Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín. |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 47 [48] 49 50 51 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
vrgadaa |
| ||
Host | predpokladam, ze je to ironie, protoze kdyby slo o tu planetu, tak je tam jen ta poddimenzovana benzinova nebo mozna lepe naftova 1,6ka, potoze tezba surovina a vyroba tech akumulatoru nebude rozhodne nic ekologickeho, vyroba elektriny rovnez, pac vetsina je stejne ziskana spalovanim fosilnich paliv, k tomu ztraty pri vyrobe elektriny, jeji transformaci nahoru/dolu, ztraty v premene na stejnosmernou formu, ztraty v premene na chemickou v akumulatorech a zpet na elektrickou, vytapeni baterii, transformace na 380 Voltu, na kterych to slape, ztraty v elektromotoru a cleozivotni vozeni zbytecne balastni zateze. Suma sumarum je to totalni ekologicka i ekonomicka kravina, ktera se mozna vyplati jen diky odlisnemu zdaneni elektricke energii oproti nafte a benzinu. Jediny elektromobil, ktery dava trochu smysl je elektrokolo?.) | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | oktanovy konektor Odkaz | ||
| |||
kubino |
| ||
Host | myslím že solidní potenciál mají auta na solární pohon | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Uz to nepij ani zredeny, ja treba bych si obcas pojezdil i mimo jasne dny v cervenci a srpnu Kdyz uz perspektiva, tak umela synteza uhlovodikovych paliv z CO2 a vodiku za pomoci nejlepe jaderne energie. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Tož, chlapi, co takhle začít se už bavit o něčem normálním... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | po litru cerveneho mam opet naprosto pruzrace jasno: letni provoz dualram 3litr 147kW a snad se nekdy v budoucnu zadari i C40SE (na lotus omega to zatim nevypada a v kombiku jsem videl jen jednu prestavu kodiho) a strasne rad bych zkusil LPG system BRC BLOS a k tomu samozrejme na zimu turbosubaru, momentalne mam docela motoristicky stastne obdobi, kdy oboje vlastnim, tedy az na ten BLOS se starim vozoveho parku 3*20let+ ... biopaliva, elektromobily a hybridy mi mohou zatim polibit sos, nastesti jesre neumi pridavat ekopr*iky do LPGa, pravda mou predstavu dennich priskoku C26NEckem do prace mi naboural syn s tim, ze chce taky jezdit, tak jsem svoji 20 let starou lestenku obetoval a nalepil na ni zacatecnike zetko:-( ... neni lepsi baterie nez uhlovodiky | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Vot eto paraBajkal - dneska mladí začínají na áčkových dualramech a pro mě to býval před časem vrchol blaha... haha W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Vrgado, kámoš má Saab 9-3 atmosféru se škrťákem tak přemýšlíme, jestli servoškrťák řízenej lambdou, nebo ten Tvůj "Blos" máš nějaký ceník, nebo nabídky, popř. detailnější popis? Díky | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | kdyz BLOS date do vyhledavace, tak zjistite, ze je to rozsireny hlavne v Polsku, je to v principu karburator na LPG a neni tam to zuzeni otvoru sani jako u skrtaku. Je to sice velmi sikovne udelany ale nerizeny od lambda sondy a tedy v principu v EU nerealizovatelne a BRC to prestalo vyrabet a v novych katalozich uz to nenabizi (bohuzel to prislo prilis pozde). Nicmene vyrobeno toho bylo dost a v Polsku se to da stale koupit i nove (cenu uz nevim, ale tipuji tak 2-3litry). Se svym plynarem jsem se rozhadal kvuli nepveden plynove prestavbe, takze jsem zkusmo rozhodil site, zda by mi to nedovezl nekdo jiny z branze. Uspel jsem myslim v Prostejove, sice ne, ze by to dovezli, ale, ze by to namontovali. Cenu jsem ani neprobirali, mam dve auta v provozu na LPG a u toho trilitra je zapotebi nejdrive zainvestovat do generalky predni napravy, vymeny komplet vyfuky a asi by to chtelo pretesnit i driky ventilu a vymenit i ty tesnici O krouzky vika, jak se meni svicky. Mam 2 zplynovana auta, takze to treti zatim kvuli nedostaku penez neresim a jen ho jednou za mesic protahnu na nejaky kratsi vylet pro radost v benzinovem modu-takze jsem to zatim odlozil na neurcito. Taky se muze vysypat subaru a pak budu mit sekvenci (jsou tam raily se vstriky na 6 valcu) | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Což o montáž, namonoval bych to taky, Tobě klidně zadarmo s tím, že bych obšlehl po vzoru činských soudruhů, jak to vypadá a pak to zkusil udělat z rovnotlakého Keihinu, nebo Mikuni. Potřebuju to jen dostat do ruky | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 47 [48] 49 50 51 | |