• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
X30XE LPG přestavba, zkušąenosti
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Nomike Email
Wednesday 22 June 2005 - 17:11:30 Citovat
Host
Mám několik let LPG ve 3,0 MV6 sedanu. Chování serva přisávání LPG do sání řídí mini mozek ve 4 reľimech naprogramovaný přes notebook. Značka Lovtec. Dneska uľ vím, jak to udělat, aby to jezdilo fakt dobře, nestřílelo to do sání a spotřeba byla docela nízká. Proto NIKOMU TENTO SYSTÉM NEDOPORUČUJU ! Podle vąech dostupných informací, je to jediná Omega B, na které se to podařilo. Ovąem za cenu, která se nevyrovná ani 2 sekvenčním systémům. Tolik odstřelených váh vzduchu, bouchlých sání, zlikvidovaných katů ... Na návod se mně neptejte, protoľe s woodoo jsem skončil. Jen náznakem: nová konstrukce sání, generálka vąech el. systémů, hodiny ladění s notebookem za jízdy, překopání oběhu chladící vody, překopávky reduktoru, směąovače... Pokud vám bude některá firma tvrdit, ľe omeg s jejich klasickým systémem po světě jezdí XY, tak dejte nohy na ramena a uhánějte pryč! Nebo na policii, a» ty podvodníky zavřou. Takľe, zajímejte se jen o sekvenční vstřikování. Kdo máte zkuąenosti, piąte! Který systém, jaký výkon, spotřebu... Pokud vím, tak sekvenční vstřikování také řídí přídavná jednotka. Myąlenka, ľe by se to napojilo na původní ŘJ se mi líbí, ale není to utopie nebo něčí omyl? Také toroidní nádrľ na stojáka byl vľdy nesmysl. Má někdo nějaké nové poznatky? Díky za kaľdou dobrou zkuąenost
JardaB
Wednesday 22 June 2005 - 21:05:29 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Takze mam objednanou prestavbu za tyden, je to samo sekvencni vstrik, technicke detaily jsem prodiskutoval, vypada to OK. Mel by to byt system Lovtec, jediny zadrhel je v tom, ze zplynovac je dimenzovan do 120kW, ale asi tam bude nejaka rezerva, v nejhorsim to nepujde trvale na max.vykon. Na RJ motoru je to skutecne napojeno, misto do vstriku to jde do RJ LPG, ktera odpoji vstriky, simuluje je (odpor ? ) a prepocitava delku vstriku pro LPG. Je to zrejme skutecne jediny rozumne funkcni system na techto motorech, kontinualni vstrik je na ho*no. Dam vedet, az budou zkusenosti.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Thursday 23 June 2005 - 09:46:28 Citovat
Host
Cena?
Nomike
Thursday 23 June 2005 - 10:59:02 Citovat
Host
Tak to je konečně SUPER INFORMACE! Rád přidám pár rad. Ten zplyňovač nezpůsobí ani tak to, ľe to nepůjde do max výkonu, jako ľe ti začne zamrzat a chudá směs střílet do sání. Mě se osvědčilo zapojit jej do série (NE PARALELNĚ!) s topením a mám tam to elektrické čerpadýlko co běľí nonstop (původně tam nebylo, ne kaľdá výbava jej má). Laboroval jsem také s pruľinou prvního stupně zplynovače (ta velká), ale bez efektu a zůstala tam ta měkčí. Myslím, ľe sekvenční systém bude jeątě lépe hospodařit s palivem, ale i "klasika" mi max výkon nijak neomezila. Dříve, neľ jsem správně zapojil tu vodu, mi po chvíli vyąąího výkonu (jízda nad 150) začal motor klesat na výkonu a rozvítila se kontrolka. Do sání chudá směs ale střelí jen při volnoběhu, nebo v nízkých otáčkách. Taky jsem viděl zplynovač zabalený do jednoho kusu ledu (vlhké parné léto). Při správně zapojené vodě by se to stát nemělo nikdy. Problém čekej s filtrem plynu. Nechej si jej namontovat na dobře přístupném místě pro výměnu. Připrav se na velmi časté měnění. Uľ jen troąku přicpaný filtr začne u 3litru dělat problémy - trochu to víc ľere. Spotřeba by mohla jít aľ na krásných 13,5 litru LPG/100, ale i průměrných 15 není ąpatných. Víc by to ale ľrát němělo, jinak něco není v pořádku. Jinak důrazně doporučuju vąem studený motor provozovat jedině na benzín a udrľovat vąechna čidla a systémy ve 100% stavu. Neváhejte ujistit se na diagnostice. Vyčleňte si z uąetřených peněz za palivo část na včasné opravy, jinak se nedoplatíte. JardoB, doufám, ľe se snámi podělíą o výsledek - asi tě budu následovat. Patrně ti zůstane zachována funkce TC a to by byla bomba - revoluce v LPG pohonu! Hodně ątěstí !
Tlumex
Thursday 23 June 2005 - 11:50:49 Citovat
Host
Ja mam polski lovako v OmezeB 2,0 16V a zadny problemy s tim nejsou tady v Brne to dela takovej mladej inzenyrek pokud by nekdo chtel kontak tak mi napiste email nebo SZ! Stalo to cely i s toroidni nadrzi na 40 litru 20 tisic spotreba bez klimy a dlouha streka normalni jizda 9,3LPG/100 a jinak tak tech 12 az 15 ale 15 je extrem s klimou a hodne po meste! Zadny tuk tuk prolemy s tim zatim nejsou ale chod toho motoru se mi zda na plyn nevyrovnany na beneli je to daleko lepsi! Ale zase ty cestovni naklady sou nekde jinde
Nomike
Thursday 23 June 2005 - 12:17:56 Citovat
Host
Nepíąeą, jestli to je sekvenční vstřik nebo starý systém. My se tady ale bavíme o 6-ti válcích (to není frajeřina, ale váľný problém). Proto naąe problémy nemůľeą znát. Ale pokud ten tvůj inľenýr dělá úspěąně sekvenční vstřik do nenaľraných ąestiválců, tak to je důleľitá informace. A ten toroid je na "leľáka" nebo na "stojáka"? (leľák = v podlaze; stoják = v kapse blatníku)
Anonymní
Thursday 23 June 2005 - 13:44:40 Citovat
Host
Mam LPG v 6V 2,5i omeze a TC normalne funguje, bohuzel nevim, zda jede i palubni pocitac, spotreba a tak, protoze mam osleply display
JardaB
Thursday 23 June 2005 - 14:53:36 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
U sekvencniho vstriku by mel fungovat i PC, RJ (normalni) nevi,ze nejede na benzin. Jen je to potreba zkalibrovat RJ LPG, aby spotreba odpovidala, pry to neni problem. Dohodnuta cena je 36000, celkem standard pro tenhle typ zarizeni (ale BRC cca 46000! a z hlediska problemu je pry povazovan za horsi) Nejak nechapu, jak by mohl zplynovac zamrznout, nejaka auta na LPG jsem mel (jen bez elektroniky - S120, S1203, Facko) a staci i dost maly prutok vody. Jiny kafe je to v zime, kdyz se nastartuje rovnou na LPG, to je kostka ledu hned... To ale u novejsich systemu nehrozi (blokuje).
To cerpadlo na topeni je napravo pod nadrzkou chl. kapaliny? Hned mi to prislo jako rozumne misto pro napichnuti, akorat asi normalne nebezi furt, nebo jo? K jinym hadicim by se dostavalo dost blbe. Mimochodem, sundaval nekdo tu trubku,co vede od chladice za motor? Tak pekne jsem se uz dlouho v montazni jame neprotah, 1/2 hodiny jsem objimal prevodovku a zkousel vsechny mozne modifikace goly, abych tu prirubu povolil/utahnul


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Thursday 23 June 2005 - 17:19:03 Citovat
Host
Mam brc fly sequent stalo to 43000, ale je pravda, ze uz s tim byla rada problemu, nicmene je montazni firma zatim vzdy bezplatne vyresila v ramci zaruky a kdyz to jede, tak neni zadny rozdil od provozu na benzin
Tlumex
Thursday 23 June 2005 - 21:59:23 Citovat
Host
no to ja nevim ale je tam nejaky smesovac do splynovaca nerozumim tomu ale jezdim za 11.90 coz je pro me dulezity uznavam ze muj ubohy ctyrvalec je proti vam hadra ale ten inzenyrek je docela schopnej! jak chcete nikomu ho nepcu

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2134 sec,0.1591 z toho dotazů.