• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
POZOR NA MOTORY X18XE a X18XE1 s RJ Simtec 70!
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
RADEK
Monday 20 March 2006 - 22:05:07 Citovat
Host
Budu jen opakovat slova chvaly... Dallas je proste BOREC!!!
takze jeste jednou tady prede vsemi... DIKY!!!
Dallas
Monday 20 March 2006 - 22:22:51 Citovat
Host
Diky za pochvalu,ale musim rict,ze nebyt Mariana a jeho stare jednotky,tak bych to mozna taky jeste dnes nevedel.
Takze dik patri taky Marianovi....
Marty
Wednesday 26 April 2006 - 12:51:35 Citovat
Host
Zdravi panove (damy odpusti, ze je nezdravim, ale zadnou jsem v tomto vlaknu nenasel) ,
mam na Vas dotaz a asi nejspise na Mariana, karel_astra_coupe a Dallase! Jsem stastny/nestastny relativne cerstvy (cca 4 mesice) majitel Zafiry s motorem X18XE1 z roku 2000. A chtel bych se zeptat presneji na problemy, ktere se pri poruse s RJ vyskytovaly.

karel_astra_coupe psal ze:

1) Kontrolka motoru se mi nerozveci.
2) Cidlo, ze ktereho ridici jednotka nezpracovava signal je ve vaze vzduchu, proste cidlo teploty nasavaneho vzduchu (ted je na nouzak - dava 15 stupnu porad)
3) Projevuje se to tak ze v nizsich otackach (asi do 3000) to cuka (hlavne na dvojku, pri ostatnich rychlostech je to v poho az do 1000, nechapu cim to je

a potom objevil, ze mel preruseny spoj ke kontrolce a pak, ze mu svitila!

Proto se chci dopidit presnejsiho popisu zavady (chovani) motoru, protoze mam nejaky divni pocit, ze se ten muj nechova uplne predpisove, ale na diagnostice nic neni! A kontrolka je OK a nehlasi poruchu! Takze panove budu moc vdecny, kdyz blize popisete jak se to cukani provovalo, protoze bod 3 z vysvetleni od karel_astra_coupe mi trochu neni jasny, jak to cuka do 3000 a pri ostatnich rychlostech je to v pohode az do 1000, to trochu nedava smysl a nebo jsem to nepochopil! A co na diagnostice neco to hlasilo? Moc diky za info

P.S.:
Jinak mam zatim, trochu rozporuplne pocity ze Zafiry, mel jsem predtim VA 1.8 8V a nejak si nemohu zvyknout v sedackach (jak prohlasila pritelkyne: Zafira ma sedacky jako zidle, na rozdil od VA kde to byly spis kresla) a taky ta spotreba me moc nenadchla, ale to mozna jeste nadhodim v jinem foru!
Martin
Wednesday 17 May 2006 - 22:39:49 Citovat
Host
Čau všichni chtěl bych taky vědět jak se ta závada přesně projevuje ,mě jen svítí občas kontrolka motoru ale jinak motor běží v pohodě ale po přečtení tohodle vlákna nemám dobrý pocit.
Marian
Thursday 18 May 2006 - 12:01:02 Citovat
Host
Zdar Marty, popis problemu najdes tu: Odkaz. Ale podrobnejsie: motor sa spociatku choval uplne v pohode, az po 500 km jazdy na dialnici mi prvy raz zdochol tusim pocas mierneho pridania plynu pri jazde v kolone. Rozsvietila sa pri tom kontrolka. Vypol som klucik - nastartoval, motor nabehol, kontrolka nesvietila. Po dalsich 70 km mi to spravilo znova, motor za jazdy zhasol pri jazde z kopecka (asi volnobeh, mam automat, tak neviem co tam mal vrazene). Potom chvilu nic a pri dalsej jazde som zachytil velmi kratke vypadky motoru, skratka sa pocas jazdy dusil, ale vzdy samovolne naskocil a bezal dalej, prejavovalo sa to jemnym cukanim a nahlym poklesom/narastom otacok. To ci bol motor studeny/teply tusim nemalo ziaden vplyv. Jazdil som na tom dalej a skoncilo sa to tak, ze to zdochynalo kedykolvek pocas jazdy, hlavne v krizovatkach to bolo velmi neprijemne, zdochynalo to tak kazde 3 km.
Problem je v tom, ze jednotka nespracovala z cidla informacie o mnozstve vzduchu a nedodala motoru spravne namiesanu zmes paliva - to je dovod zdochynania (ak som to spravne vydedukoval pri mojom nulovom technickom vzdelani ))
Prejdi si diskusie k tomuto problemu tu, najdes tam cely vyvoj toho problemu. Ak by si mal este nejake otazky, napis na Email, chodim sem dost nepravidelne (som zavaleny robotou).
Marian
Thursday 18 May 2006 - 12:02:23 Citovat
Host
Jo a este jedno: pri zdochynani motoru vzdy zasvietila kontrolka, aj pri poklese otacok, ale vzdy zhasla a po nastartovani myslim nesvietila, zasvietila az vzdy pri probleme.
MARTIN
Thursday 18 May 2006 - 20:14:10 Citovat
Host
Tak já to mám zatím relativně v pohodě,byl jsem na diagnostice a prej je to lambda cca 4500.- čímž mě teda moc nepotěšili ale na druhou stranu jsem byl rád že to neni ta RJ.Ale přesto bych měl zájem o ten návod na tu opravu RJ ,když by byl doma tak bych měl určitě klidnější spaní,tak že kdyby ho někdo prodával tak bych prosil o kontakt .Díky čus
karel_astra_coupe
Tuesday 27 June 2006 - 07:36:22 Citovat
Host
Ahoj vsem s motory X18XE1 po delsi době.
Jak už jsem kdysi psal, tak mám (kromě v tomto vlákně mnohokrát zmiňovaném problému, na který už máme Dallase) od koupě astry taky problém s ukazatelem teploty chladici kapaliny - konecne jsem si nechal vse promerit a bohužel jsem dostal špatnou zprávu, že jde o jednu z klasických chyb tohoto "povedeného" motoru. Konkrétně jsem se dozvěděl následující opakující se vady:
1) RJ motoru nezpracovává signál čidla teploty nasávaného vzduchu (problém propíraný v tomto vklákně)
2) Odchází klapka (to už tu také bylo mnohokrát a začíná mne to právě taky už zlobit)
3) Lamba je nahovno (to je právě ten problém co tu popisuje Marty, ale já s tím problém zatím nemám)
4) Budík teploty motoru neukazuje (prý to odchází v řídící jednotce chlazení).

Nicméně pokud je ten čtvrtý problém opakující se, je mi divné, že jsem nic nenašel ani na opelclubrenbau a ani nikde na německých stránkách.
Neznáte někdo návod na opravu nebo někoho, kdo má zkušenosti s tím čvrtým problémem, případně s jeho opravou? Vzhledem k tomu, že teplota do RJ motoru jde z druhého čidla teploty chladící kapaliny, tak se ten problém zatím (alespoň se to tak jeví) projevuje pouze neukazujícím budíkem.
Podle vyjádření mechanika sice RJ teploty vydává signál, ale ten signál má na osciloskopu úplně jiný tvar a tudíž už není možné ho dále zpracovat.
Poradí někdo prosím? Diky.
karel_astra_coupe
Tuesday 27 June 2006 - 07:39:39 Citovat
Host
Jo a ještě poznámka - nejjednodušší způsob jak to vyřešit se mi zatím jeví to, že koupím nějaký krásný tunningový teploměr a na nefungující opel budík v přístrojovce prostě zapomenu ...
RRAAFF
Tuesday 27 June 2006 - 07:48:57 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Nech to, auto BMW a Opel (zafira, astra...) snad i některý Toyoty, Mercedes A, B měřák teploty chladící kapaliny už nemají. Takže to vypadá, že je to dnes moderní

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1269 sec,0.0978 z toho dotazů.