• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
zlepšení běhu motoru, zvýš. výkonu, sníž. spotřeby- benzín.
Přejít na stranu  1 2 3 ... 5 [6] 7 ... 49 50 51
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Friday 04 January 2008 - 20:45:07 Citovat
Host
To ze mas emise zcela mimo pozadovane hodnoty ukazuje spise o vyhorelem katalyzatoru nez tim, ze je spalovan olej, nicmene pokud ti mizi olej vice nez je bezne (litr na 1000km byt tento udaj je dle predpisu jen lehce zvysena spotreba) tak tech mist je povicero :

- spalovani diky jiz vybehanemu motoru, to by se mohlo vyznacovat i niszim vykonem, nepravidelnem behu atd ....

- spalovani diky netesnym guferum na ventilech - na to muze mit i trochy vliv absence tlaku diky vyhorelemu katalyzatoru

- poskozenym tesnenim pod hlavou, pripadne hlavou
Jiřik
Monday 07 January 2008 - 13:22:45 Citovat
Host
Ahoj, taky bych nezapomněl na lambdu, neboť má životnost jak to tady někde psali asi 80000 km a to při kvalitním palivu.
Jinak převodovku mám, sehnal jsem z Vectry 2000, má omaličko delší převod, než ta z kadettu ( píšu o motoru C20xe)spočítal jsem že mi otáčky klesnou asi o 200 při V. stupni.Aspoň něco.
vrgadaa
Sunday 20 January 2008 - 07:51:06 Citovat
Host
trosku off topic, ale preci jen je to taky tuning
Odkaz
...
jsou tam komplet vsechny dily, pokud to neznate, tak je to naprosta bomba, lze najit i na youtube pod heslem shaun the sheep, napr:
Odkaz
.............
uz dlouho jsem se tak nezasmal
Jiřik
Monday 11 February 2008 - 13:11:40 Citovat
Host
Ahoj, mám další cheap and effective tuning!
Spočívá v použití jiné vložky vzduch. filtru. Tu sportovní jsem zavrhl, protože hůř filtruje(ověřeno) takže jsem instaloval propustnější a to originál papírovou z Astry G- jde tam hůř, ale ti šikovnější z nás to zvládnou. Neptejte se proč je propustnější, je to proto, že je vyšší. Líp to akceleruje, ale je to ve fázi zkoušek, další dojmy doplnim později.
qpc
Monday 11 February 2008 - 16:11:16 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
jiřiK: je odvážné tvrdit,že sportovní filtr propustí méně vzduchu,ono to záleží na tvaru,typu bavlny ,ošetření celého filtru.Nicméně nějaké NO NAME asi ano
každopádně brát to jen podle pocitu je těžké,už jsem zažil pár aut i pár výměn filtru,většinou se víceméně měnil zvuk,ale že bych poznal papírovej filt,kterej je o 1 cm větší,to ted NEPOZNÁM.jsi ŠAMAN __;

[ Upraveno Monday 11 February 2008 - 17:40:28 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Jiřik
Tuesday 12 February 2008 - 08:27:35 Citovat
Host
Ahoj chlape, nenapsal jsem, že sport. filtr propouští vzduchu méně, ale že ho HŮŘE filtruje- opakovaně po sundání několika kónusů byla tenká vrstvička prachu zevnitř v sání a to je důkaz, protože když vyndáš pap. vložku tak je to čistý. Navíc se sport. filtrem dělá motor zbytečnej hluk, s papírovym je tišší. Takže na co dávat tisíc a víc za sportovní, kterej musí bejt pořád umaštěnej, ničí váhu a ještě blbě filtruje, když mám dostatečnou propustnost díky většímu vzduch. filtru z papíru a navíc za dvě stovky?
qpc
Tuesday 12 February 2008 - 09:18:16 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Jiřik: takhle jsem to už plně pochopil,to je OK.Sám ty byvlny nepreferuji ze stejných důvodů,co jsi psal.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


VGT
Tuesday 12 February 2008 - 09:29:07 Citovat
Host
Vyšší propustnosti (vzduchu i prachu) u tzv."sportovních filtrů sání" jsem v Jiříkově textu porozuměl napoprvé. S tou větší vložkou do airboxu to chápu tak, že nemá větší půdorys, ale má větší výšku = vyšší zvlnění papíru = větší účinnou plochu = menší odpor v sání. To má logiku, tak to asi myslel. Než lepší běh motoru (i když i ten je možný) bych spíše tušil delší životnost vložky do jejího zanesení (zmenšení průtočnosti pod přípustnou mez). Považuji to za dobrý tip.
Yper
Tuesday 12 February 2008 - 14:05:24 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Souhlasím s VGT, je to dobrý tip.
Větší výška, větší styčná plocha, protože po rozvinutí té papírové vložky do roviny, je určitě o dost delší.

Já jsem vlastně ze svého ropáka také vyhodil sportovní kónus, protože v interiéru mi bylo celkem nemilé poslouchat zvýšenou hladinu pískotu turba. Koupil jsem si Caravana a tak nějak jsem usoudil, že to není až tak to pravé ořechové pro tenhle typ auta.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Jiřik
Wednesday 13 February 2008 - 13:51:26 Citovat
Host
No a přátelé mám pro vás další tip- podívejte se na regulátor tlaku paliva u vašich motorů a zjistíte, že z něj vede hadička a z ní trubička, jejíž funkce je do určité míry regulovat tlak v závislosti na zatížení motoru ( vyšší podtlak v sání=vyšší tlak paliva ve vstřik. systému) tak tato trubička mívá titěrný průměr. Nahradil jsem jí plastovou trubičkou většího průměru, např . tou vedoucí z odvzdušnění nádrže a ejhle! lepší akcelerace!

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 5 [6] 7 ... 49 50 51  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1386 sec,0.1067 z toho dotazů.