Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Pomoc-zapadlý centrál |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Ascona |
| ||
Host | Všechny Vás zase moc zdravím a do roku 2006 přeji vše nejlepší, hodně zdraví, radosti z kár a mnoho bezpečně ujetých kilometů. _love Mám problém s centrálem. Zapadl mi centrál na předních dveřích u řidiče. Rozhodně nevím, jestli zapadly i závory, každopádně nejdou otevřít přední dveře. Popíšu Vám to naprosto podrobně, třeba na něco přijdete. Najela jsem na sněhovou hroudu, čili jsem stála s autem jednou stranou na kopci sněhu-nakřivo. Zamkla jsem, a teď už jsi právě nejsem jistá, jestli i závory nebo jenom jednou-klíčem. Pak jsem se vrátila k autu a už mi dveře nešly odemknout-opět klíčem, naštěstí mi povolily ostatní dveře, takže jsem se vsoukala do auta dveřmi od spolujezdce a nastavila si dálku-mě pořád blbne, takže ji nepoužívám a když jsem pak zase někam dojela, tak jsem se snažila to dálkou zamknout, odemknout, klíčem zamknout a odemknout a dělá to jen to, že dálkou se mi na jedno bliknutí zamknou ostatní dveře(přední neustále zamčené) a na druhé bliknutí se zase odemknou-prostě nezapadnou závory. Klíč nefunguje a přední dveře jsou neustále zamčené. Tak teď babo raď. | ||
| |||
Irco |
| ||
Host | Mně se stalo něco podobného, popíšu. U pravých zadních dveří mi centrál odemykal a zamykal, jednou ne. Jak se mu chtělo. Když jsem to chtěl nově naprogramovat tak mi po zamknutí neustále se auto odemknulo. Nakonec ten motorek odešel úplně a odemykaly ostatní dveře a kufr. Naštěstí nezůstaly dveře zamknuté na závoru, takže šly manuálně otevřít. Tak jsem jezdil dva a půl roku, až se mi pokazil motorek předních pravých dveří a zůstaly zamčené na závoru. Takže nešly otevřít vůbec, ani zevnitř. Nezbývalo než ty motorky vyměnit. Naštěstí když jsem po sepsání zakázky v Oplu šel si pro něco do auta a odemkl, tak to náhodou odemklo i ty spolujezdcovi dveře,takže mi nemuseli se dostávat složitě k motorku přes čalounění. Dříve jsem tu kdesi četl, že se to někomu podařilo odemknout po dvoustech otevření. JEDINÁ RADA JE MOTOREK VYMĚNIT! Cena dvou motorků a práce v autorizovaném servise OPEL mě vyšlo na cca 6.000kč | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Irco: .. kdo chce kam, pomožme mu tam! Když máš dost peněz a nabulíkovali ti, že to jsou motorky, které jinak přežijí celé auto, tak jim do těch chřtánů natlač co chceš! Je to jen a jen tvá věc! Budiž ti jen omluvou, že jsi to asi nechával opravit dřív, než jsme to tady, s průkopnickým nadšením Prťky, vyřešili. Nikdo ještě nikdy neměl vadný motorek v centrálku, ale může se stát - vše je jednou poprvé. Ale pravděpodobnost, že odejdou dokonce dva motorky naráz, je asi taková, jako že na Orlíku chytneš Jesetera. Vždy to zatím byly mikrospínače! 2 Ascona: pokud tomu tedy rozumím, tak ti ty dveře nejdou ani otevřít zevnitř? Jak jsi vystoupila z auta? Zase přes spolujezdce? Pokud dveřmi řidiče, tak to na závoru zamčené nemáš, protože to by zevnitř nešlo otevřít. Pokud to nejde otevřít zevnitř, tak to jseš asi v pr....! Tohle jsem měl na zadních dveřích i s tím prvním příznakem na jednu stranu naklopené nefungovalo a na druhou stranu naklopené fungovalo. Měl jsem ale tu výhodu, že když uhodily mrazy a odešlo úplně, tak zůstalo odemčené a zamykal jsem je čulibrkem ručábo. Pokud dveře nejdou otevřít, tak honem rychle do tepla, zkusit naklopit na druhou stranu a do dveží pobouchávat, zda se nechtne a pak honem rychle opravit. Při téhle poruše, když si zámek postaví hlavu, tak se obávám , že jediné řešení jsou asi jen nůžky na plech! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Irco |
| ||
Host | 2 Yper: to nebylo tak, že by mi to nabulíkovali v Oplu. Ten mikrospínač je součástí motorku? Jde vyměnit? Mně ty vadný motorky vrátili, díval jsem se na ně a vůbec nevím jak by to šlo vůbec rozdělat. A jak jste to s Prťkou vyřešili ? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Mikrospínač je na tištěném spoji a k němu je přiložen motorek v držáčku. Já ti to nemám nijak za zlé, ale ihned jsem si uvědomil, jak v těch servisech pracují - prostě odrbat každého zákazníka co to dá. A to mne rozčílilo! Já, pokud pojedu do servisu, tak si snad na všechny díly vyrazím nějakou svou značku! Pošli mi na můj E-mail svůj a já ti pošlu od Prťky návod jak se rozebírá a tam už v obrazové příloze uvidíš, jak je tam ten motorek a jak mikrospínač. O.K.? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Irco |
| ||
Host | 2 Yper: OK, máš to v mailu, díky! | ||
| |||
Jirka |
| ||
Host | Ahoj. Už jsem se na to jednou ptal, ale odpovědi jsm se nedočkal - třeba teď budu úspěšnější... Chci si připravit materiál na jaro až bude tepleji a nebudu se muset s těmahle zámkama sr...t někde na venku v zimě - rád bych si sehnal tyhle potvůrky mikrospínače dopředu. Nezná někdo typ nebo označení? Riwal nebo Prťka (už nevím kdo)psali o tom, že maj zvláštní spínací program (rozložení kontaktů), ale s tím mě v prodejně vyhodí - je nutné znát aspoň výrobce a označení, aby se dal třeba sehnat ekvivalent. Nemá někdo třeba tyhle potvory staré špatné,aby se na nich dalo něco přečíst? | ||
| |||
RBr |
| ||
Host | Ypere - taky jsem to řešil, v servisu. A taky výměna motorku. Pak mi to ukazovali, že je na tom údajně ulomená nějaká "pacička" - sám jsem na tom pořádně nic neviděl. Bylo to s O-B. Ten návod co si tu mejlujete - ten je pro vectru nebo by mohl být "univerzálnější"? Taky bych se koukl - Email | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Ypere,mohl by jsi mi prosím Tě poslat taky ten návod ,tak preventyvně,až se mi to stane,abych to nescháněl.Díky moc. Email | ||
| |||
Hans |
| ||
Host | Měl jsem taky takový problém. Zkus strčit klíč do zapalování a zapni na kontrolky ( nestartuj ) A potom zamkni na dalkáči dveře a hned je otevři. Mě se to nějak sychronizovalo a už to funguje v pohodě. Ptal jsem se v Oplu a frajer mi řekl , že zrovna ten typ dalkáčů je trochu na hovno nebo co. Mám VEBE 1.8 , 1998 | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |