluj, ale v tom závada asi nebude. První přetěsni ty víka a pak se uvidí, jestli závada zmizela Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | me to takhle cukalo kdyz tekly prave vika ventilu a auto stalo treba na slunicku, ale teple to pak bylo ok.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
OmegaV6Petrol |
| ||
Host | Tak super, vyhodil jsem 1300,- za těsnění Elring... Je menší cca o tři milimetry na délku a druhé prozměnu není dobře vyřízlé do obloučku... Poradíte od koho kupovat? (ner! | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | jak si mohl vyhodit za tesneni 1300?:DD tolik me staly hlinik vika plus jejich tesneni:D Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja tam zas dal silikon tak za kilo a je to OK Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
OmegaV6Petrol |
| ||
Host | Nojo, jsem holt každej den v práci a dostal jsem den volna (nečekaně) tak jsem toho využil a sjel narychlo do Elitu, za těch 1300,- jsem koupil sadu těsnění tak z toho snad bude něco k použití... Hliniky bych taky bral... | ||
| |||
D.J. |
| ||
Host | Kdes to kupoval, teď se dívám na Elit a jedna sada těsnění stojí 1216,-, sada 2ks těsnění bez o-kroužků 656,- , leve a pravé samostatně po 312,-, sada těsnění od výrobce PAYEN 486,- a těsnící kroužky víka ventilů jsou samostatně za 11,- kus. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |