• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
X30XE LPG přestavba, zkušąenosti
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Friday 10 June 2005 - 09:11:15 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Zdravím, mám asi 2 měsíce MV6, lehce uvaľuju o přestavbě na LPG, je to super pojeľdění a pokud bych se mohl míň hlídat se spotřebou, bylo by to jeątě příjemnějąí. Zajímá mne, jestli to někdo má, jaký systém se montuje (sekvenční/přímý vstřik ?), co spotřeba, kdo to dělá, jak to dělá. Poptal jsem firmu Odkaz, cena asi 35t (to mi přijde podezřele málo?) a prý je to jako hromadná přestavba. Nebyl jsem si ale jistý, ľe ví přesně o čem mluví. Nádrľ v kufru by ani nevadila, aspoň by byla zátěľ na zimu Kam ale namontujou na sání vstřiky je mi záhadou, tam se nedá skoro strčit klíč, tak aby to případně nedoj*ebali. Takľe dík za kaľdé info, zatím to ale vypadá ľe do toho spíą nepůjdu. Jinak vcera spotreba Liberec-Pha-Liberec 9.8/100 pri 140-150 tempomat, přijde vám to OK?
[ Upraveno ]


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Saturday 11 June 2005 - 14:22:33 Citovat
Host
Hele,plyn mám namontovanej a je to super!spotřeba ąla jeątě cca o 1.5l dolů,takľe ted lítám v průměru za 9l plynu!!!V kufru je 80l nádrľ a cena 35tis za sekvenční systém je akorát-pokud ti to napojí přes počítač-jinak to nemá smysl:-((
Jinak v motorové části je místa aľaľ,takľe neměj strach,ľe se to tam nevleze.Jinak se měj.
Anonymní
Saturday 11 June 2005 - 21:05:52 Citovat
Host
Chlapáci kde jste si nechali montovat lpg za těch 35.000,-?Máte to opravdu sekvenci?Zdá se mě to docela levný.Za kolik přesně jezdíte?Chci si to nechat namontovat do 2,5 V6 sedan.
Anonymní
Sunday 12 June 2005 - 07:32:56 Citovat
Host
Mne do V6 stal sekcencni vstrik SEQUENT 43tKc a jelo to bezvadne asi ctvrt roku, nez jsem je prinutil domontovat slibene mereni hladiny LPG v nadrzi, pricemz se jim to podarilo totalne rozvrtat-nechapu...
Snad to pristi tyden opet komplem naladi. Jinak ten stisnenej motorovej prostor zaplacali plynovymi serepetickami dokonale a ja se desim toho, ze mam na podzim nechat delat rozvody:-(
JardaB
Sunday 12 June 2005 - 09:30:18 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to vypadá docela zajímavě, byl by nějaký tip na osvědčenou firmu?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Tuesday 14 June 2005 - 01:15:26 Citovat
Host
No zkus konferenci o LPG na pandore, ale tu svoji firmu doporucit nemohu a jinou zkusenosti nemam. Jednani s majitelem je sice prijemne, ale na mem aute se evidentne ucili 6valec, takze misto slibenych tri dnu montaze se ozivovani protahlo pres mesic a teprve ve Strakonicicich, kde maji nadsidlo odhalili nejaky prehozeny hadicky, pak to jelo bez problemu a vykon byl srovnatelny s benzinem (pokles asi o 6 procent-mereno na valcich), spotreba narostala asi o petinu v litrech oproti benzinu. No ale ted uz tyden zase nejezdim, pac to rozvrtali pri domontovavani mereni hladiny LPG a jejich vrchni ladic je nemocny. (dela se to notebookem pomoci nejakyho programu). I pres tyto zkusenosti bych do toho sel znovu, proste jsem pridal porizovacku LPG k cene auta a pak je psychologicka vyhoda, ze ted je LPG za 12Kc a benzin skoro za 30. Doufam, ze to tento tyden doladi a opustim benzinovy provoz. Pokud se to nebude srat a zustane zachovana relace LPG/benzin myslim, ze se to vrati do dvou let (jezdivam okolo 20000 rocne). Mam kombika a o prostor jsem nechtel prijit, takze mam toroid. Rezervu mam na placato prisroubovanou v jednom rohu, takze uzsi cast zadniho sedadla, lze sklopit i kdyz necham rezervu na miste.
Ale chce to nekoho, kdo to mel v aute nekolik let, me zkusenosti jsou sice pozitivni, ale kratkodobe. Nevyhody po zastavbe horsi pristup ke vsemu" svicky, rozvody...
Anonymní
Wednesday 15 June 2005 - 16:36:00 Citovat
Host
Ahoj, mam 2,5 v6 s LPG cca 2 měsíce,montované klasickým způsobem do sání řízené počítačem za slíbených 27000,-.Nakonec 33t. Před touto metodou mě známí varovali a měli asi pravdu.U zmíněné firmy Wapos jsem poptával montáľ LPG a doporučili pouze sekvenční vstřik cca za 45t. s toroidem místo rezervy.
6V je u jiné metody háklivý na různe el. nedokonalosti např. stará čidla,ąpatné kontakty atd., které se u benzínu neprojevují nijak zásadně ale u LPG ano.Toroid nakonec odmítli naistalovat kvůli pozici benzin. nádrľe u omegy.Tyto peníze (45t.) jsem investovat nechtěl a tak jsem se obrátil na jinou firmu Autodos Zbůch, kde nabídli klasickou zástavbu LPG. Na zmiňované problémy jsem se ptal ale byl jsem uklidněn, ľe těchto vozů jim jezdí několik a bez problému. Toroid se jim podařil namontovat dobře 63l hrubý objem !!! ale ostatní stojí za nic. Spotřeba 16l vľdy a vąude , na dálku se s omegou umí pod 10l.Při akceleraci cca 1000-2000 otáček to má jakoby díru a u benzinoveho běhu při chladném motoru se motor dusí střílí do sání a je cítit benzín.To se uklidní pozahřátí motoru. Diagnostika neukazuje ľádnou chybu!!
Pozor: mnohé servisy vás s LPG taky mohou odmítnout!! Smutné na tom je , ľe zmiňovaná LPG firma se dále se mnou nebaví a neustále věci svádí na jiné benzínové nedostatky (váha vzduchu, lambdy atd.)
Budu nucen navątívit jiľ také zmíňovanou strakonickou firmu Autogas centrum, kteří jsou dovozci BRC do ČR.Kde to moľná dají do pořádku za nové peníze a jsem s náklady na sekvečním vstřikování a s problémy.Takľe se nenechat ukecat ale raději více jít na jistotu.
P.S. na mé omeze se také LPG asi učili nebo» slíbené 4 dny se protáhly na 3 týdny. Rád se s problematikou LPG s vámi rozdělím.Díky Email
JardaB
Wednesday 15 June 2005 - 17:47:37 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No tak to jsem nejak tusil, mel jsem uz formana s LPG (nerizene) a spotrebu jsem prakticky nedostal pod 11l, spis jsem to seridil na 12 aby to trochu jelo. Zda se mi ze systemy s centrelnim vstrikovanim (dle me spis vpoustenim) plynu stoji za houby, videl jsem nejakou RJ a dovolim si rict, ze za 2 dny bych dokazal vyvinout lepsi.... Ten sekvencni vstrik, jestli tomu dobre rozumim, ridi normalni RJ, ktera si mysli ze jede na benzin a regulace plynu se povesi na vstrik. trysky? To by mohlo fungovat podstatne lepe. Jeste zjistim technicke detaily u 2 mistnich firam ale asi to odlozim. Navratnost mi moc rozumne nevychazi, jeste nevim jestli omegou budu jezdit v zime. Taky neverim, ze to do motoroveho prostoru nejak rozumne vmontuji, a problemu a dalsich vydaju s tim bude taky dost.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Wednesday 15 June 2005 - 20:12:52 Citovat
Host
Jedine sekvencni vstrik, nic jineho bych tam urcite nedaval
Anonymní
Friday 17 June 2005 - 23:21:13 Citovat
Host
mam lpg klasické montované do sání na oplu sintra 2,2, spotřeba 11,5-12,5 najeto kolem 160 000, zatím bez problémů

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1759 sec,0.1215 z toho dotazů.