Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
a opět katalyzátor :-) |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
FastArrow |
| ||
Host | takže pořád nevím který kat měnit... Na kat v tom kolenu nevidím, to bych musel uřezat někde poblíž, abych zjistil stav. Vzhledem k binci v zadním tlumiči (novém) je vysypaný ten velký kat. Ale proč to žere? Kvůli hodnotám v lamdě nebo díky ucpanému katu (velkému)? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jo, to bude teda vysypaný ten poslední (nebo ty poslední) katy. Proč to víc žere fakt nevím, sám s tím taky experimentuji. | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | Nevíš jestli je stejné potrubí od motoru i s katy mezi 2,5 vs 2,6? | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Myslím, že není... 2.5 na rozdíl od 2.6 nemá ty malé "startovací" katalyzátory, má tedy na každé větvi jen jeden kat a jednu lambdu. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | co teda doporučujete? Do katu neuvidím ani malého ani velkého kvůli zahnutí trubek. Takže sundat svody s katíky a říznout to u velkého katu a podívat se mu na ledviny? Nebo říznout u těch malých? Na ty malé bych se chtěl vykašlat... starší jsem nesehnal (ty auta se asi nebourají nebo co...), tak doufám, že bude stačit vyměnit ten velký kat. Nějaký jiný návrh odkud začít? | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | Ahoj Jardo ten odkaz co jsi tu poslal je EURO2. Díval jsem se do TP, ale nevím jaké euro mám já - resp. nevím jak to poznám. IV? 2,6SE 2003 Musím tam dát ten dražší kat na EURO4 nebo tam můžu hodit i ten co jsi poslal na EURO2? Emise neřeším, jde mi o to, aby diagnostika byla spokojená.. jo a moja kešeňa Jo a pak jsem tu našel tento typ: kat JardaB napsal ... ??? poradi u V6 je: 1-6-2-4-3-5 cili 6,2,4 jedna rada 3,5,1 druha rada Kat bych videl treba tenhle, Odkaz cena lidova... Mám LPG - jak dlouho vydrží ten kat s LPG? Někde psali, že není vhodný na LPG (ale asi fungovat bude...) [ Upraveno Wednesday 28 August 2013 - 17:11:06 ] | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Y motory jsou Euro 3 | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | Díky za info. Tak jsem nahrál video jak se rozjíždím. 50m ani ne krokem. Že by to dusil ten kat? Dělá to jen za studena, za tepla se to rozjede normálně, ale cítím menší výkon celkově. Nakopne se to od 3-4 tisíc ot./min. To dušení se zhoršuje a zhoršovalo i když diag. byla bez chyb. Můžou to dělat ucpané katy? Start proběhne vždy ok. Až v momentě, kdy potřebuji výkon, tak se mu nechce.. http://www.youtube.com/watch?v=023M5voraXQ&feature=youtu.be [ Upraveno Wednesday 28 August 2013 - 19:57:54 ] | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Hele, už bych to řešil rozebráním. Možná by stačilo vyčistit tlumiče od zbytků té voštiny a jelo by to zas v pohodě. Známý výfukář takto vysypané katy řeší často. Viděl jsi to potrubí? Až zjistíš, jestli je za inkriminovaným katem lambda, zjišťuj Euro, do té doby to je bezpředmětné. Pokud jak píšeš diagnostika nic nehlásí, asi to bude kat za kterým žádné čidlo už není, tzn. může být nahrazen rourou, nebo tím nejlevnějším kouskem. | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | Lambdy mám zjištěné.. viz foto Odkaz Jestli se vysypal ten malý kat ve svodech, tak to nezjistím, protože tam nejde vidět, musel bych to říznout a podívat se. Můžu odpojit část výfuku za katem a projet to jak to pojede... To zas bude kravál | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |