Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Dobíjení |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
capp |
| ||
Host | Zdravím diskutující...Včera mě to na palubce začalo všecko blikat a tak tak sem dojel k servisu s bateriemi.Než sem servisáka stilhl dotáhnout k autu zdechl motor a šmitec.Dal tam novou baterii a natočili sme to ale zjištění je takové,že to dobíjí jen 13.4A a povytažení klíčku ze spínačky a zavření auta si to bere 5,4A a po otočení klíčkem nesvítí kontrolka baterie na palubce.Koupil sem jinej altík (1000 kč)v domění,že ráno pojedu.Kamoš mě ho včera namontoval a je to to samý i s dobíjením 13,4A.Nevíte prosím čím to může být?Dík za nápady a rady | ||
| |||
Dobíjení |
| ||
Host | Omlouvám se!!!Nechtěl jsem založit nové vlákno...prosím o zařazení správné sekce.Děkuji capp | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | 13,4-13,8 mi to dobijí už tři roky,tedy celou dobu co to mám a nikdy jsem baterii nedobíjel. Spíš bych to typoval že ti prostě odešla baterie. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nechápu tvoje značení v ampérech, takže při nastartovaném motoru je v palubní síti napětí 13.4V a po zavření auta je odběr na prázdno 5.4A? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
capp |
| ||
Host | Baterie odešla...měla jen 5V...hned jsem koupil novou nabitou...ale žádná změna...baterie se přes noc vybila..nevím kde hledat | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Takže něco baští elektriku.Začni tím že budeš tahat jednu pojistku za druhou a hledat změnu.Tím by jsi měl zůžit okruh možných spotřebičů. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
capp |
| ||
Host | Legend napsal ... Nechápu tvoje značení v ampérech, takže při nastartovaném motoru je v palubní síti napětí 13.4V a po zavření auta je odběr na prázdno 5.4A? Alternátor dobíjí 13.4V a po vypnutí spínací skříňky,vysunutí klíče a opětovném změření má odběr 5,4A.Šel jsem po pojistkách,ale nic jsem nenašel. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | capp napsal ... Legend napsal ... Nechápu tvoje značení v ampérech, takže při nastartovaném motoru je v palubní síti napětí 13.4V a po zavření auta je odběr na prázdno 5.4A? Alternátor dobíjí 13.4V a po vypnutí spínací skříňky,vysunutí klíče a opětovném změření má odběr 5,4A.Šel jsem po pojistkách,ale nic jsem nenašel. Takže když vytaháš pojistky tak to pořád bere 5,4A ? Nevím jak je to u tvého vozu ale v motorovém prostoru mohou být další pojistky. Co alarm ? Je tam origo nebo dodělávanej ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
capp |
| ||
Host | Alarm je originál...(pojistku jsem vždy vytáhl,změřil a zase vrátil)nebo myslíš,že jsem je měl vytahat všechny?Nevěděl bych pak kam patří.Jsem elektrický analfabet ještě bych spíš něco podělal.U dvou jsem naměřil jen pokles o 1A.Nikde v motorovém prostoru jsem pojistky nenašel. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | 5A je dost ,něco to žrát musí.Co máš za motor ? Ty dvě pojistky co baštěj tu jednu ampéru jsou na co ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |