Autor
|
Příspěvek
|
Nomike | Monday 27 June 2005 - 09:38:45 | | |
Nikdo tady 4-válec nehaní, jen jeho LPG je asi stejně sloľité jako u favorita. Pořád nevím, jak je to stou toroidní nádrľí. Nevím čí to byl příspěvek, ale nabyl jsem dojmu, ľe má toroida na stojáka!? Pokud má někdo směąovač místo sekvenčního vstřiku, bude mu TC fungovat pouze pokud jej má na principu dodatečné klapky v sání. U OmB to je řeąeno omezením fce vstřiků, jenľe ty jsou u směąovacího systému stejně vypnuty. Proto TC nefunguje. U sekvenčního to bude OK i u OmB. Proto a pro tisíc daląích důvodů uvaľuju o překopání na sekvenční vstřik. Ten zamrzlý reduktor je sranda, bylo to v létě a bylo to mylným zapojením vody. Vhodné místo na "napíchnutí" neexistuje. Musí se to prostě přeorat. Naberte na vrakáči hromadu hadic a tvořte. To čerpadýlko je skutečně pod expanskou a jestli má makat furt nevím, ale mně jede nonstop. |
| |
|
Nomike | Monday 27 June 2005 - 09:47:01 | | |
Nikdo tady 4-válec nehaní, jen jeho LPG je asi stejně sloľité jako u favorita. Pořád nevím, jak je to stou toroidní nádrľí. Nevím čí to byl příspěvek, ale nabyl jsem dojmu, ľe má toroida na stojáka!? Pokud má někdo směąovač místo sekvenčního vstřiku, bude mu TC fungovat pouze pokud jej má na principu dodatečné klapky v sání. U OmB to je řeąeno omezením fce vstřiků, jenľe ty jsou u směąovacího systému stejně vypnuty. Proto TC nefunguje. U sekvenčního to bude OK i u OmB. Proto a pro tisíc daląích důvodů uvaľuju o překopání na sekvenční vstřik. Ten zamrzlý reduktor je sranda, bylo to v létě a bylo to mylným zapojením vody. Vhodné místo na "napíchnutí" neexistuje. Musí se to prostě přeorat. Naberte na vrakáči hromadu hadic a tvořte. To čerpadýlko je skutečně pod expanskou a jestli má makat furt nevím, ale mně jede nonstop. |
| |
|
Anonymní | Monday 27 June 2005 - 14:01:23 | | |
Mam omegu B a normalne toroid misto rezervy. Drive prudili, ze to nejde kvuli umisteni ventilu a nedodrzeni bezpecnostni vzdalenosti od narazniku. Nicmene novejsi toroidy maji vyvedeny ventil nikoliv na kraji, ale uprostred nadrze, takze je to zcela legalne v pohode. Fakt je, ze muj toroid je maly a videl jsem na netu narvane dovnitr i vetsi kousky. Mam kombika a chci mit kombika, tj jedine reseni je toroid a v pripade nouze jet bez rezervy pouze se sprejem |
| |
|
Nomike - zuofalý ! | Monday 27 June 2005 - 15:18:01 | | |
Váľení, takľe jeątě jednou a polopatě: toroid do kombíka, tudíľ na LE®ÁKA, do podlahy, místo rezervy umí kaľdý trouba uľ spoustu let. S tím se opravdu chlubit nemusíte. Ale, najde se někdo, kdo viděl toroid na STOJÁKA? Tudíľ do boku, do kapsy blatníku kde mají rezervu sedany. Takový toroid by musel mít zvláątě vyřeąený hladinový plovák i ventil s nabíráním paliva u dna a také uchycení musí být dostatečně pevné a uzpůsobené moľnostem blatníku. Moľná by ąlo naskládat na sebe několik malých válcových nádrľí. ? Jasně ľe existují spreje, které mě osobně byly 2x nahouby (velká díra) a 1x k uľitku ale také máme dojezdové nouzové rezervy, které opravdu moc místa nezaberou a jsou docela skladné. |
| |
|
Anonymní | Tuesday 28 June 2005 - 13:47:16 | | |
Je fajn, ze to je naprosto normalni, ale opravdu mne jednou montazni firma s kombikem vyhodila, ze je rezerva prilis blizko narazniku a tedy toroid tam legalne namontovat nejde, protoze neni kudy vyvest ventil z nadrze a holt mne nenapadlo jit jinam. O toroidu nastojaka jsem v zivote neslysel a propojit nekolik nadrzi je myslim nepovolene reseni. Navic si myslim, ze je tam jednak malo mista a jednak tam urcite zustane nulova deformacni zona, takze velmi pochybuji o legalni prestavbe |
| |
|
|