• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jdu koupit Omegu B Caravan 2.0 8V nebo 16V, na co dát pozor?
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
BlackBird
Monday 14 July 2008 - 10:08:56 Citovat
Host
Dobrý den,

jdu si během pár dní koupit Omegu B Caravan benzínový dvoulitr r.v. cca 1997 v ceně kolem sedmi pětek, s úmyslem dát to do plynu a jezdit s tím taxíka. Nemám moc technické zkušenosti, tak jsem se chtěl zeptat, na co si tak dát pozor, abych nekoupil auto, které do týdne zdechne na neopravitelnou závadu Nějaké drobnosti, které nemají zásadní vliv na to, jestli to bude jezdit nebo ne, bych asi neřešil, to se doladí za provozu, auto si na to nakonec vydělá.

Předem díky za tipy.
Lhex
Monday 14 July 2008 - 11:11:08 Citovat
Host
osmiventil by byl určitě co se náročnosti oprav týká lepší, ale těžko se shání jetšě zachovalý kousek.

Jinak spíš napiš odkud jseš, a vezmi někoho zkušenějšího sebou. Hlavně at to neni kradený, totálka at to VIN kody kde mají být. Pak je toho i tak docela dost na kontrolu (podvozek, brzdy, různé kontrolky, výfuk, váha vzduchu...................) - nechal bych si minimálně ještě 30 na servis (nutné rozvody apod.)
JardaB
Monday 14 July 2008 - 11:46:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Hodne stesti, ja shanel najare a moc zachovalych kousku jsem nepotkal, nakonec jsem nahodou koupil sedana MV6 za 45...
Legend tusim prodava Cckovou ale za 100+

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Martas
Monday 14 July 2008 - 11:57:39 Citovat
Host
Na co si dat pozor ? Uplne na vsechno.

99,9% 11 let starych Omeg a zejmena v kombiku bude mit natocino nekolikrat kolem zemekoule.

Preji hodne stesti ale dle meho nazoru na provozovani TAXI je tohle (nemyslim typove ale stavem a "kvalitou") naprosto nevhodny auto.
qpc
Monday 14 July 2008 - 12:37:03 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
netěsnosti olejové vany a víky,pravidelnost volnoběhu,plynulej zátajh motoru,vůle v řazení,vůle v řízení,klepání náprav a pevné uložení tlumičů,stav výfuku včetně svodů,klepání brzd...
Jinak takhle staré auto na taxi,které bude dnes a denně pádit po silnicích,no také nevim...Musel bys trefit fakt na dobrej kus..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Legend
Monday 14 July 2008 - 12:47:24 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Já si to céčko zatím ještě nechám, když mi nabourali zelenou. Počkám jestli to bude totálky a co dostanu od pojišťovny, případně bych zase jezdil modrou... Na Taxi není omega až tak špatná, po Praze jich jezdi docela dost co tak potkávám. Motoru 2.0 16V bych se nebál, tam tak akorát teče olej ke svíčkám, to chce zkontrolovat jinak je ok, pak jsou hodně často vymlácené čepy, tj vnější kulály a taky pomocný čep řízení, to je u omegy spotřební zboží.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Robas
Monday 14 July 2008 - 13:57:52 Citovat
Robas
Uživatel #1077
Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26
Příspěvků: 363
qpc: jáááák starý auto? (ner!
Rok 97 to je mladice !!(a)
Já otočil za 11 let na taxe tři OA a tu poslední se kterou ještě jezdím, neboť jsem zatím líný všechno přeházet do už od velikonoc dovezené OB 2.0i 8V X20SE, jsem dával na taxu když jí bylo 14 let. Všechny jsem si ovšem dovezl ze Švajcu nebo z Německa a pořád přendávám jeden plyn.
Vzhledem k tomu, že už by bylo v současné době dost těžké najít v Německu zachovalou OA v automatu, tak jsem od zimy číhal, až se objeví pěkná OB a našel a vydražil jsem před velikonocama dvoulitr, kombik s osmiventilem v automatu s digi klimou a moc zachovalou. A zatím si ji šetřím v garáži !!(a) .
Kluci mají pravdu v tom, že tady zachovalou asi nenajdeš, anebo jen velmi těžko. Nejlepší je hledat v Německu a musíš vědět kde . Napiš odkud jsi, možná Ti poradím.
Tady je ta moje



OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel
OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit
Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto
VW Transporter 2.4D Bus r.12/97
Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu.
BlackBird
Monday 14 July 2008 - 14:23:52 Citovat
Host
Jéje, to je odpovědí, díky

No chápu, že to nebude nové auto Jde mi fakt jenom o to, aby (pokud jsem s to to poznat, protože vzít si někoho zkušenějšího s sebou nemůžu, neboť nemám koho a taky do toho nechci rvát moc času, každý den je za tři tisíce a to se v těchhle řádech asi nevyplatí), takže aby nenastala nějaká závada, jejíž oprava by mohla stála řádově desítky tisíc korun, samozřejmě počítám s tím, že na běžný servis to bude ze začátku náročnější. Například jsem někde o nějaké Omeze četl, že často mívá prasklou hlavu motoru (nebo něco takovýho, teda ne že bych věděl, co to je) a že oprava je právě hodně drahá - ale nevím, o jakou šlo motorizaci.

No a jinak co se týče stáří, tak kupuju to, na co mám, samozřejmě céčková 2002 by se mi taky líbila víc .... Teď mám OB 1995 krátkou 2.5 TD, koupil jsem jí před pár měsíci za tři pětky, najeto už má od té doby čtyři pětky a zatím kromě drobností žádný velký problém, ale faktem taky je, že pořád něco preventivně vyměňuju.

Jinak na taxi je to SUPER auto (jako jedno z mála), a to zejména proto, že je v tom spousta místa. Předtím jsem jezdil novou dvojkovou oktávkou, auto skoro za mega, ale takový neslaný nemastný, a musím říct, že mnohem pozitivnější ohlasy od lidí mám na tu mojí současnou omegu za tři pětky.

Jsem z Prahy, ale můžu pro to kamkoli zajet, zas tak velký výběr není.

Tak mi držte palce, a kdyby ještě byly nějaké nápady, tak sem s nimi, díky.
Robas
Monday 14 July 2008 - 14:58:29 Citovat
Robas
Uživatel #1077
Registrován: Wednesday 11 April 2007 - 03:02:26
Příspěvků: 363
BlackBird napsal ...

Jéje, to je odpovědí, díky

......................... každý den je za tři tisíce ...............................


Ty vole, jdu jezdit do Prahy...... !!(a)

OB 2.0i CD X20SE kombi automat r. 12/96-momentálně jiný provozovatel
OA 2.0i C20NE+LPG kombi automat (za 10 let již třetí)-momentálně depozit
Citroen Xantia 2.1 TD r.1998 - pracovní auto
VW Transporter 2.4D Bus r.12/97
Suza VZ 800 Marauder r. 2000 na léto pro volnost pohybu.
BlackBird
Monday 14 July 2008 - 16:47:04 Citovat
Host
Ty vole, vždyť já v tom i spím

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1877 sec,0.1354 z toho dotazů.