• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
stěrače omega A
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Brundibar
Wednesday 07 December 2005 - 13:13:58 Citovat
Host
potřeboval bych poradit,jak na stěrače.z ničeho nic zůstávají stát o 10 cm nad normální klidovou polohou ale začalo to tak,že zůstali uplně kolmo a pomalu,asi půl dne to trvalo,se dostali na těch 10 cm. předem dík za radu
Lukáš
Monday 12 December 2005 - 21:36:50 Citovat
Host
No já s tim mám problém takovej, že se mi zastavují v půlce vokna místo u kufru. Začalo to tím, že sem nevodklidil sníh ze střechy a při zabrzdění mi to žuchlo na sklo a zapnutý stěrače to silou drželo na místě než sem zaregoval. Bych řekl že se posunul koncový spínač z dorazu do půli skla. Budu to muset rozdělat. Pak rád poradím.
Brundibar
Wednesday 14 December 2005 - 20:40:08 Citovat
Host
Až se na to mrkneš,tak dej vědět.Zatim dík za radu
tt
Friday 16 December 2005 - 18:54:28 Citovat
Host
S největší pravděpodobností se to pootočilo ma hřídeli co de z převodky. Čili rozdělat přesedit a dát zpátky. Pak by to zas mělo fachčit normálně.
Lukáš
Tuesday 27 December 2005 - 16:58:51 Citovat
Host
Jo taky myslím. Dneska sem se zběžně díval jak by se do toho dalo dostat a myslím že to bude práca nejmíň na půl dne. Pak sem toho musel nechat protože je tam hrozná zzzzzimaaaa a já nemám garáž
Brundibar
Tuesday 27 December 2005 - 17:58:14 Citovat
Host
Dnes jsem se rozhodl,že to rozdělám ale jak píše Lukáš,strašnáááá kosa,takže zase nic
Lukáš
Wednesday 15 March 2006 - 17:45:03 Citovat
Host
Tak pánové sem to po čtvrt roce rozdělal. Postup je následující:

Vyjmutí mechanismu:

- nazdvihnout krytky os na stěračích a odmontovat stěrače
- klíčem 24 odšoubovat plastové matice co jsou pod stěrači
- otevřít kapotu a odstranit nebo alespoň nazvednout levou část plastového krytu přepážkového prostoru, ta čás blíž k motoru jde dobře prostě silou ale ta část blíže kabině drží pomocí několika malých kovových svorek - šroubovákem opatrně vyšprtnout pryč
- odpojit konektor od motorku stěračů
- celý mechanismus drží na 3 vrutech - jeden je pod motorkem zbylé
dva jsou na koncích pohyblivého ramene stěračů
- teď už by měl jít mechanismus vyjmout z vozu

Rozborka a kontrola mechanismu:

- odšroubovat matku kyvného mechanismu od osky převodovky
- odšroubovat tři šrouby co drží motorek na mechanismu
- odšroubovat tři (nebo 4? ) šroubky krytu převodovky
- rozebrat převodovku

Vidíme že hnané kolo je potažené kovem s přerušením, dále vidíme 3 přítlačné kontakty, kterým odpovídají 3 prostřední kontakty na konektoru
- vyčistíme hnané kolečko
- vyčistíme popřípadě upravíme přítlačné kontakty
- mírně namažeme
- vyčištěnou namazanou převodovku smontujeme
- přišroubujeme motorek k mechanismu

Byla řeč o třech prostřední kontaktech na konektoru. Jeden je společný pro zbylé dva - když jsou stěrače v klidové poloze tak jeden z nich je právě sepnutý a druhý právě rozepnutý. Pomocí tohoto vyladíme správnou polohu kyvného mechanismu vůči výstupní ose z převodovky a utáhneme.
Nanontujeme zpět do vozidla.
Dělal sem to 3 hodiny...Tak ať se daří!
UUFFFFFFFFF

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1708 sec,0.1195 z toho dotazů.