Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vyčistil jsem motor a vše podělal |
Přejít na stranu 1 [2] 3 ... 11 12 13 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Miki a před tím tam byl taky 5w-40 ? Já leju do všeho 10w-40 Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | JardaB napsal ... Tak znama vec, ze karbon u vybehaneho motoru docela dobre vse dotesnuje, navic je otazka, jestli se cistenim neuvolnily usazeniny a neco neucpaly.... Proste spatny napad a poukazka na GO motoru. mel jsem moc spatny napad sakra .... Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | JOB napsal ... Miki a před tím tam byl taky 5w-40 ? Já leju do všeho 10w-40 ano JOBE stale tam byl 5w-40 a tak jsem ho tam daval dal... Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Co maj spolecnyho spatny krouzky s tlakovanim motoru smerem dolu ? Nenalis tam toho oleje moc ? stacilo by o litrik vic .... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Hele tak možná to budou fakt jen ty gufera.Je to podstatně levnější než kroužky.Zkus a uvidíš. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Martas napsal ... Co maj spolecnyho spatny krouzky s tlakovanim motoru smerem dolu ? Nenalis tam toho oleje moc ? stacilo by o litrik vic .... oleje tam davam 3,3 l oleje tak myslím, že o litr nééé.. Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak kdyz netesni krouzky, tak jdou spaliny dolu, ne? Ale tam bych to na problem s cistenim zrovna nevidel - neni jen nejak skripnuta/spatna odvetravaci hadice? Kdo/jak zjistil, ze to tlakuje? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | JOB napsal ... Hele tak možná to budou fakt jen ty gufera.Je to podstatně levnější než kroužky.Zkus a uvidíš. V to mooc doufam, jinak mi klepne.. autí musi ještě sloužit 5 let . A ta vymena krouzka cena cca ? Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | JardaB napsal ... Tak kdyz netesni krouzky, tak jdou spaliny dolu, ne? Ale tam bych to na problem s cistenim zrovna nevidel - neni jen nejak skripnuta/spatna odvetravaci hadice? Kdo/jak zjistil, ze to tlakuje? v servisu mi meřily tlak a pry je velky !frr a co ted že Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | miki napsal ... JardaB napsal ... Tak kdyz netesni krouzky, tak jdou spaliny dolu, ne? Ale tam bych to na problem s cistenim zrovna nevidel - neni jen nejak skripnuta/spatna odvetravaci hadice? Kdo/jak zjistil, ze to tlakuje? v servisu mi meřily tlak a pry je velky !frr a co ted že m no snad to budou jen gufera Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 ... 11 12 13 | |