• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Dobíjení
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
marty
Saturday 12 March 2005 - 20:59:48
Host
Podobný problém jsem nikdy neřeąil.ale co kdyby to byl ąpatný kontakt v regulaci jasu palubky?
riwal
Saturday 12 March 2005 - 21:03:01
Host
To se světlama vůbec nesouvisí
Anonymní
Saturday 12 March 2005 - 21:14:05
Host
riwal napsal ...
V kaľdym případě jde o pokles palubního napětí. Jinak se zeptám. pohasne vąechno a ne jen světla ?


Poblikavaj potkavacky i dalkovy.
Nevsiml jsem si, jestli pohasina i podsvetleni palubovky, na to se jeste podivam.
V kazdym pripade me to u novyho auta docela stve a mam strach, aby to nebyla predzvest horsiho problemu. Taky je divny, ze to delala i ta puvodni Zafira, nez zkoncila v betonovym sloupu.
Mimochodem.... je to bezpecny vuz.
Kdyby mel nekdo zajem o foto, jak vypada Zafira po celnim narazu do betonoveho sloupu pri skoro 100km/h, mohu poslouzit.
biL
Monday 14 March 2005 - 11:27:35
Host
Jo, je to presně jak píąeą, poklesne napětí v celé síti na ani ne fteřinu. A kdyľ je auto teplý, tak to nedělá, jezdím s tím úspěąně dál a nikdo neví čím to je. Jo a foto zbořený zafiry poąli na Email. Nic nepotěąí víc, neľ neątěstí druhého Díky
EnRico
Monday 14 March 2005 - 12:22:06
Host
foto poąli prosím na Email
freez
Monday 14 March 2005 - 12:46:11
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Poąli prosím taky foto ve stovce do sloupu to musí bejt hustý dík.
Email

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Honza K.
Monday 14 March 2005 - 14:51:56
Host
Pohasnutí světel = pokles napětí v síti, teoreticky:
1. úbytek napětí na vnitřním odporu zdroje (alternátor+regulace)
alternátor dosahuje jmen.napětí jiľ při volnoběľ.otáčkách
2. úbytek napětí způsobený zapnutím velkého spotřebiče (asi ne)
3. úbytek napětí na přechodových odporech silových vodičů... viz manipulace při výměně termostatu (v ą e ch n a kabel.oka, ukostření, propojení dílčích částí kroserie - konstrukční nedostatky)

-Napětí lze měřit i v zásuvce zapalovače, nejlépe registračním multimetrem (s pamětí hodnot min.,max.)
-Silně pochybuju, ľe s takovou závadou se bude nějaký autoelektrikář babrat - leda systém pokus/omyl a kaľdej hokuspokus mu zaplatíą...
Čau, Honza K., VeBe Caravan X16XEL, 101PS

Honza K.
Monday 14 March 2005 - 15:03:07
Host
Jeątě: zkontrolovat napnutí řemenu alternátoru
Honza K.
kratein
Monday 14 March 2005 - 15:17:09
Host
Tak aby termostat ovlivňoval elektriku tak to jsem jeątě nezaľil,asi se při jeho demontáľi pohnulo s něčím jiným a proto to přestalo.Jinak k tomu napětí alternátoru tak naprázdno při zvýąených otáčkách 14,2 V a při zapnutých světlech pokles tak něco okolo 13,8 V.Myslím si ľe vím o čem mluvím protoľe jsem dřív opravoval regulační relé.
biL
Monday 14 March 2005 - 17:06:28
Host
Největąí pr*el je to, ľe po výměně termostatu to nedělá, kdyľ se auto zahřeje. Předtím do dělalo furt. A teď se ukaľ
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1893 sec,0.1450 z toho dotazů.