Autor
|
Příspěvek
|
Mongoose | Sunday 23 October 2005 - 08:53:42 | | |
Zkusím to zpozorovat odkud to jde.. Je fajn , že to není nic vážného, ale mě to tak otravuje... A natom servu se kladka nedá vyměnit, jo? To je jako v celku? To by stálo asi baťoh... |
| |
|
qpc | Sunday 23 October 2005 - 12:06:09 | | |
Mongoose: servo začne ševelit pokud je tam nízká hladina hydr.oleje.Mě to začalo ševelit a pak blesk a bylo po hřídelce hydraulické pumpy.Naštěstí oprava 1500.Důležité je ,aby tam byl dostatek kapaliny,poznáš dle měrky.Jinak ševelení by se mělo zintezivnovat pokud bys pohyboval volantem.Pokud to ševelí v jednom tonu a nemění se to podle toho jak pohybuješ volantem,asi to bude něco jiného
Odkaz Astra-H OPC
Odkaz i500.html
Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....
|
| |
|
Mongoose | Sunday 23 October 2005 - 12:49:50 | | |
Hmmmm. Tak to je další skutečnost.. Tón toho ševelení se při otáčení nemění... Je to pořád stejné... Ale pro jistotu tu kapalinu zkontroluju... Jdu se mrknout hned... |
| |
|
Mongoose | Sunday 23 October 2005 - 12:57:30 | | |
No, tak jsem se byl mrknout na tu kapalinu a abych pravdu řekl, tak se mi to moc nezdá... Když odšroubuju víčko, tak ta měrka ( jestli je měrka ta trubička připevněna na spodku víčka) mokrá jen na konci... fakt jen tak půl centimetru a to možná ani ne. Je to asi málo, co? Jaký se tam lije olej ??? Pokud možno typ a kde ho sehnat... a cenu... Díky moc.. Ještě že ta poradna funguje a lidi jsou tady tak v pohodě a ochotni... |
| |
|
K-P | Sunday 23 October 2005 - 13:55:25 | | |
U zahřátýho motoru na provozní teplotu musí hladina dosahovat až k horní rysce, u studeného nesmí hladina ležet pod spodní ryskou.Specifikace Opel: ATF - Dextron II objednávkové číslo 1940699 - 143,- Kč. Čeče já myslel, že už máš knížku udělej si sám, tam to všechno je. |
| |
|
happy | Sunday 23 October 2005 - 19:05:33 | | |
jak jsem psal: servo neřeš, to dělá hodně lidem, navíc je to drahá sranda. Takže kdyby to bylo servo, nepropadej panice. Maximálně zkontroluj hladinu. Takže hladinu máš asi nízkou. Na té umělohmotné měrce je stav min a max, jsou tam dvě rysky, Pokud to máš opravdu lehce smočené, je to málo, pokud to leze nad max, taky to není dobře. |
| |
|
happy | Sunday 23 October 2005 - 19:06:52 | | |
ale nejde o to, jestli se ševelení mění při otáčení volantem, jestli jsem správně pochopil cos psal, ale o to, jak se mění při otáčkách motoru. Jestli jsi to takhle myslel, tak jsem to špatně pochopil. Jinak k tomu dotazu ohledně výměny ložisek - je to nerozebíratelné. |
| |
|
Mongoose | Sunday 23 October 2005 - 19:44:30 | | |
kapalinu doliju tak, jak tak. Ale servo to asi nebude.. Kašlu na to.. |
| |
|
happy | Sunday 23 October 2005 - 20:24:40 | | |
těžko se to od klávesnice posuzuje. Pokud se ti zdá, že to jde od řemene, tak to ještě může jít i od rozvodů. Nejlepší je shodit klíňák, natočit a poslouchat, pak protočit servo a altík a i tu kladku a zkoušet vůle. Třeba zjistíš, že i když je klíňák dole, tak to je stejně slyšet. Aspoň si uděláš představu, vo co go. V každým servisu ti za hoďku zjistí, odkud to jde. To není žádná tragédie, i když to prudí. Ale nech to pro klid duše omrknout. |
| |
|
Mongoose | Sunday 23 October 2005 - 21:01:58 | | |
Rozvody jsem dělal před dvěma měsíci... řemen + všechny kladky... to by byl teda podraz, kdyby to bylo rozvodama.. Osobně si myslím, že je to ta napínací kladka klíňáku. To s tím shozeným řemenem je good nápad.. Zítra zajedu koupit nový řemen a olej do serva a něco vymyslím... Pak dám vědět... Zatím díky moc za rady.. |
| |
|
|