Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vyčistil jsem motor a vše podělal |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 ... 11 12 13 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | miki: vyndej a zkontroluj svíčky. Pokud nebudou zaflákaný, myslím si, že chybu kroužků můžeš vyloučit. Jestli jedeš na víkend na sraz, tak můžem kompresi motoru změřit ve Štokách. Pokud nejedeš a seš z Prahy nebo okolí, tak se domluvíme po víkendu. Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Sup napsal ... miki: vyndej a zkontroluj svíčky. Pokud nebudou zaflákaný, myslím si, že chybu kroužků můžeš vyloučit. Jestli jedeš na víkend na sraz, tak můžem kompresi motoru změřit ve Štokách. Pokud nejedeš a seš z Prahy nebo okolí, tak se domluvíme po víkendu. Ahoj supe, svíčky jsem měnil a jsou suche a dobre palí. Na sraz se nedostanu hlidam díte partnerka marodí, takže hlídam obe , rad se s tebou sejdu jsem cca 18km od Prahy a děkuji Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Co ho tu strasite krouzkama, daleko typictejsi priznaky na spatny krouzky je spotreba oleje, kourivost a nepravidelny chod motoru s malym vykonem .... Jestli do motoru nalil nejakej "cistic" s tim ze to v motoru nejakou dobu behalo tak to vyplavilo vsechny usazeniny naspodku motoru a uz vybehany gudero zacalo tect .... Kazdopadne tohle udelat u motoru se 185 000 je docela kravina, pokud se to nedela pravidelne co treba 20 000 .... | ||
| |||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | miki: jj, už jsem si všiml, že seš Kladeňák, po víkendu se domluvíme. Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Martas napsal ... Co ho tu strasite krouzkama, daleko typictejsi priznaky na spatny krouzky je spotreba oleje, kourivost a nepravidelny chod motoru s malym vykonem .... Jestli do motoru nalil nejakej "cistic" s tim ze to v motoru nejakou dobu behalo tak to vyplavilo vsechny usazeniny naspodku motoru a uz vybehany gudero zacalo tect .... Kazdopadne tohle udelat u motoru se 185 000 je docela kravina, pokud se to nedela pravidelne co treba 20 000 .... jo jo udelal jsem blbost ^au ^au Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | supe: budu se těšit a dekuji ti.. Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Martas napsal ... Co ho tu strasite krouzkama, daleko typictejsi priznaky na spatny krouzky je spotreba oleje, kourivost a nepravidelny chod motoru s malym vykonem .... Jestli do motoru nalil nejakej "cistic" s tim ze to v motoru nejakou dobu behalo tak to vyplavilo vsechny usazeniny naspodku motoru a uz vybehany gudero zacalo tect .... Kazdopadne tohle udelat u motoru se 185 000 je docela kravina, pokud se to nedela pravidelne co treba 20 000 .... tyto přiznaky nemam !!(a) Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Řekl bych, že Jarda má pravdu, v podstatě jsi začal s opravou motoru, akorát z jiného konce. Až budeš měnit to gufero, vyměň rovnou i u vačk. hřídelí a dotáhni olej. čerpadlo k bloku. A když už bude sundanej rozvoďák i s deklem, tak proč nevyměnit preventivně kroužky, šály a nezkontrolovat hlavu? Jseš na ceně do 5 tis. a máš motor jak novej! Tak do toho! Pokud to chceš jen ošolichat, dej do pucu to gufero a vyveď odvětrání přes děravou nádobu mimo sání. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | Pokud by byli KO krouzky nebo napraskly pist tak olej lita vsudy kudy to jde. Simering na klikovce na obou stranach, tesneni vika ventilu atd... a hlavne do sani takze by byl filtr jako houba... | ||
| |||
miki |
| ||
moc pozorvání auta škodí Uživatel #1998 Registrován: Saturday 06 March 2010 - 17:53:46Příspěvků: 95 | Jiřik napsal ... Řekl bych, že Jarda má pravdu, v podstatě jsi začal s opravou motoru, akorát z jiného konce. Až budeš měnit to gufero, vyměň rovnou i u vačk. hřídelí a dotáhni olej. čerpadlo k bloku. A když už bude sundanej rozvoďák i s deklem, tak proč nevyměnit preventivně kroužky, šály a nezkontrolovat hlavu? Jseš na ceně do 5 tis. a máš motor jak novej! Tak do toho! Pokud to chceš jen ošolichat, dej do pucu to gufero a vyveď odvětrání přes děravou nádobu mimo sání. Když se to sundalo vyměnily se gufera a i u rozvodu ty (barevne testnici kroužky) semeringy tam to kapalo take... hlava je přetšsněna asi před rokem. Jak myslíš dotáhnout čerpadlo k bloku? Nyní Octavia 2012 , syn AG Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 ... 11 12 13 | |