Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Diody na klimě |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martin |
| ||
Host | Ahoj, zkoušel už někdo opravovat diody(nebo co to tam je ) na malejch displejích na děleným klimatroniku? na tom displeji u spolujezdce mi to nesvítí. Ještě jsem to neměl venku takže nevím ani zbla jak to vypadá-každopádně mně zajímá,jestli to má smyslu opravovat sám,jestli s tím má někdo zkušenost.Dík | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | ten displej nema diody ale je to bazmek z tekutych krystalu co je podsvicen beznou 1.2W zarovkou (tlacitka maji 2 zarovky s optickym rozvodem a kazdy displej (teplota, rychlost ventilatoru) ma taky svou vlastni zarovku. Takze staci jen rozdelat a vymenit (je bezpaticova, uplne totozny princip uchyceni jako treba osvetleni kontrolek na palubce) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jestli myslíš digitální ovládání klimy, tak tam dioda nejsou, ale jen obyč. žárovky (slzičky) s plastovou paticí. Pokud je patice černá dlouhá, tak se žárovka dá vyjmout a dát náhradní baňka - tuším se vyrábí 1-1,5W. Ty máš vlastně oproti Vectrám ovládání zdvojené - regulace tepla/chladu na každou stranu zvlášť. Žárovka - baňka (do Fáčka) stojí jen několik fufníků a žárovka s paticí (do felícií) okolo 25-30 Kč. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Děkuji uctivě,vyzkouším opravim.Ahoj | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Už jsm dělal, nesvítila mi půlka u spolujezdce... popelník ven, rádio ven, dírou po rádiu strčit ruku, nahmatat madlo jak od šaliny, dolů zatáhnou a celej ten střed ti vyjede ven a žárovičky v pohodě vyměníš. Vyměň je radši všechny, nebo dopadneš jak já, teď mi nesvítí levá půlka a to zasr...rádio nejde ven. &| Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mám stejnej problém jako Mates - u spolujezdce nesvítí. Nemohl bys trochu (hodně) rozepsat postup, jak jsi demontoval rádio (bez spec.nástrojů), případně i popelník? Koukal jsem na to, ale nechci něco urvat, takže jsem ještě ani popelník nevytáh. | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Na vytáhnutí rádia existují spec. vytahovače - zdvojené háčky (mám ) Bez nich to jde špatně, doporučuji zapůjčit u někoho, kdo se věnuje opravám autorádií (jako já ) PS: Poštovní cestou nepůjčuji, nepřemlouvejte! PS2: Ty otvory pro výše uvedené vytahovače jsou zaslepeny červíky. | ||
| |||
vvdd |
| ||
Host | Na demontáž rádia stačí 2x ocelový drát ohnutý do U na konci se zářezy kolem dokola tak 0,5 cm od konce. Strčit vždy do všech děr najednou a zatáhnout. Popelník je uchycenej jedním šroubkem dole uprostřed. Líp se na něj dostane, když se stáhne imitace dřeva, ta má zespodu popelníku po krajích západky. Uvolnit a vyloupnout. po demontáži popelníku se na spodní části stredovýho panelu objeví další dva šroubky, ty vyšroubovat. Pak dírou na rádio nahmatat takovou velkou obdélníkovou sponu a zatáhnout za ní směrem dolů, celý středový panel odskočí. Po výměně těch žárobek se to zpátky jenom nacvakne. | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Táj ták...už mám vyměněno! Jako správnej chlap čtu návod na demontáž rádia až jsu v koncích...že jo...kdo mohl tušit, že se musí vytahovat při zapnutým stavu?! (otočnej Kenwood) Jinak ta spona je dost zastrčená, nestrkej ruku až dozadu - tam jsou jen kabely, ona je více vpředu. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jo pánové díky. Tak jak to napsal VVDD, to je to, co jsem potřeboval. Kouknu na to, bál bych se stáhnout to dřevo, kdybych nevěděl co a jak. Jinak pro Roba - to jsem já - RBr. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |