Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra Hi-Fi |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jake repro do VB? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pepik |
| ||
Host | Take prosim o smazani. Bylo to ode mne znacne neodpovedne takto ragovat. Timto se omlouvam OCR pokud jsem zpusobyl nejake pohorseni. Ale Prdka ma pravdu dobre me tak Ale o tom by mel rozhodnout Legi. Jsou to jeho stranky. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tomik-tomik napsal ... qp...já to dělám celý sám...akorát si nechám postavit bedny nejsem truhlář a nemám na to dílnu...ale jinak něco vymyslíme...ať to hraje hezky ok... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
macil |
| ||
Host | Ešte to nikto nestopol, tak sa pridám. Inšpirácia pre audiofilov Odkaz | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | tak to je humus.. __; Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
pepik |
| ||
Host | Narychlo spichnute oznamovaci auto pri povodnich. nebo havariich. | ||
| |||
tomik-tomik |
| ||
Host | qpc tak nějakou takovou mám představu do toho tvýho ?lola | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jste fakt jako malí fakani! Snad jen ten Tomik-Tomik pochopil, že je zbytečné jít do konfliktu a nevnucovat nikomu svůj názor za každou cenu. Takže pro příznivce audio: V předních dveřích jsou celkem tři otvory - výšky, středy a basy. Osazeny jsou ale standardně z výroby jen dva - výškáč a ten spodní, který je více do basů - není ani střeďák a ani vyloženě basovací. V zadních dveřích jsou otvory dva - výšky a středy(tedy podle toho, co si tam kdo dá nebo dali z výroby). Výškový standardně osazen není. Jak napsal Tomík - v první řadě záleží na typu rádia. Jsou rádia, která mají kromě levé a pravé stany ještě každou tuhle stranu rozdělenou zvlášť na kanály pro výšky, středy a basy. Jsou rádia, která mají ještě i každou stranu rozdělenou na zadní a přední. Je to spíš tzv. pseudo-kvadrofonie. Jinak nikomu nedoporučuji, aby si origo kvadrofonii do auta instaloval, protože ač se nepovažuji za slabého jedince, tak vím, jak se mi několikrát zatočila šiška v důsledku různých zvukových efektů. Jedna věc je poslouchat tuhle vymoženost v místnosti a věc jiná je ji mít v malém prostoru v autě! ?lola __; Ten, kdo má rádio, které má jen jeden nebo dva výstupy na každou stranu (obvykle výšky a široké pásmo - středy a basy), tak má možnost si hudební produkci zkvalitnit zakoupením výhybek. Dnes už to bývá jen jeden tištěný spoj, kam se přivede výstup z rádia a ten se pak filtry (kondíky a cívky) rozdělí na ony tři zmíněné kanály - výšky, středy, basy. Při koupi výhybky se zajímejte, jakou strmost má výhybka. Dělávala se se strmostí 8 nebo 16 dB na oktávu. Čím větší strmost, tím menší ztráty - méně hluchého prostoru a méně míst, kde se přechody mezi dvěma kanály překrývají! Také se při koupi reproduktorů zajímejte, jaký odpor mají reproduktory - jsou 4 a 8mi Ohmové. Většinou se dnes dělají už ty 8mi Ohmové! Nebezpečí číhá v tom, že když zapojíte 4 Ohmový reproduktor na 8mi Ohmový výstup, tak rádio odděláte, protože se spálí výstupní zesilovač. Takže z toho plyne, že 8mi ohmový reprák se dá zapojit na i na 4 Ohmový výstup a nic se nestane - jen bude hrát méně hlasitěji, ale to se dá dohnat knflíkem Volume! A hurá do toho a vyducejte si klidně díru do hlavy! Ale fakt pozor na ty sanity, požárníky a policajty. Posledně mi v autě ječeli AC/DC a vůbec jsem je neslyšel - zachránilo mne jen to, že v pravidelných intervalech čučím do zpětného zrcátka! Kdo si chce dát do auta zesík, tak to je zase o něčem úplně jiném. Hlavně si k němu ale nezapoměňte koupit pořádný kabel pro napájení a možná ještě i kapacitátor na vyrovnávání napěťových a proudových rázů - viď Tome! _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
pepik |
| ||
Host | Yper: vzorove, smekam _; jen k tem stredobasum si mel napsat 16.5cm vepredu a 13cm vzadu tedy co se tyce vectry. Aby nekdo nekoupil neco a pak pizlal dirku. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Josef:... jj, díky za doplnění! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
tomik-tomik |
| ||
Host | tak já to oplním co se týče mého autí předem děkuji yperovi, který to vzal za ten nejlepčí konec...a hádky posunul na téma o kterém to vlákno je a to je hudba do auta..já užtam mám dneska zesilovače tři protože mám novou basovou tubu a další přádný ovály na plato...(to zas bude štípání železa) nový plusový kabel od batt.25 mm2 by doufám mohlo stačit, překopávám celou palubovku budíkyna topení dávám o poličku níž radio pioneer 7700 místo nich a místo rádia další moitor vysouvací...no a ještě dozaduFM modulátor na cca 50 metrů aby si to mohlinaladit ostatní ve svých rádiích...yper doufám že do srazu to budu mít v cajku ať ti to předvedu..to co jsi slyšel ve štokách je jen slabej odvar toho co tam bude teď...no a co se týče muziky do dveří tak ve předu je 16,5 a 10 a malej výškáč...nehraje to špatně...zatím tam nechám originál...ty větnamky..jak řekl Pepík..tak se mějte, muziku ve VEBE mám celem v hlavě tak se ptejte.. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 | |