Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega Nafta nebo Benzin |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Ten R6 v dieselu má pěkný zvuk, ale tím to začíná i končí. Známý ho měl v BMW 524 a 525tds. Jede to sotva jako 1.8 se stejnou spotřebou. Těch investic bych se taky bál. Teoreticky je ideální 3.0 v plynu, ne? Co na to Legend, jak to sviští? Musí být člověk mechanik, aby to chvíli jezdilo? | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Ten R6 v dieselu má pěkný zvuk, ale tím to začíná i končí. Známý ho měl v BMW 524 a 525tds. Jede to sotva jako 1.8 se stejnou spotřebou. Těch investic bych se taky bál. Teoreticky je ideální 3.0 v plynu, ne? Co na to Legend, jak to sviští? Musí být člověk mechanik, aby to chvíli jezdilo? 2.5 TD mam s chipem 118 kW a neco prez 300 NM a jede to slusne. 0-100 za 10 vterin a vmax 215-220 kmh. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Vždyť říkám, jako 1.8! Za kolik jezdíš, Wisastare? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | driv se rikalo, ze kdyz Opla, tak omegu a kdyz omegu tak MV6, ja sice V6 nerad, ale myslim si ze kombinace velkoobjemoveho benzinu s LPG je stale nejoptimalnejsi reseni priblizovadla, jede to svizne a diky LPG i s rozumnymi naklady ... tim nechci rici, ze diesl je spatny motor (ale mam uz 6. auto na benzin a naftu zadnou), ale to, ze kdyz se to nekoupi nove, tak pripadne opravy byvaji zpravidla vyrazne drazsi, turbo, vstriky, cerpadlo a u novejsich dieslu jeste filtr pevnych castic. Navic naftu si vetsinou porizovali lide ci firmy proto, aby hodne jezdila, takze sehnat naftaka, ktery objel zemekouli mene nez 10 krat je prakticky nemozne ai ty investice vas neminou. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Vždyť říkám, jako 1.8! Za kolik jezdíš, Wisastare? 7-7,5 mimo mesto a mesto tech 9..... nad 10 sem se jeste nedostal | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Ten R6 v dieselu má pěkný zvuk, ale tím to začíná i končí. Známý ho měl v BMW 524 a 525tds. Jede to sotva jako 1.8 se stejnou spotřebou. Těch investic bych se taky bál. Teoreticky je ideální 3.0 v plynu, ne? Co na to Legend, jak to sviští? Musí být člověk mechanik, aby to chvíli jezdilo? Tak že by to jelo hodně dobře se říct nedá, ale je to takovej lepší průměr, když se to porovná s běžnýma autama, co se dají potkat, Honda Legend 3.2 V6 byla o trochu lepší.. Technicky mi motor 3.2 V6 složitej nepřijde, sám mechanik nejsem a dělám si na tom všechno, takže člověk nemusí bejt mechanik, spís jen stačí vědět, jak co udělat a pak to není problém. Mnohem složitější na údržbu je např. motor 2.0 turbo u Vectry C, ten je od Saabu a ve srovnání s ním je 3.2 V6 jednoduchá. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | To poslední jsem byl já:) Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Díky, ještě by nám sem mohl svými zkušenostmi přispět někdo, kdo zkoušel dávat do plynu nějaký turbomotor. Známý měl v LPG právě Saaba 9-3 2.0 turbo, ale mělo to jen 110kW. Jezdilo to slušně, ale najezdil pár tisíc a měnil turbo. Měl v tom Vialle. Zajímalo by mě, jak si LPG poradí s turbem tak kolem 150kW. Teoreticky je to možné- zkoušel to někdo? | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jiříku myslím si, že tady nikdo. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | nasavany LPG a pak sekvenci melo to moje subaru 147kW s turbem, ale pred prodejem to prodavajici vykuchal a prodal zvlast. Ja jsem sice myslel, ze se s nim domluvim a necham si od jeho znameho sekvenci znovu zprovoznit (domluva byla za 25litru), ale nakonec jsem to zavrhl, jezdim s tim autem velice malo a ma na tachometru pres 440 000km, karoserie je chycena rezi-to by se nezaplatilo. Asi to nejak fungovalo, pac subaru stale jezdi a motor pekne prede, jenze nemohu tvrdit, ze je puvodni a jestli s tim byly nejake problemy, protoze prodavajici se mnou nekomunikuje. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |