• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
pøevodovka
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
weni
Friday 18 May 2007 - 22:42:47 Citovat
Host
prosím o radu,dnes jsem se zase docela zděsil,mám Omegu 2,5td automat,a při couvání na jiný plac než jsem parkoval dosud jsem byl nucen nacouvat přes obrubník,cca 10cm výška?? No a najel jsem pomalu k němu,kola se zarazila o hranu a já trošku přidal,abych se vyhoupl.A ono nic. Ani motoru se po přidání nechtělo do otáček,pouze 1200ot,a auto stálo zabržděné o 10cm obrubníček!! Musel jsem dopředu a trochu rozjet.Jinak to jezdí vcelku ok,měl jsem před tím automat benzín,ale s tím tohle nebyl problém.Je to normální,ta převodovka má zpátečku na nějaký volnoběh nebo co,nebo začíná jít do kopru převodovka??Tahám s tím dceři koně,kupředu to maže vcelku ok,a ještě dotaz,tahat s automatem se mùže na Déčko, nebo je lépe na 3,a řadit do kopcù "manuál".. v poradně jsem hledal,buď blbě nebo marně... Díka za rady,jsem z toho zas na prášek __;
JardaB
Friday 18 May 2007 - 23:11:11 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tohle podle me nebude prevodovkou, V6 motory mam dojem jsou trosku divny a obcas se jim nechce. Ja bych to bral jako vlastnost

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Friday 18 May 2007 - 23:47:05 Citovat
Host
On ma ale radak - TD.
Na V6 mi nesahej
Isaac
Saturday 19 May 2007 - 00:25:39 Citovat
Host
Mam V6 2.5 benzin s petirychlosnim automatem a casto jsem kvuli parkovani na precpanem sidlisti nucen obrubniky vyjizdet, at uz popredu ci pozadu. Obcas dokonce musim i pozadu a do kopce, coz je jeste vetsi zradlo, ovsem musim rict, ze auto s tim nema nejmensi problem.
weni
Sunday 20 May 2007 - 10:04:33 Citovat
Host
tak jsem to ještě včera prubnul s vlekem a dvěma koni,no když řadím ručně,jede to normálně,automat samotný nenechávám protože to pak skáče nahoru dolů. Ale zase problém jako s tím obrubníkem-při rozjíždění to prostě nejede,po rovině z křižovatky to jede rychlostí invalidního šneka,cca 10-15metrů furt stejně,a pak to najednou zabere a jede.Je mi jasné že s tou váhou to moc lítat nebude,ale tento problém,i když v menším je i s prázdným autem,potř rychle vyjet např na kruhák a ono nic,lemra líná,brmlá a nejednou lup a jede jak vítr.Navíc mi v přeřazení z 2 na 3 přijde že to řadí "půlky",prostě zařadí to vyšší kvalt,ale tak nějak na půl,otáčky poklesnou,ale po chvíli ještě jednou,níž,a to mi taky nepřijde normální.Prosím o rady,kdo má zkušenosti z automatem,už jsem nahlodaný směrem prodat to dokud jezdí,nebo zkusit vrátit (skrytá závada,ale to nebude asi tak jednoduché) díky všem!
P-38
Monday 21 May 2007 - 19:21:35 Citovat
Host
[quote]
tak jsem to ještě včera prubnul s vlekem a dvěma koni,no když řadím ručně,jede to normálně,automat s

Ahoj já mám dvoulitra s automatem a neni to první automat co mám.Podle toho co popisuješ bych řek že máš v háji automat zkusil bych ještě výměnu oleje u Omegy trochu problém neni výpustný šroub olej se musí odsát.Možná máš jenom málo oleje i kontrola je trochu složitější. Pokud máš málo oleje nenaplní se měnič točivého momentu.Olej v automatu se u Omegy normálně nemění je tam celoživotní náplň,ale ty taháš zátěž jako prase a ta převodovka dostává pěknej záhul.
P-38
Monday 21 May 2007 - 19:51:04 Citovat
Host
Ještě maličkost zkoušel si postavit se s teplou převodovkou do většího kopce a pustit brzdu.Pokud bude auto couvat a převodovka ho neudrží na místě je to převodovka.Musí být ale teplá.Kdyby si koukal na olej a ten byl černej a smrděl by po spálenym je to převodovka.Jinak můžeš ještě zkusit nechat vyčíst řídící jednotku převodovky to ale bude umět asi jenom Opel
JardaB
Monday 21 May 2007 - 20:06:41 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Podle me jsou 2 moznosti:
1) je v riti motor a nechce se mu odspodu
2) pravdepodobneji je tamtez automat (ten pokles otacek po prerazeni), muze byt malo oleje ale i cokoli jineho.
Napln automatu obecne je celozivotni, to ano, pokud se za zivotnost povazuje tak 200tkm Odsati asi neni spravny pristup, spis sundat vanu a vymenit i filtr.
V prvni rade ale zkontrolovat hladinu a stav oleje, je to slozitejsi postup, tusim kontrolnim sroubem na boku, za chodu motoru a po projeti vsech kvaltu.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
weni
Monday 21 May 2007 - 22:04:00 Citovat
Host
v kopci to normálně popojíždí nahoru,převodovka zabírá.No už jsem taky přemýšlel na motoru,prostě se mu nechce zabrat dokud ho nekopne aspoň maličko turbo.Navíc při vytočení na cca 3,5-4tis po přeřazení děláme kouřovou clonu,tak černý dýmovnice nebyly ani na vojně,ale jen pod plným plynem.Když totéž udělám na ručně zařazený kvalt,sice trochu kouří ale protože na 3/4 plynu,není to mrak.No je to bída,já měl akorát benzín,taky automat,a teď jsem kvůli tahání šel do nafty.Netahám pravidělně,cca 1x za měsíc,auto má najeto 172tis(údajně)je k tomu knížka z němec,no tak snad.. U benzínu automat v pohodě,chodilo jak z praku navzdor skoro 300tis km,ale u Áčkové vectry byla měrka oleje.Tady je prd. Zkusím najít ten šroub a podívat olej.Zatím dík,ale nepotěšili jste mě... __;
Isaac
Monday 21 May 2007 - 22:18:46 Citovat
Host
JardaB napsal ...

2) pravdepodobneji je tamtez automat (ten pokles otacek po prerazeni), muze byt malo oleje ale i cokoli jineho.
Musi to byt nutne vada automatu ten chvilkovy pokles otacek po prerazeni rychlosti? Presne tohle totiz dela muj automat po zarazeni trojky. Kopne tam rychlost a otacky se normalne plynule zvedaji a po chvilce dojde k jemnemu poklesu otacek (o cca 150 ot/min) a zase se to dal plynule zveda az dojde k zarazeni ctyrky a nasledne petky. Deje se to vzdy, deje se to co jsem to auto koupil (zhruba 16000km), je jedno zda jedu ekonomicky rezim ci mam zapnute "esko" na sportovni razeni, deje se to ale pouze po zarazeni te trojky, ostatni rychlostni stupne jsou ok. Auto ma najeto 206000km, automat pravdepodobne o dost mene, tedy alespon doufam, byl totiz pred casem nez jsem auto koupil meneny za novejsi petikvaltovy, ktery se delal jen v letech 2002 az 2003 a strkali ho jen do OC 2.5TD. Co tedy s tim? Nikomu jinemu s Omegou v automatu se tohle nedeje? Je to tedy zavada, ne vlastnost?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2502 sec,0.1991 z toho dotazů.