Autor
|
Příspěvek
|
honza777 | Monday 14 July 2008 - 01:39:43 | | |
| |
|
qpc | Monday 14 July 2008 - 12:52:34 | | |
podobné problémy měla spousta lidí s ukostřenim na Omegách,ale takto nadálku těžko soudit.Odkud jsi?
Odkaz Astra-H OPC
Odkaz i500.html
Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....
|
| |
|
honza777 | Monday 14 July 2008 - 12:59:25 | | |
ja ziju ve skotsku,v cechach bych vedel,kam zajet,ale tady je to peklo.chtel jsem zkusit vyblikat zavady,ale taky nevim jak,protoze podle klasickeho navodu to nejde.v ty zasuvce na diagnostiku nemam obsazenej jeden z tech dvou pinu,co se propojujou(myslim,5+6).a jak to bylo z tema omegama a ukostrenim?ja se teda podivam nekam na forum,mozna je to i muj problem.jinak diky |
| |
|
Lhex | Monday 14 July 2008 - 13:04:51 | | |
podíval bych se ještě jednou pořádně na to ukostření, musí být dokonalý, a změřil bych napětí co dává alternátor, jestli je stabilní....jestli nebylo mohla to být ta první příčina, proč odešlo nějaké relátko.. |
| |
|
honza777 | Monday 14 July 2008 - 13:25:35 | | |
jo,dneska odpoledne si jedu pro merak,tak to zmerim.ale vrta mi hlavou jedna vec-otocim na kontrolky,nestartuju,necham auto jak je s rozsvicenejma kontrolkama(auto ma dobrou naladu a vsechny se rozsvitily),necham to tak a po nejaky dobe cvaknu v tom hlavnim rele(nevim jeste presne,jestli rele cerpadla nebo to druhy)a pak se vypnou prave jen ty dve kontrolky(ikona cerpadla a auto s klicem).a tak si myslim,ze kdyby byl problem s altikem,tak pokud se netoci,tak by to nemelo mit vliv?ja jsem zkousel s tema relatkama ruzny kombinace,treba napr.-byly obe venku a otocil jsem na kontrolky a vsechny se rozsvitily,tak jak mam.nechal jsem to tak a po nejaky dobe,jsem vypnul a zase otocil na kontrolky a nerozsvitily se vsechny.a nebo behem toho,co se zrovna nechteli vsechny ty kontrolky rozsvitit,tak jsem je vyndal a porad stejny,dal na zpet a porad stejny.pak po nejaky dobe to zase sepne,ale nekdy tak,ze hned se zapne cerpadlo a po par vterinach se vypne,coz je spravny,a nebo je druha verze,ze se sice kontrolkyrozsvitej,ale nezapne cerpadlo.pak zkusim na startovat,a po nastartovani se cerpadlo sepne,ale motor bezi jakoby na dva valce.zkusim jsem v tehle etape napojit na zkousku cerpadlo na tvrdo,a hnalo dopredu benzin,ale porad to zlobilo(chtel jsem si jen overit,jestli neni problem s cerpadlem,treba malej tlak apod.),ale cerpadlo je o.k.takze ta zavada ma dve faze.bud to je to v kejblu uplne anebo se kontrolky sice rozsvitej a jde nastartovay,ale zlobi to.a nebo to necham dlouho stat v klidu(treba prez noc)a pak prijdu,otocim klicem,vsechno je jak ma,auto jede uplne v pohode,ale presne za par minut(nekdy 5,nekdy 10..)konec,a pak se zase musi cekat ukrutne dlouho....jinak koukal jsem se na autodata,a tenhle model by mel mit i cidlo kliky,ale na obrazku je to jako by nekde ze zadu motoru.ja ho teda nenasel,ani nejaky kabely k nemu.mozna tam je,ale do zadu za motor fakt neni videt,ale i kdyby to bylo nejakejma cidlama,tak se mi nechce verit,ze by to takhle zlobilo.myslim si,ze cidla nebo sondy by to maximalne prepli do nouzaku,ale hlavne by meli p[okazde naskocit bez problemu ty pitomy kontrolky???se z toho zblaznim |
| |
|
Martas | Monday 14 July 2008 - 13:28:44 | | |
Svitej uplne vsechny a nebo jen ty co se maji rozsvitit (dobijeni, olej ABS .. atd) ... Pokud svitej uplne vsechny tak to muze byt spinaci skrinka. |
| |
|
honza777 | Monday 14 July 2008 - 13:52:44 | | |
uz jsem to tu zdlouhave popisoval...budto svitej vsechny,co svitit maj,a nebo se rozsvitej vsechny co maj,ale nerozsviti se kontrolka auticko s klickem(servis) a ikona cerpadla. |
| |
|
Ondra | Monday 14 July 2008 - 14:14:48 | | |
Typnul bych závadu imobili''seru'' ^au Měl jsem něco podobného, také jsem řešil kde co.... |
| |
|
honza777 | Monday 14 July 2008 - 14:17:23 | | |
no,taky me napadla tahle varianta.a byl bys tak laskavy,a trochu rozepsal,cos s tim mel?diky |
| |
|
honza777 | Wednesday 16 July 2008 - 17:50:40 | | |
tak jsem to jeste nevyresil.promeril jsem,co se dalo a zjistil jsem,ze kdyz odpojim immobilizer,tak to nabehne pokazde na vsechny kontrolky.promeril jsem ho,a zjistil toto-jeden kablik dovnitr(privod stavy),a 6 jich jde ven.promeroval jsem to na tom tistaku immobilizeru,hned na zacatku,kde je napajenej konektor.tech bodu je tam 9,ale obsazenejch je jen 7.jak uz jsem psal prvni je privod proudu,a ty ostatni jdou ven.stridaj se plus,minus,plus,minus...,takze je to napojeny na tri okruhy.u dvou znich je to asi v poradku,protoze jde ven cca12voltu(kdyz je klic na kontrolkach)a po nastartovani je to stejny(samozrejme se to zvysi na cca14v),ale u jednoho z nich jsem nameril min nez jeden voly(klic na kontrolkach) a po nastartovani jde z nej ven stejne jako u tech ostatnich.kdyz je vsak auto v te fazy,kdy mi nenabehnou vsechny kontrolky(popisoval jsem to v prvnim vlaknu),tak kdyz otocim na kontrolky,tak tady je taky tech cca 12v.takze v tomhle okruhu bude asi ten problem.budto je to primo ten immobiliser,anebo neco v tom okruhu.nevite nekdo,co kam jde z toho immobilizeru?koukal jsem na starsi vectruBe a ma to stejne.diky moc za rady |
| |
|
|