Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
hydrostavy x tlak oleje, VB 2.0 16V (1999) |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
vena |
| ||
Host | Zdravím vąechny, rád bych věděl, jestli můľe souviset ąpatná funkce hydrostavů s problémy s mazáním po nastartování. Někdy (po deląím stání skoro vľdycky) musím přidat plyn, aby kontrolka mazání zhasla (mnoľství oleje, tlaky,čidlo je v pořádku). Jeden mechanik říkal, ľe slyąí jemný klepání od hydrostavů a ľe je pravděpodobný, ľe ty problémy s mazáním můľou být od toho (nic jinýho uľ nevymyslel). Výměna hydrostavů není aľ tak malá investice, tak bych rád poznal i jiné názory. Díky. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | kazde auto po delsim stani ma slyset hydrostyvy. olej i tlak utece. po natsrtovani to zalezi na tom jaky olej tam je-hustota, a jak pracuje olejove cerpadlo. pokud nemas uplne nove cidlo tlaku olleje nemuzes tvrdit ze je v poradku. jedine s novym a nebo po tlakove zkousce. pak zkontrolovat na hlavnim kanalu tlak oleje. ICQ 26338144 | ||
| |||
vena |
| ||
Host | Díky, čidlo je právě úplně nový, olej taky (10W 40), po té výměně oleje se to zlepąilo, předtím tam byla plná syntetika, asi 0W30. Takľe to vypadá spíą na čerpadlo ? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Nevím kolik máą najeto na motoru, ale pokud nemáą chladič oleje, tak bylo zbytečné cpát do tvého motoru olej 0W40 - zbytečně drahá investice a nevhodný olej pro naąe klimatické podmínky. Navíc sám jsi zjistil, ľe po aplikaci oleje 10w40 se situce zlepąila. Pokud tento problém chceą eliminovat jeątě více, tak si kup u nějakého dealera (speciálka prodejna nebo i pumpa) přísadu do oleje. Je to taková skoro čirá viskózní kapalina v plechovce nebo i plastové nádobce. Kdyľ ji dáą mezi prsty, tak se doslova táhne jako med. Stojí normálně od cca 200 kč aľ do cca 600 Kč. Zlatá střední cesta je nejlepąí. Aplikuj ji do zahřátého motoru a pak to projeď. Zjistíą, ľe problém, pokud neodstraníą úplně, alespoň eliminujeą na přijatelnou míru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
vena |
| ||
Host | No, tu přísadu určitě vyzkouąím, ale stejně bych moc rád věděl, čím to můľe být. Mazat to musí přece hned po nastartování. Jen jeątě doplním, motor má 115 tis., pravidelný servis dle servisní kníľky. Teď mě čekají rozvody a rád bych ten problém odstranil zároveň s tím. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jo a jeątě něco z praxe. Motor 2,0Di_16v 204k km. Já dávám olej 10w40 s tímto viskózním přípravkem. Kdyľ jsem startoval, tak mi kontrolka mazání zhasínala současně s kontrolkou dobíjení, nebo poblikávala uľ při točení startéru. V prosinci jsem dal olej 5w40 (bez přísady) a o měsíc později jeątě vyměnil termostat a dal novou namísenou chladící náplň na > -40C. Od té doby mi kontrolka mazání zhasne aľ po cca 1-1,5 veřině od naskočení motoru, protoľe jednak řidąí syntetika lépe steče gravitací do vany a navíc se na tom podílí asi i teď vyąąí teplota motoru a deląí doba chladnutí. Ten viskózní přípravek zajią»uje, ľe vľdy něco lepkavého na hydroątelech atp. zůstane. Tyhle přípravky navíc změkčují vąechny gumové části - regenerují je. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | 2yper: nechceą napsat jak se to jmenuje a» to nemusim hledat jak jouda? díkes | ||
| |||
vena |
| ||
Host | Věřim, ľe ta větąí viskozita oleje určitě pomůľe, ale mě se někdy stane, ľe po nastatování mi ta kontrolka nezhasne vůbec, dokud nezvýąím otáčky. Myslím, ľe to bude jeątě něco jiného, ale bohuľel uľ vůbec netuąím co. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: Přípravek mnou pouľívaný se jmenuje "PROTEC oilbooster". Já teď budu opravovat spojku a vyhodím z motoru tu zbytečnou syntetiku a dám něco jiného. Mám nový druh oleje, Selénia HPX. Tenhle výrobce je dodavatel origo náplní do motorů sdruľení-Fiat, Alfa R. a Lancia. Pouľívá se právě do starąích motorů a zejména před kontrolami, jako jsou emise. Je to syntetika 20w50 a jak pro benzíny, tak pro nafty. Má zelenou barvu. I kdyľ má tohle vysoké označení, tak se chová trochu jinak neľ stejný olej z minerálu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | ty seą stejně tester jako blázen já právě někde čet ľe se do těch naąich ropáků nesmí dát víc jak 10w40 ale kdyľ to je syntetika tak to snad zkousne | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |